-
Liczba zawartości
29 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Rafał Męcikiewicz's Achievements
1
Reputacja
-
Błąd wysyłki SMS
Rafał Męcikiewicz odpowiedział Piotr Reszpondek → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
Windows 10 Pro -
Błąd wysyłki SMS
Rafał Męcikiewicz odpowiedział Piotr Reszpondek → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
Na jednym stanowisku mamy taki problem, ktoś się spotkał i zna rozwiązanie ? -
Błąd podłączania konta
Rafał Męcikiewicz odpowiedział Rafał Męcikiewicz → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sprawy techniczne
Win 7 pro -
Błąd podłączania konta
Rafał Męcikiewicz dodał temat → w Forum użytkowników - InsERT nexo - Sprawy techniczne
Mieliśmy problem z wysyłką sms, więc zgodnie z sugestią odłączyliśmy konto, teraz nie możemy go podpiąć. -
Przejrzałem ten wątek, ale prosiłbym o pewną podpowiedź bo nie do końca rozumiem gdzie jest problem, a nie chcemy usuwać i ponownie dołączać konta pocztowego w Nexo, mamy kilka tysięcy powiązanych maili a problem dotyczy 2 kont pocztowych. U nas folder Drafts na serwerze pocztowym znajduje się poza folderem Inbox, więc jak rozumiem nie mamy czego mapować (bo i tak nie możemy) ani jak poprawiać konfiguracji w cyberfolks bo ta wskazuje na właściwy folder.
-
Archiwizowanie bez zawartośći FileStream
Rafał Męcikiewicz odpowiedział Radomił Ząbik → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sprawy techniczne
Dziękuję za odpowiedź, proszę tylko przybliżyć co ma Pan na myśli pisząc "po pewnym czasie"? U nas stuknął miesiąc i baza nadal puchnie, filestream mamy tylko włączony dla załączników pocztowych. Być może jest jakaś komenda/funkcja wywołująca przymusową synchronizację z filestream? -
Archiwizowanie bez zawartośći FileStream
Rafał Męcikiewicz odpowiedział Radomił Ząbik → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sprawy techniczne
Podepnę się pod pytanie. Wszystkie załączniki pocztowe mamy na Filestream, kopia zapasowa Inserta zajmuje ok. 22GB, pousuwaliśmy wiadomości z zeszłego roku, ale po kompaktowaniu i konserwacji kopia nadal ma podobną wielkość. Zastanawiam się jak zmniejszyć wielkość docelowego pliku z archiwizacji. Widzę, że "winę ponosi" plik .fst, którego nie da się skompaktować przez program serwisowy. Da się jakoś bezpiecznie usunąć stare załączniki ręcznie z Filestream ? Przypuszczam, że to one są problemem, mimo usunięcia wiadomości w poczcie. -
Zlecenia serwisowe - widok ogólny (pola własne)
Rafał Męcikiewicz odpowiedział Rafał Męcikiewicz → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Gestor nexo
Ok dziękuję. -
Witam Po aktualizacji do 35.0 zniknęły nam kolumny z polami własnymi w widoku ogólnym zleceń. W konfiguracji widoku również ich nie ma, da się jakoś je przywrócić ? Przy okazji pytanie o kolumnę "adres klienta": czy jest możliwość aby oprócz ulicy i nr, podawane było również miasto ? Mamy w bazie kilkaset zleceń i zdarza się, że klienci z różnych miast mieszkają na ulicy o takiej samej nazwie. Pozdrawiam
-
Nie działa podstawowa funkcjonalność aplikacji czyli edycja działań. Zmiana daty czy kończenie działania, tylko na chwilę powodują zmiany w aplikacji, ale po próbie synchronizacji wszystko wraca do wcześniejszego statusu. Do Gestora nie dochodzą żadne zmiany. Uprawnienia dot. działań w Gestorze włączone są wszystkie za wyjątkiem podglądu i edycji działań innych użytkowników. Sytuacja ma miejsce na 12 ! telefonach. Synchronizacja automatyczna w telefonach jest włączona, synchronizacja tylko po w-fi wyłączona. Serwer e-usług jest ciągle włączony i nie pokazuje żadnych błędów. I tak, wysyłaliśmy już logi, reset serwera e-usług i pełna synchronizacja nic nie daje. Może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał ? Bez tych funkcji aplikacja dla nas jest bezużyteczna.
-
Brak opcji "zadzwoń" i "wyślij sms"
Rafał Męcikiewicz odpowiedział Rafał Męcikiewicz → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - InsERT mobile
Dalej mamy ten sam problem, z tego co widzę, w module klienci nic się nie wyświetla, stąd zapewne brak możliwości wykonywania połączeń. W działaniach także brakuje uczestników, tak jakby aplikacja nie zasysała tych informacji z serwera. ---- Chyba znalazłem źródło problemu - użytkownicy Mobile powinni być jednocześnie opiekunami klienta (a nie np. opiekunami zlecenia czy wykonawcami), inaczej klient będzie dla nich niewidoczny. Rozumiem, że w sytuacji kiedy użytkownik Mobile jest tylko wykonawcą działania, a nie "de facto" opiekunem klienta, musi i tak być dodany jako jego opiekun np. dodatkowy ?