Skocz do zawartości

bodypak

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

bodypak's Achievements

2

Reputacja

  1. Rozmawiałem z moim prawnikiem. Na forum jest sporo cennych informacji jakie działają bardzo na niekorzyść Insertu w tym co robi. Jeszce kilka dni braku działania (efektywnego, nie powiedzenia robimy co możemy) oraz braku reakcji na żale, ankiety, złości i zrobimy petycję z podpisami. Ja potrafię potrafię udowodnić ile straciłem, celowo spisuje sobie taką dokumentację od 2 dni. Mając za sobą powiedzmy 50 użytkowników z podobnym podejściem mamy precedens (podejrzewam bez problemu ich znajdę). Jak to nie pomoże będzie telewizja, Insert chyba sądzi, iż ma do czynienia z 17-sto latkami jacy dłubią sobie na allegro do pensji...myślę że wiele osób chętnie zobaczyłoby jak tak "wielka" firma wygląda od środka produkując program sello? Przejedziecie się na tym podejściu! Polacy pomieszkajcie zagranicą! Narzekacie i tak nic z tego, a Pan BarteK jak widzę sam nie ogranie tematu szans nie ma (mówię to z szacunkiem do tej osoby) Drogi Insercie albo zaczniecie działać szybko, albo w niezadowolonych ludziach siła, liczę na Was!
  2. Proszę o przybliżoną datę wypuszczenia poprawki. Od 1 kwietnia mam do zmiany ceny wielu aukcji jakie muszę zakończyć i wystawić ponownie. Przygotowaliśmy szablony do każdej z nich i nie mam szans na ich wystawienie. Program nie działa bez względu na godzinę, w której chce pobrać parametry czy odebrać/wysłać dane z serwisu allegro. MOJE PYTANIE DO PROGRAMISTY: 60 AUKCJI DO PRZYGOTOWANIA Z PALCA W ALLEGRO TO OK 8H PRACY PRACOWNIKA. Musi to wykonać bo nie mam wyjścia pewnie po godzinach, bo w standardowym czasie gdzie ma do zrobienia wysyłki nie ma szans. To równa się dodatkowe wynagrodzenie dla niego + opłata za wadliwy program króra jest pobrana z góry. Czy szanowna firma Insert zwróci mi za to pieniądze? Wystawię FV. Dodam, iż jestem dobrym klientem jaki ma licencje na 6 stanowisk subiekta, dodatki, abonament coroczny na ulepszenia, sferę. Chcę wiedzieć jak traktujecie jednostkę, bo to rzutuje na traktowanie pozostałych, niezadowolonych użytkowników? Jeśli uporacie się z tym problemem szybko i podacie realny termin, ok nie ma sprawy bo błędy rzecz ludzka. Jak nie będę dochodził swoich praw. I pewnie nie tylko ja... "Na razie mocno wierzę w stwierdzenie ROBIMY CO MOŻEMY"
  3. Dzięki za odpowiedź, tak wiem co się dzieję. W 1 wątku już zareagowałem bardziej nerwowo... ileż można czekać na to tracimy na tym sporo. Zatem sello jest programem bardzo niedopracowanym za jakiego jak narazie nie powinno być żadnych opłat. Dla mnie tao jakaś wersja beta... Zrozumiałbym jeśli coś się (bo to normalne) dzieje i do 2 dni nie ma śladu po problemie. A problem istnieje już 3 tygodnie i nadal trwa. Allegro twierdzi że webapi jest poprawne i to wina Insertu.
  4. Ja już nie wiem o co chodzi, mam do wystawienia 300 aukcji z uwagi na przejście oprogramowania z MS na sello i stoi firma... Ja muszę o określonej godzinie wystawić pewne aukcje względem konkurencji... Mam skonfigurowany program, przygotowane specjalne szablony opisów konwertowane z opisów sklepu netowego, pieniądze wydane na programistę i mogę iść na piwko...
  5. Mam kolejny problem podczas odbierania aukcji Ostatnia operacja nie powiodła się. Zdalny serwer zwrócił błąd: Niepoprawna wersja kategorii lub pol sprzedazy. Prosze sprawdzic lokalne wersje i uaktualnic oprogramowanie! Proszę o wyjaśnienie z czym jest on związany.
