Skocz do zawartości

Artur Rożnowski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Artur Rożnowski's Achievements

1

Reputacja

  1. Dziękuję za pomoc, czekamy wiec z niecierpliwością na wersję 45. Załączymy też zapisywanie logów, aby w przypadku powtórzenia jakichkolwiek problemów był ślad.
  2. Szanowna społeczności! Mamy generalnie nieustające problemy z pocztą w następującej konfiguracji skrzynki pocztowej: posiadamy na serwerach home.pl domenę i skrzynki pocztowe tak zwane hybrydowe czyli połączone z Office 365 oznacza to że pocztę odbieramy i wysyłamy przez serwer Microsoft natomiast poczta przychodząca przekazywana jest home.pl na serwer Microsoft. Na telefonach i w Outlook korzystamy z protokołu Exchange natomiast w Gestorze Nexo z protokołu imap. Nie jest to jakaś nietypowa konfiguracja poczty, dotyczy ona wszystkich którzy mają domeny na home.pl, a korzystają serwerów pocztowych Microsoft. Często mamy różne poczty problemy z pocztą: na przykład jednego dnia nagle przestaje nam odbierać pocztę protokole imap zgłaszając błędy nieprawidłowego hasła natomiast po protokole Exchange w Outlooku i na telefonach tą pocztę możemy odbierać. Po tygodniowych przepychankach między home.pl i Microsoft, gdzie jedni i drudzy twierdzą, że wszystkie ustawienia są dobre ani home.pl ani Microsoft nie wykonują żadnych czynności nagle poczta w Gestorze zaczyna prawidłowo być odbierana i wysyłana. Często również zdarza się również, że poczta zaznaczona jako odczytana w Gestorze po synchronizacji z serwerem ponownie jest zaznaczona jako nie odczytana. Problem potrafi pojawiać się i znikać samoczynnie na dowolnych w skrzynkach pocztowych. Przy jednej ze skrzynek rozwiązaniem tego problemu było całkowite jej usunięcie Gestorze i ponowne jej wprowadzenie. Obecnie od grudnia na wszystkich skrzynkach hybrydowych generalnie nie możemy w Gestorze przenosić wiadomości do podfolderów (ręcznie, czy automatycznie), gdyż po synchronizacji z serwerem maile te znikają. Dotyczy to już dawno utworzonych folderów, chociaż na jednej ze skrzynek jest również dawno utworzony folder, gdzie ten problem nie występuje!!! To samo się dzieje nie tylko przy przenoszeniu poczty w Gestorze do podfolderu, ale również przy wykonaniu tej czynności w samym Outlooku. Wygląda to nam na problemy przy współpracy poczty umieszczonej na serwerach Microsoft z protokołem imap. Wielokrotnie próbowaliśmy rozmawiać z home.pl i z Microsoft na ten temat jednakże wszystkie ustawienia po ich stronie są podobno prawidłowe. W związku z tym zastanawiam się, czy ktoś inny również doświadczył podobnych problemów przy takiej konfiguracji poczty home.pl i Microsoft, czy problem dotyczy nas? Może i jest to jakiś problem w ustawieniach po stronie Microsoft lub też Gestora, ale niestety nie jesteśmy w stanie go zidentyfikować. Jednocześnie nadmieniam, że mamy również skrzynki umieszczone tylko na home.pl nie współpracujące z Microsoft i tam nie mamy powyższych problemów. Czy ktoś ma jakiś pomysł?
  3. Chciałbym włączyć się do tematu, ostatnio chciałem wprowadzić w ustawieniach oferty, aby domyślnym terminem realizacji był termin np 45 dni od daty zamówienia. Zrobiłem odpowiednie ustawienia w Konfiguracji oferty: W ofercie domyślnie wstawia się ten termin: Jednakże na wydruku oferty pojawia się termin realizacji jako konkretny dzień równy dacie wystawienia oferty. Próbowałem z różnymi asortymentami i klientami (nawet dla całkowicie na nowo wprowadzonego klienta i asortymentu), na wzorcu wydruku oryginalnym z Gestora i naszym stworzonym z niego i efekt zawsze jest ten sam. Prawidłowy termin realizacji pojawia się dopiero po zmianie terminu realizacji np. konkretny dzień, zapisaniu jej, a następnie poprawieniu oferty z powrotem na 45 dni od daty realizacji lub ustawieniu domyślnym w konfiguracji oferty terminu realizacji na konkretny dzień, a następnie zmianie na termin realizacji na 45 dni od zamówienia: Czy gdzieś jest jeszcze jakieś ustawienie, o którym nie wiem, czy to jakiś błąd?
