Ks. Robak 314 Napisano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 w Reguły wiadomości He, już któryś raz przegapiłem pytanie od klienta przysłane mailem, bo nie zauważyłem go w gąszczu śmieci od Allegro. Dlatego, po naradzie z zarządem, czyli mną, podjąłem decyzję, że zdecyduję się na ten śmiały krok i zrobię reguły wiadomości w Sello. No i właśnie. Myślałem, że to jest tak prosto - jak w rządzie, jeden podpis i już "jest". A tu podpis jest, ale reguł nie ma. Możecie podzielić się radami jak macie zorganizowane reguły wiadomości tak aby nie przegapiać tego co ważne ? Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 w Reguły wiadomości Ja mam zrobione tak, że wszystkie regularne wiadomości (allegro, payu, sprzedałeś, zakończenie, kurier, poczta) są oflagowane. I każda wiadomość jest przypisywana do swojej grupy. Dzięki temu wszystkie wiadomości nieregularne (pytania od klienta, spam, itd.) nie są oflagowane i nie mają grupy. Wybierasz filtr nieoflagowane i z grupy brak, i masz listę tych wiadomości nieregularnych - proste Ale najlepsze jest to, że nawet mimo tego, to pracownicy i tak potrafią przeoczyć zapytania klientów Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 8 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 w Reguły wiadomości Ale najlepsze jest to, że nawet mimo tego, to pracownicy i tak potrafią przeoczyć zapytania klientów No właśnie, u mnie to samo. Już próbowałem rozmawiać, prosić - NIC. Zaraz będę zwalniał. ;D Dzięki, zaraz sobie pokombinuję z tym regułami. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.