Bartłomiej Nowak 0 Napisano 3 Kwietnia Udostępnij Napisano 3 Kwietnia w Błąd pobierania historii w operacjach bankowych przez bankowość online [maxreceivedmessagesize] Dzień dobry. Przy pobieraniu danych z rachunku bankowego przez bankowość online wyskakuje nam taki komunikat. Proszę o pomoc, nie znalazłem żadnej informacji na ten temat na forum i w sieci. Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 3 Kwietnia Udostępnij Napisano 3 Kwietnia w Błąd pobierania historii w operacjach bankowych przez bankowość online [maxreceivedmessagesize] (edytowane) Dzień dobry, przesłałem wiadomość prywatną. Edytowane 4 Kwietnia przez Kacper Panek 1 Link to postu
Bartłomiej Nowak 0 Napisano 4 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia w Błąd pobierania historii w operacjach bankowych przez bankowość online [maxreceivedmessagesize] Dzień dobry, dziękuję za informację - skorzystałem z niej już wczoraj, ale czekałem na efekt. Problem został rozwiązany, dziękuję! Aczkolwiek - dopiero zwiększenie z wartości `2048` do `262144` przyniosło efekt! Co ciekawe na środowisku przedprodukcyjnym wystarczyła wartość `65536`, ale produkcyjnie musiałem dojść do wspomnianej wartości. Dopytam: to konto, na którym ostatnie operacje są z 2 kwietnia 2024 (teraz pobrana, po powyższym działaniu) a poprzednia z 30 września 2022. Czy to właśnie dlatego potrzeba takich wartości i czasu aktualizacji? Mimo, że konto mogło być "sprawdzane" w międzyczasie? Czy kontaktujemy się z bankiem i sprawdzamy aktywność od ostatniej zarejestrowanej w Insert operacji (tu 18 miesięcy temu)? Link to postu
Polecane posty