Skocz do zawartości

Tomasz Płecha

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Tomasz Płecha's Achievements

1

Reputacja

  1. Nadal nie działa wyszukiwanie (lupa na górze w module Klienci). Aplikacja w wersji podstawowej jest głownie przeglądarką kartotek Klientów, więc brak tej funkcji jest moim zdaniem absurdalny.
  2. Czy problemy zostały rozwiązane? Nie widzę żadnej aktywności w temacie update tej aplikacji
  3. W Zestawach Klientów zniknął licznik klientów. Wiem ile mam zestawów, ale nie wiem ilu klientów jest w zestawie. Opcja "Operacje na liście > Konfiguracja Widoku > Pozostałe > Licznik pozycji na liście" nic nie daje. Jak to uruchomić?
  4. @Patryk Kłoda niestety nie zawsze Opiekunowie są wystawiającymi te dokumenty, robi to też klika innych osób.
  5. Czy zapisana jest gdzieś historia kto był opiekunem klienta w momencie wystawienia dokumenty sprzedaży lub zamówienia? Mamy dużego klienta AA kupującego regularnie co miesiąc, od stycznia do czerwca jego opiekunem jest XX, a od czerwca do teraz YY. Sprawdzając teraz zamówienia (lub sprzedaż) opiekunów po filtrze Zamawiający -> Opiekun , mam całą sprzedaż pod YY. Jak wygenerować rzeczywistą sprzedaż (i zamówienia) opiekunów?
  6. Dzień dobry, Dlaczego w Szablonie Klienta mamy możliwość wyboru domyślnej wartości pola "Cecha", a pola "Branże" nie ma?
  7. Witam, Czy możemy sprawdzić w kartotece klienta lub jego informatorze do jakich istniejących zestawów statycznych lub dynamicznych jest przypisany?
  8. Nie bardzo rozumiem co trzeba zrobić. Proszę o wyjaśnienie.
  9. W karcie użytkownika w sekcji kontakty mamy kolumnę O opisaną jako "domyślny kontakt opiekuna oferty". Jak rozumiem ułatwiłoby to wystawianie ofert przez automatyczne wstawianie tak oznaczonych kontaktów do oferty. Niestety zaznaczenie tej opcji nie daje zmian po zapisie karty, pola pozostają odznaczone. Czy to bug?
  10. Oczywiście, tak jak jest to obecnie np. w Ofertach, ten typ powiązania działałby w Klientach.
  11. Dzień dobry, Do obsługi klienta tworzymy różne szablony działań. Niech przykładem będzie typ Telefon: - Telefon monitorujący ofertę: utworzenie szablonu wstępnie wypełnionego danymi klienta i oferty jest możliwe dzięki zaznaczeniu "Dokument > Powiązany typ dokumentu > Oferta". Mam wtedy dostęp do autotekstu w polach Temat Działania, Adres i Krótki Opis. Jest to świetne. - Telefon do klienta NIE związany z dokumentem (np. "zimny telefon") nie daje mi tych możliwości. Nie mam dokumentu do powiązania. Czy w "Powiązany typ dokumentu" może się znaleźć Kartoteka Klienta lub inne pole dające dostęp do jego danych? PS "Trochę" to działa, w polu Adres tekst "<<adres podstawowy klienta>>" zaciąga dane, ale w polu Krótki Opis już nie.
  12. Witam, Podepnę się pod temat. Próbuję uporządkować sobie ten proces i widzę ograniczenia w funkcjonalności Scenariuszy. Tak jak jest powiedziane powyżej tylko jedno działanie przypada na etap. Dopisanie ręczne działania w konkretnym procesie nie załatwia sprawy scenariusza - i tak przejście do następnego etapu warunkuje to jedno działanie zdefiniowane na początku. Widziałbym to tak, że w scenariuszu do każdego z etapów możemy przypisać pewną ilość (może nie dowolną, ale do np. 5) działań i wybieramy warunki przejścia do kolejnego etapu: wszystkie działania z etapu wykonane, jedno (dwa, trzy) wykonane, wykonane wskazane jedno (dwa) które są fakultatywne. itd. Proces sprzedaży jest mocno nieliniowy i nie da się (lub nie potrafię) wtłoczyć wszystkiego w jeden ciąg zdarzeń. Scenariusz powinien być na tyle elastyczny, żeby to uwzględniać, pilnując jednak osiągania kolejnych kamieni milowych - czyli etapów. Oczywiście ktoś powie, że przecież można zrobić wiele "szytych na miarę" Scenariuszy Ofertowych. Z czystej matematyki wynika, ze będzie to mało efektywne, ilość kombinacji jest po prostu za duża.
  13. Synchronizacja utyka gdzieś na kliencie. Przesyłam logi w wiadomości prywatnej.
  14. Przepraszam, nie bardzo rozumiem. Każdy klient ma przypisanego doradcę. Każdy doradca ma widzieć w Mobile swoich klientów. Czy wobec tego nie każdy z klientów ma mieć zaznaczone "Wysyłaj do Mobile"? Po co mamy więc wybierać klientów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...