Wojciech Radziusz 0 Napisano 19 Kwietnia Udostępnij Napisano 19 Kwietnia w Podwykonawca na zleceniu serwisowym Dzień dobry. Potrzebuję pomocy - część wystawionych zleceń serwisowych nie realizuje nasz technik, a podwykonawca - czy jest jakaś możliwość aby w polu pracownik wstawić firmę zewnętrzną? Ewentualnie może GESTOR inaczej wymyślił taką opcję? Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 19 Kwietnia Udostępnij Napisano 19 Kwietnia w Podwykonawca na zleceniu serwisowym Dzień dobry, proszę o więcej szczegółów – w jakim celu chcieliby Państwo wskazywać firmę zewnętrzną w polu Pracownik? Link to postu
Wojciech Radziusz 0 Napisano 19 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia w Podwykonawca na zleceniu serwisowym Nie koniecznie w polu pracownik - po prostu nasz pracownik z listy dodanych pracowników się tym nie zajmuję, a próbuję na zleceniu serwisowym umieścić firmę/podwykonawcę, który zajął się serwisem i zastanawiam się czy jest taka możliwość i jak tak, to w którym miejscu zlecenia serwisowego ją dodać, np. z listy kontrahentów dodanych do bazy danych. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 19 Kwietnia Udostępnij Napisano 19 Kwietnia w Podwykonawca na zleceniu serwisowym W takim wypadku warto rozważyć wykorzystanie pól własnych: InsERT nexo – Czym są zaawansowane pola własne i jak je dodać? 29 minut temu, Wojciech Radziusz napisał: np. z listy kontrahentów dodanych do bazy danych Pola własne mogą być oparte o Słownik własny SQL, który z kolei może zawierać kontrahentów pobieranych bezpośrednio z bazy danych. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 22 Kwietnia Udostępnij Napisano 22 Kwietnia w Podwykonawca na zleceniu serwisowym Dzień dobry, dodam jeszcze, że przydatne w obsłudze takiego scenariusza mogą okazać się działania. W czasie, gdy urządzenie jest serwisowane przez firmę zewnętrzną, można utworzyć działanie i wskazać na nim podwykonawcę. Po zakończeniu napraw, osoba odpowiedzialna za dane zlecenie może oznaczyć zadanie jako zakończone, co przy odpowiedniej konfiguracji scenariuszy obsługi klienta spowoduje automatyczną zmianę etapu zlecenia serwisowego. O mechanizmie automatycznej zmiany etapu zlecenia można przeczytać tutaj: Gestor nexo – Jak dodać scenariusz obsługi klienta? Link to postu
Polecane posty