Dariusz Grek 0 Napisano 24 Marca Udostępnij Napisano 24 Marca w zarezerwuj.pl Założyłem testowe konto, aby sprawdzić przydatność aplikacji. Niestety w kroku 5 na terminarzu wyrzucany jest błąd zapisu bez żadnych informacji co jest nie tak. Próba cofnięcia się do kolejnych kroków także wyrzuca błąd zapisu. To da się obejść - ale nie można zakończyć tworzenia terminarza i nie ma żadnej informacji dlaczego... Link to postu
Mateusz Michel 1 Napisano 25 Marca Udostępnij Napisano 25 Marca w zarezerwuj.pl (edytowane) 15 godzin temu, Dariusz Grek napisał: Założyłem testowe konto, aby sprawdzić przydatność aplikacji. Niestety w kroku 5 na terminarzu wyrzucany jest błąd zapisu bez żadnych informacji co jest nie tak. Próba cofnięcia się do kolejnych kroków także wyrzuca błąd zapisu. To da się obejść - ale nie można zakończyć tworzenia terminarza i nie ma żadnej informacji dlaczego... Dzień dobry, dziękuję za informację - jesteśmy świadomi sytuacji i zespół jest w trakcie wdrażania poprawki, po której będą widoczne informacje czego dotyczy błąd. Wnioskując z załączonego przez Pana zrzutu ekranu, myślę, że w tym przypadku, powinien zmienić Pan "Typ terminarza" na Dobowy/Dzienny, ponieważ usługi, które wcześniej Pan skonfigurował, powinny być tego samego typu. Do terminarza wydarzeniowego można przypiąć zasoby, do których przypisane są usługi godzinowe. Przesyłam także poradnik, w którym krok po kroku prowadzimy użytkownika jak skonfigurować terminarz do obsługi rezerwacji pokojów: https://tutoriale.insert.com.pl/zarezerwuj-pl/jak-obsluzyc-rezerwacje-pokoi-hotelowych-apartamentow-w-aplikacji-zarezerwuj-pl/ Chętnie pomożemy przy konfiguracji systemu oraz odpowiemy na ewentualne pytania - w razie potrzeby, zapraszam do kontaktu mailowo pod adres opieka@zarezerwuj.pl lub telefonicznie pod numerem 509138069. Edytowane 25 Marca przez Mateusz Michel Link to postu
Polecane posty