Skocz do zawartości

Błąd pobierania historii w operacjach bankowych przez bankowość online [maxreceivedmessagesize]

Polecane posty

Dzień dobry,

 

dziękuję za informację - skorzystałem z niej już wczoraj, ale czekałem na efekt. Problem został rozwiązany, dziękuję! :)

 

Aczkolwiek - dopiero zwiększenie z wartości `2048` do `262144` przyniosło efekt! Co ciekawe na środowisku przedprodukcyjnym wystarczyła wartość `65536`, ale produkcyjnie musiałem dojść do wspomnianej wartości.

 

Dopytam: to konto, na którym ostatnie operacje są z 2 kwietnia 2024 (teraz pobrana, po powyższym działaniu) a poprzednia z 30 września 2022.

Czy to właśnie dlatego potrzeba takich wartości i czasu aktualizacji? Mimo, że konto mogło być "sprawdzane" w międzyczasie? Czy kontaktujemy się z bankiem i sprawdzamy aktywność od ostatniej zarejestrowanej w Insert operacji (tu 18 miesięcy temu)?

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...