Skocz do zawartości

Reguły wiadomości

Polecane posty

 

He, już któryś raz przegapiłem pytanie od klienta przysłane mailem, bo nie zauważyłem go w gąszczu śmieci od Allegro.

 

Dlatego, po naradzie z zarządem, czyli mną, podjąłem decyzję, że zdecyduję się na ten śmiały krok i zrobię reguły wiadomości w Sello.

 

No i właśnie. Myślałem, że to jest tak prosto - jak w rządzie, jeden podpis i już "jest".

A tu podpis jest, ale reguł nie ma.

 

Możecie podzielić się radami jak macie zorganizowane reguły wiadomości tak aby nie przegapiać tego co ważne ?

 

???

Link to postu

Ja mam zrobione tak, że wszystkie regularne wiadomości (allegro, payu, sprzedałeś, zakończenie, kurier, poczta) są oflagowane. I każda wiadomość jest przypisywana do swojej grupy.

 

Dzięki temu wszystkie wiadomości nieregularne (pytania od klienta, spam, itd.) nie są oflagowane i nie mają grupy. Wybierasz filtr nieoflagowane i z grupy brak, i masz listę tych wiadomości nieregularnych - proste :) Ale najlepsze jest to, że nawet mimo tego, to pracownicy i tak potrafią przeoczyć zapytania klientów  ::):)

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...