Krzysztof Lasko 70 Napisano 28 Lutego Udostępnij Napisano 28 Lutego w Rejestracja klienta/Migracja z GT do Nexo W 2023 przeszedłem na Nexo. Do GT zaglądam rzadko ale jednak zaglądam. Po ostatniej aktualizacji pojawia mi się takie coś: Co się stanie po tych 120 dniach? Przestanę mieć możliwość wglądu w księgowania? Jak będzie wtedy wyglądać sprawa ewentualnych korekt? Link to postu
Mateusz Makowski 16 Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca w Rejestracja klienta/Migracja z GT do Nexo Dzień dobry, niewykonanie rejestracji w wymaganym terminie będzie skutkowało przejściem podmiotu w tryb "tylko do odczytu" i zablokowaniem możliwości wykonywania kluczowych dla podmiotu operacji, takich jak: dodawanie zapisów do KPiR/EP, ewidencji VAT, dekretowanie, tworzenie kartotek kontrahentów, dodawanie pracowników, umów, wypłat i rachunków. Opcje podstawowe, takie jak przeglądanie danych, drukowanie dokumentów, tworzenie deklaracji i korekt oraz sporządzenie sprawozdań finansowych nie są blokowane. Link to postu
Krzysztof Lasko 70 Napisano 1 Marca Autor Udostępnij Napisano 1 Marca w Rejestracja klienta/Migracja z GT do Nexo 1 minutę temu, Mateusz Makowski napisał: zablokowaniem możliwości wykonywania kluczowych dla podmiotu operacji, takich jak: dodawanie zapisów do KPiR/EP, ewidencji VAT, dekretowanie, tworzenie kartotek kontrahentów, dodawanie pracowników, umów, wypłat i rachunków. A co w przypadku kiedy sporządzenie korekty będzie wymagało dodania lub zmiany któregoś z powyższych elementów? Link to postu
Mateusz Makowski 16 Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca w Rejestracja klienta/Migracja z GT do Nexo W podmiocie "tylko do odczytu" zablokowane jest dodawanie powyższych elementów. Próba wykonania operacji "Dodaj" będzie blokowana i wyświetlony zostanie komunikat: Opcja "Popraw" jest aktywna. Link to postu
Krzysztof Lasko 70 Napisano 1 Marca Autor Udostępnij Napisano 1 Marca w Rejestracja klienta/Migracja z GT do Nexo Jak rozumiem w przypadku kiedy korekta będzie wymagała dodania jakiegoś elementu to nie będziemy mieli takiej możliwości? Link to postu
Mateusz Makowski 16 Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca w Rejestracja klienta/Migracja z GT do Nexo Proszę o doprecyzowanie pytania. O jaką korektę chodzi? Jaki obiekt chciałby Pan dodać w związku z korektą? Link to postu
Krzysztof Lasko 70 Napisano 4 Marca Autor Udostępnij Napisano 4 Marca w Rejestracja klienta/Migracja z GT do Nexo Jeśli na przykład konieczne będzie dodanie zapisu VAT. Link to postu
Mateusz Makowski 16 Napisano 4 Marca Udostępnij Napisano 4 Marca w Rejestracja klienta/Migracja z GT do Nexo Dodawanie zapisów ewidencji VAT jest zablokowane na podmiocie "tylko do odczytu". Deklaracje i korekty nie są blokowane. Link to postu
Krzysztof Lasko 70 Napisano 9 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia w Rejestracja klienta/Migracja z GT do Nexo W dniu 4.03.2024 o 11:44, Mateusz Makowski napisał: Deklaracje i korekty nie są blokowane. Chyba jednak są blokowane: Link to postu
Mateusz Makowski 16 Napisano 9 Kwietnia Udostępnij Napisano 9 Kwietnia w Rejestracja klienta/Migracja z GT do Nexo Do obsługi JPK potrzebny jest aktywny abonament: Funkcje dodatkowe w InsERT GT dostępne tylko w Abonamencie Blokada wynika z wygaśnięcia abonamentu, a nie z brakiem rejestracji klienta biura rachunkowego, o czym informuje załączony przez Pana komunikat. Link to postu
Krzysztof Lasko 70 Napisano 9 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia w Rejestracja klienta/Migracja z GT do Nexo Z tego rozumiem, że w przypadku przejścia na Nexo nie mamy możliwości dokonywania niezbędnych czynności w GT? Link to postu
Krzysztof Lasko 70 Napisano 10 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia w Rejestracja klienta/Migracja z GT do Nexo Mam klienta, którego obsługiwałem w GT. Klient był obsługiwany do roku 2022 włącznie. Muszę zrobić korekty JPK za rok 2022 i 2023. Niestety GT na to nie pozwala bo skończył się abonament na ulepszenia. Wymyśliłem, że zrobię to w Nexo dlatego pojawia się pytanie. Jak zmigrować klienta do Nexo aby były tam niezbędne dane czyli zapisy w ewidencji VAT i wysłane liki JPK? Link to postu
Rozwiązanie Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 10 Kwietnia Rozwiązanie Udostępnij Napisano 10 Kwietnia w Rejestracja klienta/Migracja z GT do Nexo Dzień dobry, w przypadku takiej sytuacji, gdy istnieje konieczność wygenerowania korekty w podmiocie z GT, a pracuje Pan już na nexo proszę o kontakt z działem sprzedaży InsERT. Dział sprzedaży: tel. 71 78 76 110 sprzedaz@insert.com.pl 1 Link to postu
Michał Dąbrowski 3 Napisano 11 Kwietnia Udostępnij Napisano 11 Kwietnia w Rejestracja klienta/Migracja z GT do Nexo A ja chciałem zapytać o taką sytuację: mam zarejestrowanego klienta który zgłasza, że zawiesza JDG na np. 1 rok. Chciałbym go wyrejestrować aby zwolnić miejsce w limicie i pozostawić w trybie "tylko do odczytu". Czy później mogę go ponownie zarejestrować i odzyskać pełną funkcjonalność? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 12 Kwietnia Udostępnij Napisano 12 Kwietnia w Rejestracja klienta/Migracja z GT do Nexo Tak. Link to postu
Polecane posty