Skocz do zawartości

Miłosz Jarosiewicz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Miłosz Jarosiewicz's Achievements

0

Reputacja

  1. Podbijam wątek. Ktoś może rozgryzł temat ewidencjonowania kartonów? Obecnie nawet małe kartony kosztują po parę złotych sztuka. Zastanawiam się, jak i na którym etapie przy obsłudze Subiekt GT - Sellintegro - Baselinker dałoby się ewidencjonować rozchód kartonów. Obecnie skanuje przy każdej wysyłce wymiar i mam go zapisanego w Baselinkerze, ale to za wiele nie daje pod kątem liczenia kosztów i rozchodu kartonów. Ktoś to może robi na bieżąco?
  2. Cześć, Mam wrażenie, że nie widziałem jednoznacznej odpowiedzi, a może jest już rozwiązanie, które sprawdza się najlepiej. Powinno się to przydać wielu osobom. Jaki to case: Sklep online + kilka placówek stacjonarnych. Wszystko na Subiekt GT. W jaki sposób w Subiekcie GT dokumentować sprzedaż voucherów / bonów podarunkowych do wykorzystania w sklepie na produkty o różnych stawkach VAT? Jakie są najlepsze praktyki? Na chwilę obecną sposoby, które znam to: 1) Wystawianie noty księgowej i ewidencja w excelu - bardzo niewygodne, jeśli trzeba to robić za każdym razem ręcznie, po X miesiącach może robić się problem z doliczeniem się. 2) Sprzedaż niefiskalna jako opakowanie zwrotne - wtedy przy wykorzystaniu "zwrot", a następnie nabicie sprzedaży na odpowiadającą kwotę vouchera na paragon fiskalny. Do momentu wykorzystania będzie nadwyżka w rozliczeniach. Pytanie jak to trzymać w jednym miejscu, czyli w Subiekcie GT, by się nie pogubić. Przykładowe sytuacje: A) Przychodzi klient i w sklepie stacjonarnym kupuje voucher za 100 zł, płaci kartą, a voucher daje w prezencie i inna osoba przychodzi po 4 miesiącach wykorzystać go w innej placówce. B) Klient kupuje voucher na 200 zł w sklepie online, daje go w prezencie, a następnie inna osoba wykorzystuje go stacjonarnie (lub online) kilka miesięcy później. C) Klient (Firma) kupuje 10 voucherów dla pracowników i chciałaby to sobie odliczyć. Pracownicy wykorzystują online lub stacjonarnie. Będę wdzięczny za podpowiedzi i sugestie jak to rozwiązać w praktyce. Jak nie doczytałem, to wybaczcie i jeśli jest faktycznie jasna odpowiedź, będę wdzięczny za linka do takiego wątku. W innym wypadku może znajdziemy tu rozwiązanie dla wielu osób :) Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...