Skocz do zawartości

wojjan

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

wojjan's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam, Przed chwilą wysłałem screeny. Jeśli chodzi o ewentualne blokady sprzedaży ze strony eBay, do których nawiązywał komunikat generowany przez Sello - nie ma takiej możliwości z uwagi na fakt, że bez problemu wystawiam aukcje na eBay'u ręcznie. Pozdrawiam, wojjan
  2. Witam, Wykupiłem licencję na dodatkowe konto w związku z planami sprzedaży na eBay. Niestety przy próbie wystawienia aukcji z Sello pojawia się komunikat: Wysyłanie aukcji 'XXX' nie powiodło się. : Nie podałeś wartości dodatkowego kosztu wysyłki. Ta sama wartość, podana przez Ciebie dla kosztu wysyłki, została skopiowana do pola dodatkowego kosztu wysyłki. Nastąpiło przekroczenie Twoich tygodniowych limitów transakcji sprzedaży lub nie masz rejestracji jako sprzedawca. Sprawdź w serwisie eBay wymagania dotyczące prowadzenia sprzedaży. System PayPal może opóźnić rozliczenie płatności, aby zapewnić prawidłowy przebieg transakcji. (0x80004005) Zaznaczam, że w formularzu Sello nie ma pola na dodatkowe koszty wysyłki; nie przekroczyłem tygodniowych limitów sprzedaży; mam rejestrację, jako sprzedawca. Czy ktoś może powiedzieć, o co chodzi? Pozdrawiam, Wojtek
  3. Witam, Korzystam z Sello 1.15.1, które mam podpięte do konta w serwisie Allegro. Chciałbym wykupić dodatkową licencję na serwis eBay, ale po wejściu do modułu "Zarządzanie kontami i licencjami" i kliknięciu w "Dodaj konto" zupełnie nic się nie dzieje. Proszę o informację, w jaki sposób mam dodać konto na eBayu w Sello? Pozdrawiam, W. Janosz
  4. Witam ponownie, Odpisuję dopiero dzisiaj, ponieważ czekałem na odpowiedź od firmy hostingowej. Z informacji uzyskanych z firmy hostingowej wynika, że: - w ostatnim czasie nie było na serwerze żadnych zmian dotyczących nawiązywania połączenia, - serwer nie wymaga SSL3 przy inicjacji, - nie są w stanie pomóc - proszą o więcej informacji na temat błędów od developera Sello (przesłałem im log z raportu o błędach - ja wyżej - ale to za mało). Data na komputerze nie była przestawiana. Jest natomiast jedna rzecz, o której nie wspomniałem, a może być istotna. Jak napisałem wcześniej - ostatnio zmieniałem firmę hostingową. Nową firmą jest Ogicom - firma przejęła hosting od Netii, której klientem byłem wcześniej. Około 2 dni przed "awarią" przekierowałem swoje domeny u mojego Registrara na serwery Ogicom (wcześniej adresy DNS wskazywały na serwery Netii). Problem z wysyłaniem i odbieraniem wiadomości przez Sello pojawił się właśnie około 2 dni po przekierowaniu DNSów. Sprawdziłem Outlook'a na innym komputerze i w innej sieci. Coraz mniej rozumiem... Po zaimportowaniu identycznych ustawień, jak w przypadku Outlook'a na komputerze na którym poczta działa okazało się, że na innym komputerze w innej sieci Outlook nie odbiera i nie wysyła wiadomości (jak Sello). Po zmianie ustawień polegających na odznaczeniu boxów "Ten serwer wymaga bezpiecznego połączenia SSL" i zmianie portów - Outlook wysłał i odebrał wiadomości. Innymi słowy: na komputerze nr 1 w sieci A Outlook działa, Sello nie działa. Na komputerze nr 2 w sieci B - Outlook przy tych samych ustawieniach, jak na komputerze nr 1 nie działa. Po wyłączeniu bezpiecznego połączenia SSL i zmianie portów, Outlook działa. Sello na innym komputerze niestety nie mogę sprawdzić. Po południu zmienię porty w Sello i zobaczymy co sie stanie... Proszę o pomoc, bo od tygodnia Sello nie wysyła i nie odbiera wiadomości e-mail. Pozdrawiam, Wojtek
  5. Witam, Mam problem z wysyłaniem i odbieraniem wiadomości e-mail przez Sello. Do wczoraj wszystko było OK. Sello pobierało i wysyłało mail'e bez żadnych problemów. Od wczorajszego wieczora Sello nie wysyła i nie odbiera żadnych wiadomości. Przy wysyłaniu pojawia się komunikat: Szczegóły błędu: SendEmail: SMTP_Connect: Connecting to SMTP server smtp-user.ogicom.pl:465 smtp_host: smtp-user.ogicom.pl smtp_port: 465 smtp_user: aukcje@mojadomena.pl trying_auth_method: LOGIN Istniejce poczenie zostao gwatownie zamknite przez zdalnego hosta. Failed to receive on the TCP socket Error reading data from server in handshake loop Error performing handshake Failed to connect to secure SMTP (1) Failed to connect to SMTP server. Przy odbieraniu pojawia się komunikat: Szczegóły błędu: GetUidls: pop3-ssl-connect: Attempting to connect and log into POP3/SSL server hostname: pop3-user.ogicom.pl port: 995 login: aukcje@mojadomena.pl Istniejce poczenie zostao gwatownie zamknite przez zdalnego hosta. Failed to receive on the TCP socket Error reading data from server in handshake loop Error performing handshake Failed to establish channel to Secure POP3 server Myślałem, że jest problem z serwerem (niedawno zmieniłem operatora), ale identycznie skonfigurowana poczta w Outlook'u działa poprawnie! Proszę, czy ktoś może pomóc rozwiązać problem? Pozdrawiam, Wojtek
