Artur Admin 2 Napisano 3 Kwietnia Udostępnij Napisano 3 Kwietnia w Platnosc On-Line problem Witam wszystkich wygenerowałem certyfikat używając aplikacji BNP Paribas dodałem go tak jak instrukcja zaleca certyfikat jest w osobiste, mogę dodać do użytkownika w płatności on-line i go zobaczyć jest ok lecz podczas zaznaczania certyfikatu serwera mogę go wybrać i niby zapisać lecz nie mogę go później zobaczyć pojawia się brak zainstalowanego certyfikatu w systemie. (nie ważne jaki certyfikat wybiorę jest taki sam komunikat) Czy mogę poprosić o pomoc?? Link to postu
Kacper Panek 139 Napisano 3 Kwietnia Udostępnij Napisano 3 Kwietnia w Platnosc On-Line problem Dzień dobry, czy po zainstalowaniu certyfikatu program oraz komputer zostały uruchomione ponownie? Proszę pokazać komunikat, który się wyświetla na zrzucie ekranu. Link to postu
Artur Admin 2 Napisano 3 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia w Platnosc On-Line problem Został zresetowany i nadal niby dodaje Default lecz mam taki komunikat Link to postu
Kacper Panek 139 Napisano 4 Kwietnia Udostępnij Napisano 4 Kwietnia w Platnosc On-Line problem Dzień dobry, proszę odinstalować certyfikat serwera, a następnie zainstalować go ponownie, tym razem do magazynu "Zaufane główne urzędy certyfikacji". Certyfikat komunikacyjny nie powinien być modyfikowany – proszę go zostawić w magazynie Osobisty. Link to postu
Artur Admin 2 Napisano 4 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia w Platnosc On-Line problem tak już robiłem certyfikat widzę jest ok lecz za każdym razem jak go zaznaczę wylacze i wlacze subiekta zawsze jest jako brak zainstalowanego certyfikatu.... gdzie certyfikat osobisty mozna zobaczyc bez problemu... Link to postu
Artur Admin 2 Napisano 4 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia w Platnosc On-Line problem czy po zaznaczeniu i zapisaniu raczej opcja POKAZ powinna pokazać certyfikat tak jak w osobistym certyfikacie Link to postu
Kacper Panek 139 Napisano 8 Kwietnia Udostępnij Napisano 8 Kwietnia w Platnosc On-Line problem Dzień dobry, potwierdzamy błąd z komunikatem przy próbie podejrzenia takiego certyfikatu – zapisaliśmy do poprawy. Z wewnętrznych testów wynika, że mimo komunikatu komunikacja on-line z bankiem przebiega poprawnie. Proszę zweryfikować, czy u Państwa również tak to wygląda – np. poprzez pobranie historii operacji. Link to postu
Artur Admin 2 Napisano 9 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia w Platnosc On-Line problem niestety nie brak komunikacji Link to postu
Kacper Panek 139 Napisano 10 Kwietnia Udostępnij Napisano 10 Kwietnia w Platnosc On-Line problem Dzień dobry, proszę o zrzuty ekranu z: Definicji Usługi bankowości on-line; Rachunku bankowego; komunikatu o błędzie. Link to postu
Polecane posty