Piotr Wójcik 0 Napisano 10 Kwietnia Udostępnij Napisano 10 Kwietnia w korekta jpk brak abonamentu Witam, w jaki sposób sporządzić korektę deklaracji VAT 7 w przypadku braku abonamentu w programie rachmistrz gt. Link to postu
Kacper Panek 145 Napisano 11 Kwietnia Udostępnij Napisano 11 Kwietnia w korekta jpk brak abonamentu Dzień dobry, skontaktował się Pan z nami już w tym temacie przez formularz kontaktowy (INS-24594087). Na przyszłość prosimy o niepowielanie zgłoszeń. Link to postu
Agnieszka Krzyżaniak 0 Napisano 12 Kwietnia Udostępnij Napisano 12 Kwietnia w korekta jpk brak abonamentu Ja mam wykupiony abonament i też nie mogę wysłać JPK Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 15 Kwietnia Udostępnij Napisano 15 Kwietnia w korekta jpk brak abonamentu W dniu 12.04.2024 o 15:19, Agnieszka Krzyżaniak napisał: Ja mam wykupiony abonament i też nie mogę wysłać JPK Dzień dobry, jaki komunikat wyświetla się w programie? Link to postu
Agnieszka Krzyżaniak 0 Napisano 15 Kwietnia Udostępnij Napisano 15 Kwietnia w korekta jpk brak abonamentu dzień dobry, dzisiaj JPK poszły ale pokazuje się nadal komunikat że abonament wygaśnie za 17 dni ważny do 02-05-2024 przy odświeżaniu licencji Może dopiero po 02 maja się aktywuje ? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 15 Kwietnia Udostępnij Napisano 15 Kwietnia w korekta jpk brak abonamentu (edytowane) W sprawie zakupu Abonamentu zalecam kontakt z Działem sprzedaży InsERT lub lokalnym Partnerem. Dział sprzedaży InsERT tel. 71 78 76 110 sprzedaz@insert.com.pl Edytowane 15 Kwietnia przez Arkadiusz Cieśla Link to postu
Agnieszka Krzyżaniak 0 Napisano 15 Kwietnia Udostępnij Napisano 15 Kwietnia w korekta jpk brak abonamentu dziękuję Link to postu
Polecane posty