Skocz do zawartości

Jarosław Grudziński

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Jarosław Grudziński's Achievements

0

Reputacja

  1. W parametrach połączenia z Subiektem wpisy poprawne. W trakcie testowania połączenia pojawia się dziwny adres serwera Sello:
  2. Dzięki za podpowiedź, Sello się otwiera. Nie mogę otworzyć Subiekta z poziomu Sello, nie ma też łączności między nimi. Subiekt bezpośrednio się otwiera.
  3. Brak połączenia między Sello 1,34 a Subiektem GT. Dziwny adres serwera. Załączam screen. Proszę o pomoc.
  4. Nr nadawczy paczki wysłany do Allegro poprawnie...
  5. Witam, identyczny przypadek u nas. Czy już ktoś nad tym pracuje!!!
  6. Witam, czy może ktoś udostępnić opis pól baz danych Sello i Subiekta w zakresie niezbędnym do załączenia w Polityce Ochrony Danych Osobowych? Zgodnie z § 4 pkt 3 rozporządzenia dla każdego zidentyfikowanego zbioru danych powinien być wskazany opis jego struktury i zakres informacji w nim gromadzonych. Opisy poszczególnych pól informacyjnych w strukturze zbioru danych powinny jednoznacznie wskazywać, jakie kategorie danych są w nich przechowywane. Opis pola danych, gdy możliwa jest niejednoznaczna interpretacja jego zawartości, powinien wskazywać nie tylko kategorię danych, ale również format jej zapisu i/lub określone w danym kontekście znaczenie. Pozdrawiam kasia-fQ
  7. Witam, Po pobraniu zamówień z Subiekta do Sello otrzymuję komunikat w chmurce: "Pobrano zamówień: 1". Raport z synchronizacji: https://www.dropbox.com/s/unyatox03r8h72q/raport.gif Do Sello nie zapisuje się nowa transakcja. Powyższą procedurę można powtarzać wielokrotnie. ZK w Subiekcie: https://www.dropbox.com/s/1autfze9sgna36v/ZK.gif i ustawienia importu w Sello: https://www.dropbox.com/s/pdzoq8mpxzxly50/ustawienia.gif Proszę o pomoc. kasia-fQ
  8. Witam, czy ktoś używa eksportu danych paczek i klientów z Sello do plików XML w formacie obsługiwanym przez program DHL-u Cas? Jak to zrobić?
  9. BarteK pomogłeś! Już działa - dzięki! Oczywiście dziękuję wszystkim za podpowiedzi i chęć pomocy.
  10. Ponawiam prośbę o pomoc. Problem nadal istnieje - brak możliwości synchronizacji "Dostawcy paczek". Szczegóły wyżej.
  11. Dzięki za odpowiedź. Dokładnie takie mam ustawienia. Nie tworzy paczek w syst. zewnętrznym. Zgłosiłam do InPostu - zero reakcji
  12. Witam, po synchronizacji "dostawcy paczek" otrzymuję komunikat o błędzie w tworzeniu paczek w zewnętrznym systemie. W raportach mam zapis: Tworzenie paczki ??: Błąd autoryzacji - nadawca różny od tworzącego paczkę. Porównuję dane adresowe i firmy w Sello i w Menager Paczek mojego konta w InPost - to samo! O co tu chodzi?
  13. Przyczyna znaleziona - na jednym z klienckich zmieniona data systemowa 30 dni do przodu. Trwają poszukiwania sprawcy Rozumiem, że po "dogonieniu" czasu wszystko wróci do normy? Dzięki za pomoc pozdrawiam kasia-fQ
×
×
  • Dodaj nową pozycję...