Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 25.02.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Czy nie dało by rady zaimplementować w szablonie zlecenia serwisowego pola "opis problemu" Wpisuje tam polecenia, co klient chce naprawić. W szablonie można by już umieścić schemat pewnych napraw, które klient chce zrobić. Ja do tego wykorzystuje pole opis problemu, ponieważ tam można zdefiniować pewne, powtarzające się zlecenia.
    1 punkt
  2. Nie do końca zgodzę się z opcją, że można to zostawić bez okresu realizacji. Bez tej kwoty nie można w sposób poprawny rozdekretować tak wyekspotowanej listy płac. Wartość świadczeń wypłaconych w naturze, które są potrzebne do właściwego ozusowania i opodatkowania wynagrodzeń, wchodzi w wartość brutto kosztów wynagrodzeń, tym samym zawyża koszty w firmie. Jeśli wynagrodzenia są księgowane tylko zbiorczo, to bardzo dokuczliwe to nie jest, natomiast przy szczegółowym dekertowaniu analitycznym pracowników, jest to już mocno dokuczliwe.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...