Jerzy Wrześniewski 0 Napisano 20 Kwietnia Udostępnij Napisano 20 Kwietnia w JPK problem z pobraniem UPO Problem z wysyłką JPK. W jednym przypadku, po wysłaniu pliku, nie otrzymałem normalnego statusu przesyłki ( 120). Numer referencyjny się pokazał. Podczas próby pobrania UPO pokazuje mi się komunikat 411- w systemie jest już złożona identyczna deklaracja. Pasek do pobrania UPO jest cały czas aktywny, ale każda próba pobrania kończy się komunikatem 411. W rubryce: e-status mam informację: komunikat z grupy 4xx podczas pobierania UPO. Próby weryfikacji na stronie Klient JPK_WEB też nie pozwala mi pobrać UPO, wyświetla się tylko komunikat o tym, że taka deklaracja jest już złożona. Czy ktoś ma pomysł, co z tym zrobić? Link to postu
Andrzej Kubik 1 098 Napisano 20 Kwietnia Udostępnij Napisano 20 Kwietnia w JPK problem z pobraniem UPO Taki sam próbkem był wczoraj u jednego mojego klienta, po wcześniejszym komunikacie o przekroczony czasie oczekiwania na odpowiedź serwera.Najwyraźniej coś "zgrzyta" na serwerach MF.Ja bym zaczął od telefonu do US. Link to postu
Jerzy Wrześniewski 0 Napisano 20 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia w JPK problem z pobraniem UPO Dziękuję:) Link to postu
Polecane posty