  6. Witam, Dzięki za pomoc - bazy usunięte. Pozdrawiam, Wojtek
  7. Witam wszystkich, Mam jedno krótkie pytanie dotyczące baz danych. Dzisiaj zaktualizowałem Sello do wersji 1.6.0 Ponieważ z Sello korzystam już od dłuższego czasu i jest to kolejny upgrade, podczas uruchamiania Sello mam do wyboru wiele różnych baz danych (wersję najnowszą i kopie poprzednich baz). Chciałbym zrobić porządek na dysku i usunąć stare kopie baz danych, ale nie wiem jak? Znalazłem na Forum kilka wątków na ten temat, ale rady ograniczają się zwykle do stwierdzenia: "bazę danych można usunąć korzystając z MSSQL Management Studio Express". Dlatego bardzo proszę o kilka słów, jak to zrobić w MSSQL Management Studio Express. Pozdrawiam, Wojtek
  8. Wymusiłem synchronizację w SQL i parametry zostały zaktualizowane. Dzięki za pomoc! Pozdrawiam, Wojtek
  9. Witam, Mam podobny problem z wystawianiem aukcji na Allegro. Od jakiegoś czasu (około tygodnia) nie mogę wystawiać aukcji z Sello. Program raportuje poniższy problem: "Wysyłanie aukcji 'XXX' nie powiodło się. : Zdalny serwer zwrócił błąd: Wybierz kategorię przedmiotu. (0x80004005)" W międzyczasie zauważyłem, że Allegro zmieniło kategorię towarów. Jednak nie mogę zmienić szablonów w Sello, ponieważ kategorie w Sello są inne, niż nowe kategorie w Allegro (konkretnie kategorie dotyczące bielizny). Synchronizuję parametry serwisu, ale pojawia się komunikat, że "Odebrano parametry" i nic się nie zmienia. Powyższy problem był w wersji 1.3.6 i jest nadal w wersji 1.5.0 Ale co to znaczy i jak to zrobić? Pozdrawiam, Wojtek
  10. Czy powyższa zasada obowiązuje również przy zakupie licencji przez Internet? Mam wrażenie, że kiedy co miesiąc kupuje abonament na kolejny miesiąc - czas licencji się nie kumuluje, ale pewności nie mam... EDIT: Nie wytrzymałem i przetestowałem sam - przy wyborze płatności on-line przelewem bankowym - licencja wydłużyła się od dotychczasowej daty ważności. Jest OK. Pytanie nieaktualne. Pozdrawiam Wojtek
  11. Czekałem na reakcję kogoś z Moderatorów/Adminów Sello od kilku dni. Niestety nikt nie zareagował na moje pytanie... W końcu doszedłem do rozwiązania problemu sam - Sello w wersji 1.3.6. nie działa prawidłowo z Subiektem GT w wersji 1.16 i 1.17. Dopiero wersja 1.18 wspiera dokumenty końcowe z Sello 1.3.6. Zaktualizuj Subiekta GT do 1.18 i dokumenty końcowe będą się drukowały. Pozdrawiam Wojtek
  12. Nie wystawiam nigdy z Allegro - zawsze tylko Sello. Mam ustawione "ZK Zamówienie od klienta (bez rezerwacji)", ale od momentu przejścia na 1.3.6. numery zamówień się nie generują. Zaznaczam, że przed wgraniem najnowszej wersji programu problem nie występował.
  13. Witam, Mam problem z wersją 1.3.6. Do tej pory korzystałem z wersji 1.3.0 i - poza opcjami wysyłki - było OK. Dzisiaj odinstalowałem dotychczasową wersję i zainstalowałem 1.3.6. Instalacja przebiegła bez problemów. Po uruchomieniu programu wszystko wyglądało OK. Jednak nie działa drukowanie paragonów. Mam zainstalowany program Subiekt GT, ale paragony drukowałem z Sello, bo tak jest znacznie szybciej i wygodniej - klikałem na opcję "Utwórz dokument końcowy", po czym otwierało się okno drukowania paragonu. Teraz po wybraniu tej opcji nic się nie dzieje... Ustawienia w Administracja / Zewnętrzny system sprzedaży mam dokładnie takie same, jak wcześniej. Kiedy testuje połączenie z Subiektem GT przebiega ono pomyślnie - pojawia się komunikat "Parametry połączenia prawidłowe". Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem? Proszę o odpowiedź - korzystanie z Sello bez możliwości wystawiania paragonów staje się bezcelowe... Pozdrawiam Wojtek
  14. Zaktualizowałem Sello do wersji 1.3.0. I nic. "można spróbować kliknąć parę razy w konto i dać ok, wtedy licencje są pobierane ponownie (podobnie jak przy starcie aplikacji)" EDIT: Problem rozwiązany - pomogła aktualizacja msxml i ponowna reinstalacja programu. Pozdrawiam
  15. Nie rozumiem Fakt, że od niedawna Internet mam poprzez router. Komputer z Sello jest podpiety bezpośrednio do routera na kablu ethernet. Drugi komputer ma internet poprzez WiFi. Zwykle sa włączone obydwa komputery. Czy w takiej sytuacji Sello nie będzie się łączyć z serwerem? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...