Skocz do zawartości

Walidacja symbolu urządzenia


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Dariusz Nowak,

Polecane posty

Cytat
  • Wprowadzono zmianę, aby walidacja symbolu urządzenia odbywała się na karcie zlecenia serwisowego, a nie w oknie wystawianie dokumentu. Problem był widoczny, jeśli wystawiano zlecenie serwisowe do asortymentu i już istniało urządzenie z takim samym symbolem jak na wskazanym asortymencie.

Czy można ową walidację całkowicie wyłączyć? Od momentu aktualizacji mamy dość duży problem z tworzeniem zleceń serwisowych, ponieważ do maszyn, które nie mają konkretnego symbolu/numeru katalogowego, zawsze wprowadzaliśmy frazę "BRAK" i mamy ich bardzo dużą ilość. Problem będzie też w przypadku gdy klient przyniesie urządzenia o tym samym numerze katalogowym, ale oczywiście z innym numerem seryjnym.

Link to postu

Dzień Dobry,

 

mamy ten sam problem. Wprowadzamy urządzenie i w miejscu symbol wprowadzaliśmy kod producenta jaki jest przypisany do urządzenia. Serwisujemy w dużej mierze te same urządzenia i od razu pojawił się problem. Dodatkowo wprowadzenie numeru seryjnego urządzenia nie jest rozwiązaniem ponieważ następnym razem przy przeglądzie okresowym pojawi się ten sam problem.

Link to postu
1 minutę temu, Jarosław Gorczyca napisał:

Dodatkowo wprowadzenie numeru seryjnego urządzenia nie jest rozwiązaniem ponieważ następnym razem przy przeglądzie okresowym pojawi się ten sam problem.

Dokładnie, numer seryjny nie jest w żaden sposób walidowany (co w sumie jest logiczne). Symbol urządzenia stał się teraz problemem.

Link to postu
3 minuty temu, Jarosław Gorczyca napisał:

Na ten moment mamy już w kolejce kilka urządzeń których nie możemy wprowadzić.

Od siebie to może zasugeruję tymczasowo wprowadzać symbole w ten sposób: "123.321 (1)", "123.321 (2)", "123.321 (3)" itd., a po wydaniu 50.0.1 poprawić te pojedyńcze przypadki na stary sposób.

  • Lubię to 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...