Skocz do zawartości

Tomasz Płecha

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Czy możemy sprawdzić w kartotece klienta lub jego informatorze do jakich istniejących zestawów statycznych lub dynamicznych jest przypisany?
  2. Nie bardzo rozumiem co trzeba zrobić. Proszę o wyjaśnienie.
  3. W karcie użytkownika w sekcji kontakty mamy kolumnę O opisaną jako "domyślny kontakt opiekuna oferty". Jak rozumiem ułatwiłoby to wystawianie ofert przez automatyczne wstawianie tak oznaczonych kontaktów do oferty. Niestety zaznaczenie tej opcji nie daje zmian po zapisie karty, pola pozostają odznaczone. Czy to bug?
  4. Oczywiście, tak jak jest to obecnie np. w Ofertach, ten typ powiązania działałby w Klientach.
  5. Dzień dobry, Do obsługi klienta tworzymy różne szablony działań. Niech przykładem będzie typ Telefon: - Telefon monitorujący ofertę: utworzenie szablonu wstępnie wypełnionego danymi klienta i oferty jest możliwe dzięki zaznaczeniu "Dokument > Powiązany typ dokumentu > Oferta". Mam wtedy dostęp do autotekstu w polach Temat Działania, Adres i Krótki Opis. Jest to świetne. - Telefon do klienta NIE związany z dokumentem (np. "zimny telefon") nie daje mi tych możliwości. Nie mam dokumentu do powiązania. Czy w "Powiązany typ dokumentu" może się znaleźć Kartoteka Kli
  6. Witam, Podepnę się pod temat. Próbuję uporządkować sobie ten proces i widzę ograniczenia w funkcjonalności Scenariuszy. Tak jak jest powiedziane powyżej tylko jedno działanie przypada na etap. Dopisanie ręczne działania w konkretnym procesie nie załatwia sprawy scenariusza - i tak przejście do następnego etapu warunkuje to jedno działanie zdefiniowane na początku. Widziałbym to tak, że w scenariuszu do każdego z etapów możemy przypisać pewną ilość (może nie dowolną, ale do np. 5) działań i wybieramy warunki przejścia do kolejnego etapu: wszystkie działania z etapu wykonane, je
  7. Synchronizacja utyka gdzieś na kliencie. Przesyłam logi w wiadomości prywatnej.
  8. Przepraszam, nie bardzo rozumiem. Każdy klient ma przypisanego doradcę. Każdy doradca ma widzieć w Mobile swoich klientów. Czy wobec tego nie każdy z klientów ma mieć zaznaczone "Wysyłaj do Mobile"? Po co mamy więc wybierać klientów?
  9. Dzień dobry, Po dwóch pełnych dniach na wifi (czwartek i piątek, w sumie 16h) właściwie nic się nie zmieniło. Wpisy ani przypisania nie zostały uzupełnione. Ponawiam prośbę o podanie kolejności synchronizacji danych - mógłbym wtedy ustalić na jakim etapie aplikacja utknęła. Bardzo chcielibyśmy zmniejszyć ilość klientów w aplikacji, wystarczyłoby, żeby każdy widział swoich klientów.. Niestety na desktopie wszyscy doradcy muszą widzieć wszystkich klientów, a to jedyne uprawnienie, z którego korzysta Insert Mobile przy pobieraniu klientów. Warto rozważyć oddzielną opcję dost
  10. Witam, Wczoraj rano zainstalowałem nową wersję Insert Mobile, zalogowałem się do konta, włączyłem wifi i zacząłem synchronizację. Przez 8h: - pobrało się ~7500 firm (wszystkie) - pobrało się ~12000 osób (wszystkie) - Wpisy firm nie są pełne, brak danych kontaktowych i adresów - PH nie przypisali się do firm - Opiekunowie nie przypisali się do firm. Czy brakujące dane jeszcze się dociągną czy już tak zostanie? Jaka jest kolejność synchronizacji danych? Dlaczego na liście przedstawicieli mam użytkowników, którzy już nie istnieją w Nexo? Do te
  11. Dziękuję, czekamy. Ta funkcjonalność jest oczywista.
  12. Witam, Podczas tworzenia oferty w Gestorze po wybraniu klienta nie wstawia się automatycznie jego domyślna forma płatności. Jest to o tyle dziwne, że przy tworzeniu zamówienia dzieje się to bez problemu. Czy mamy coś źle ustawione?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...