  4. Dziękuję za informację odnośnie aktualizacji edytora, bardzo nam na tym zależy. Co do przeskakującej czcionki, to objaw jest bardzo dziwny, ale może mieć Pan rację, że pomimo iż problem ten występuje tylko w edytorze wiadomości, to może być jakis problem ze sprzętem lub sterownikiem, a może aktualizacja edytora pomoże.
  5. Chciałbym wrócić do tematu, bo pomimo kilkukrotnych aktualizacji problem złej czcionki dalej występuje.
  6. Witam ponownie. Chciałbym powrócić do tego problemu, który jest bardzo irytujący. Wydaje się, że problem ze wstawianiem dziwnych niewidocznych znaków w trakcie pisania e-maila jest tylko na moim komputerze. Najczęściej objawia się w przypadku naciśnięcia backspace, kursor przeskakuje o kilka pozycji w tył w danym wierszu, kasując tam znak i w tym miejscu pozostaje. Jest to o tyle uciążliwe, ze przy szybkim bezwzrokowym pisaniu i skasowaniu jednego ostatniego znaku nagle się okazuje, że wpisany tekst jest pomieszany. Problem ten występuje tylko w Gestorze przy pisaniu e-maila, nigdzie indziej. Wszystkie inne programy działają prawidłowo, nie ma tego objawu. Została również wymieniona profilaktycznie klawiatura (bez efektu). Czy byłaby możliwość, aby podpiął się Pan do mojego komputera, aby zademonstrować ten problem?
  7. Problem ten nie występuje zawsze, jest to coś co się zdarza, więc też nie mogę pokazać tego zachowania. Będziemy obserwować. Jeśli uda się nam stwierdzić kiedy dokładnie się to wrócę do tematu.
  8. Witam ponownie, od czasu poprzedniej aktualizacji Nexo w kliencie poczty co najmniej na dwóch komputerach zauważyliśmy dziwny problem, który wcześniej nie występował. Rozpoczynamy pisanie tekstu i załóżmy, że popełniliśmy błąd i naciskamy klawisz Backspace, czyli powinniśmy skasować ostatni znak lub znaki, ale nam w tym momencie kursor przeskakuje gdzieś do środka tekstu (nie jesteśmy w stanie zauważyć o ile znaków) i kasuje nam znaki gdzieś w środku danej linii. Problem ten czasami zdarza się też i w kolejnych linijkach, ale nie jesteśmy go w stanie sami zasymulować. Czy ktoś coś takiego zauważył?
  9. Tak właśnie zrobiłem, pousuwałem inne waluty zostawiając tylko EUR, a jako "else" wpisałem rachunek PLN. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
  10. Dziękuję za pomoc, już mi działa, co prawda tylko dla EUR, a dla reszty walut mam PLN, bo nie przyjmuje mi zagnieżdżonego IF, ale o to mi chodziło, wystawiamy właściwie tylko faktury w PLN i od czasu do czasu w EUR.
  11. Dzięki za podpowiedź. Próbowałem dodać ten fragment kodu, ale mam problem. Bo bez przerwy zgłasza mi program błędy, albo w trakcie edycji lub próbie wydruku. Niestety liznąłem tylko informatyki, ale nie jestem informatykiem. U siebie mam taki fragment kodu i gdzie, i jak wkleić ten z rachunkiem: {PodajOpisPlatnosci()}{IIF(string.IsNullOrEmpty(Dokument.NumerRachunkuDlaPlatnosciOdroczonej) || Dokument.encjaDokumentu.KwotaDoZaplaty < 0, "", ", na rachunek:")}
  12. Na wydruku faktury, gdzie kwoty za towary są w EUR w polu Pozostało do zapłaty drukuje się nam domyślny rachunek w PLN, a chcielibyśmy aby się drukował rachunek przypisany do waluty EUR. I podobnie również dla innych walut jak np USD. Czy można to w jakiś sposób ustawić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...