Radomił Ząbik 310 Napisano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2017 w Portal pracownika - Zakładanie konta Dzisiaj próbowałem założyć jednemu z pracowników konto. Niestety, wszystkie próby zakończyły się komunikatem: Niepoprawny link aktywacyjny. Konto nie zostało założone. Serwer e-Usług niby działa i nie zgłasza żadnych błędów. Jedynie co zauważyłem, to nie wysyła on chyba zmian automatycznie, po tym jak dokonam je w nexo - muszę użyć opcję aktualizowania portalu pracownika. W drugą stronę, jak w portalu pracownika dodam urlop, serwer e-Usług, dokonuje aktualizacji automatycznie - jak znowu ten urlop np. odrzucam, to te dane nie są wysyłane na portal, dopóki nie wykonam ręcznej aktualizacji. Jakieś sugestie? Link to postu
Radomił Ząbik 310 Napisano 11 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2017 w Portal pracownika - Zakładanie konta Dobra, wstyd się przyznać - błąd wynikał z tego, że wasz link jakoś dziwnie się rozdzielał i trzeba było skopiować cały adres ręcznie. Muszę sprawdzić wzorce, gdzie jest błąd. Link to postu
Polecane posty