Skocz do zawartości

Michał Śliwiński

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Michał Śliwiński's Achievements

0

Reputacja

  1. Całkowicie aprobuję, wymiana informacji między kalendarzem Gestora i kalendarzem Google to byłaby świetna sprawa!
  2. Panie Marku, Opis sytuacji przedstawiłem w pierwszym poście, ostatecznie Szkoła zaakceptowała rozwiązanie z ujęciem płatnika w polu Uwagi.
  3. Dzień dobry, W związku ze zmianami w prawie i przejściem na scentralizowany system rozliczania VAT przez jednostki samorządu terytorialnego, szkoła będąca naszym klientem prosi o ujęcie na fakturze trzech podmiotów: Nabywca - Gmina xxx Odbiorca - Centrum Usług Płatnik - Zespół szkół Niestety, system nie pozwala wybrać Zespołu szkół jako Płatnika, jest jedynie możliwość skopiowania do pola Płatnik danych Nabywcy lub Odbiorcy. Wybranie w polu Płatnik danych Zespołu powoduje automatycznie skopiowanie ich do pola Nabywca. Co możemy zrobić w takiej sytuacji? Czy istnieje możliwość, by w polu Płatnik podać dane trzeciego podmiotu? Z poszanowaniem Michał Śliwiński
  4. Dzień dobry, Po dokonaniu migracji z Subiekta GT do Nexo, stany asortymentu wyrażane są z precyzją do 3 miejsc po przecinku. Handlujemy towarem w sztukach, więc nie potrzebujemy takiej dokładności. W konfiguracji systemu, jednostki miary zmieniłem dla jednostki: Sztuka precyzję na 0. Zmiana na liście asortymentu nie dokonała się automatycznie, więc muszę ręcznie edytować każdy produkt: rozwijam listę "Jednostka miary", wybieram cokolwiek innego niż "szt", ponownie klikam "szt" i zapisuję. Czy można ten proces zautomatyzować? Problem: z niejasnego dla mnie powodu ta metoda nie zawsze działa. Niekiedy system zwraca problem "Wartość w polu musi..." lecz kliknięcie w problem nie powoduje przejścia do niego i tym samym niemożliwe jest zapisanie zmian. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Pozdrawiam, Michał
  5. Dziękuję za szybką odpowiedź i wyjaśnienie działania Informatora. Zaproponowana zmiana w uprawnieniach doraźnie rozwiązuje problem, przy czym będę czekał na dedykowane rozwiązanie. Pozdrawiam
  6. Witajcie po Świętach Zintegrowany kalendarz to jedno z istotniejszych narzędzi, z których chcemy korzystać w Gestorze, jednak w trakcie testów pracownicy odkryli bardzo niepokojącą funkcję - drag&drop wpisów, które można prosto przeciągać, także nie swoje! W Gestorze nie ma historii edycji przypisanej do danego użytkownika, nie ma także pełnej historii edycji danego rekordu ("Pokaż sygnaturę obiektu" jest tylko ostatnia edycja) tzn. kto i kiedy edytował dany wpis/klienta/ofertę, prawda? Przecież przeciągniecie może zdarzyć się przez pomyłkę (albo i nie przez pomyłkę), a brak logów uniemożliwia dowiedzenie racji. Jestem zaskoczony taką możliwością, bo to całkowicie dyskwalifikuje kalendarz. Jak można zablokować tę funkcję? W konfiguracji nie widzę odpowiedniego uprawnienia. Moje propozycje: - włączać/wyłączać drag&drop w ustawieniach kalendarza, - możliwość blokady uprawnień drag&drop w konfiguracji ról użytkowników, - usunięcie tej funkcji - dla bezpieczeństwa jestem gotów trochę się pomęczyć edytując datę ręcznie, zwłaszcza, że taka sytuacja nie zdarza się notorycznie, - tak jak w innych oknach, gdzie widok jest domyślnie "do odczytu", a edycja jest możliwa po wybraniu "popraw" | mniej satysfakcjonujące, wciąż możliwa pomyłka. Najlepiej gdyby dostępna była również historia edycji danego rekordu/historia edycji przypisana do użytkownika. Pozdrawiam serdecznie
  7. Dołączam się do pytania o dostęp do kalendarza online. Czy może Pan określić kiedy można się go spodziewać? Nawet orientacyjny termin będzie pomocny. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...