Radi N. 12 Napisano 8 Kwietnia Udostępnij Napisano 8 Kwietnia w Automatyczna wiadomość email do klienta Dzień dobry, wykonując to co w filmie z linku: Czynności do wykonania -> Utwórz wiadomość email -> w wierszu adresat mam tylko użytkowników programu nie mam tak jak na filmie klient. Różnica to moją wiadomość ma być tworzona do zlecania online w module automatyzacji. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 9 Kwietnia Udostępnij Napisano 9 Kwietnia w Automatyczna wiadomość email do klienta Dzień dobry, jaki efekt próbują Państwo uzyskać? Link to postu
Radi N. 12 Napisano 9 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia w Automatyczna wiadomość email do klienta Chcemy po upływie 13 dni od zgłoszenia które ma nadal status oczekujące wysłać wiadomość klientowi. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 9 Kwietnia Udostępnij Napisano 9 Kwietnia w Automatyczna wiadomość email do klienta Status "Oczekujące" oznacza, że formularz został wypełniony przez klienta, ale zlecenie przez 13 dni nie zostało zaakceptowane ani odrzucone. W jakim celu w takiej sytuacji ma powstawać wiadomość do klienta? Link to postu
Radi N. 12 Napisano 10 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia w Automatyczna wiadomość email do klienta Ponieważ czas na rozstrzygnięcie reklamacji w Polsce to 14 dni od jej zgłoszenia i jeżeli klient nie dośle do nas towaru który możemy sprawdzić to zgodnie z prawem trzeba odrzucić reklamację. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 10 Kwietnia Udostępnij Napisano 10 Kwietnia w Automatyczna wiadomość email do klienta Na ten moment nie da się wskazać adresata ze zlecenia online, ale w związku z powyższym dodamy możliwość skorzystania z kontaktów przekazanych w formularzu w czynnościach tworzących wiadomości SMS i e-mail w przyszłych wersjach programu. Link to postu
Polecane posty