  6. U mnie nic nie działa... Jak tak dalej będzie pofatyguję się do mojego prawnika co w tej sytuacji zrobić. Zgodnie z Polskim Prawem firma pobierające opłatę za wykonanie danej usługi udziela na nią gwarancji. Jeśli usługa czy program nie dziła są zobowiązani do znalezienie rozwiązania. Jeśli tego rozwiązania nie ma, pieniądze za abonament są pobranie i dodatkowo można udowodnić wymierne straty finansowe jakie dzieją się od dłuższego czasu wtedy można założyć sprawę o odszkodowanie. PANOWIE ALBO BIERZECIE SIĘ DO ROBOTY, ALBO ZAWRACACIE NAM PIENIĄDZE ZA NIEPOPRAWNE UŻYTKOWANIE SELLO ALBO ZBIERAM LISTĘ NIEZADOWOLONYCH KLIENTÓW I ROBIMY PRECEDENS.
  7. Bardzo proszę o pomoc w sprawie błędów odbierania aukcji z allegro Komunikat błędu: Ostatnia operacja nie powiodła się. Zdalny serwer zwrócił błąd: Błąd wewnętrzny serwisu aukcyjnego. EDIT: Pobawiłem się z antywirusem. Po wyłączaniu firewall w ESET zaczęło działać. Czy mam zrezygnować z ochrony komputera na rzecz sello?
  8. Mi wyskakiwał taki błąd jak w szablonie aucji miałem wpisany nr konta razem ze spacjami co 4 cyfry. Widocznie system zliczał niepoprawnie iloć cyfr jaka powinna wynościć 26, spacja to też znak. Wpadłem na to i pomogło. Możesz mieć też inne błędy, sprawdź dokładnie stworzony szablon.
  9. Tak jako firma to powinno pomóc. W sello to ustawiałeś, czy zmiana default-owego dodawania kontrahenta w SGT żeby dodawał każdego jako firmę? Tak czy inaczej to chyba proste rozwiązanie do poprawki?
  10. Witam, Sello tworząc dokument początkowy ZK w SGT wpisuje dane z transakcji allegro, jednak podczas testów zauważyłem, iż wpisuje imię oraz nazwisko tylko w pole "Pełna nazwa", natomiast pole Imię oraz Nazwisko zostają puste. Powoduje to brak możliwości wyświetlania imienia i nazwiska mając widoczna kolumnę "Kontrahent" w SGT lub "Symbol kontrahenta" - tu widać tylko SELLO oraz nock z allegro. Mamy system paragonów imiennych i potrzebujemy widzieć na liście Imię oraz Nazwisko, da się to jakoś ustawić? Dziękuję
  11. wznawianie aukcji z palca z poziomu sello to nieporozumienie. Mam np 3 producentów jakich aukcje mam non stop, wystawiane jako sklep. Allegro samo wystawia w momencie kiedy się zakończą. Dotyczy to ok 200 produktów więc funkcjonalność sello w tak ważnym aspekcie powinna zostać poprawiona o ile to możliwe technicznie...
  12. z błędem wysyłania mail podejrzewam już sie uporałem. Włączyłem uwierzytelnianie smtp i pomogło, poczta została wysłana do kontrahenta. Co do "odbieranie aukcji" nadal pojawia się błąd w raporcie jaki nie jest opisany. Nie wiem czy to ma wpływ na dalszą pracę gdyż nie wystawiłem kolejnego testowego produktu z jakiego byłyby zrobione zakupy.
  13. Wiam, Mam probelm z wysyłaniem automatycznych wiadomości dla klientów. Mail skonfigurowany poprawnie, opis błędu: Failed when sending RCPT TO:<mail klienta> bad_address: mail klienta Send failed. Maile klientów są na 100% poprawne gdyż na razie testuję ten program i działam na zakupach "kontrolowanych" z osobistego konta. I jak na razie program nie zachęca do pracy. Celowo nie rzucam sie na konto firmowe w jakim jest 400 aukcji non stop i sporo maili dziennie. Druga kwestia to odbieranie danych z allegro zawsze w raporcie wyskakuje mi błąd, nie ma podanego jego wyjaśnienia. Początkowo sello nie tworzyło transakcji do zakupów przez 2 dni, potem nagle zaczęło samo... Mam gotowy szablon pod sello i zunifikowany system dodawania opisów z naszej strony internetowej działający na kliknięcie więc chciałbym się przekonać do tego programu. Bardzo prosze o pomoc. Wersja sello pobrana sprzed tygodnia.
  14. Dziękuję, Maila posłałem. Co do działania forum jest różne, np bardzo długo czekam po wpisaniu danych do logowania zanim "zaskoczy". Pozdrawiam Tomasz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...