Łukasz Bednarz 0 Napisano 24 Kwietnia Udostępnij Napisano 24 Kwietnia w Wdrożenie Subiekt123 Witam, szukam na forum i stronach InsERT'u i nie potrafię znaleźć wymagań niezbędnych do wdrożenia po stronie biura rachunkowego. Szczególnie w kontekście łącza (np. stały adres IP itp.). Na co należy zwrócić uwagę? Jak działa wymiana informacji - automat, ręczny import? Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 24 Kwietnia Udostępnij Napisano 24 Kwietnia w Wdrożenie Subiekt123 Dzień dobry Panie Łukaszu, Dziękuję za przesłanie pytań. Są dwa rodzaje przesyłania dokumentów z Subiekta 123, które można automatycznie wczytać do programu księgowego. 1) Plik epp (eksportuje się w Subiekcie 123, dostarcza mailem lub na dyskietce do biura i wczytuje w programie); 2) Wymiana online (wymagane jest wysłanie zaproszenia z programu księgowego, akceptacja w Subiekcie123/Koncie InsERT, następnie już tylko wysyłka z poziomu Subiekta 123, którą program księgowy odbierze); Do wymiany danych online (linia programów nexo) nie są potrzebne specjalne ustawienia łącza. Należy spełnić standardowe wymagania programów do ich instalacji i używania. Link to postu
Łukasz Bednarz 0 Napisano 24 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia w Wdrożenie Subiekt123 Dziękuję za info Link to postu
Polecane posty