Skocz do zawartości

RG Concept

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana RG Concept w dniu 26 Czerwca 2022

Użytkownicy przyznają RG Concept punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

1 177 wyświetleń profilu

RG Concept's Achievements

4

Reputacja

  1. Dokładnie tak, pracownicy często o to pytają również bo nie mogą zmienić: - musi być koniecznie otwarta faktura F3 > po czym popraw F4 > poprawiamy klienta F4 na nazwie > zmieniamy dane lub zostawiamy jeśli już zmienione w kartotece i Zapisz Ctrl+Enter > po czym zapisujemy i drukujemy FV >> powinno na wydruku być już OK. Jednak tak jak pisał Pan Ernest teoretycznie jeśli faktura już została wysłana to formalnie konieczna jest już nota >> tu zależy to po prostu od dogadania z klientem
  2. Mała aktualizacja: na ta chwilę jest to w zakładce => TOWARY. I UWAGA nie zdziwcie się jak będziecie to musieli na kilka rat wykonać - należy kliknąć Usuń błędne powiązania, skasuje około połowę powiązań, potem jeszcze raz i jeszcze... w końcu usuniemy wszystkie. Piszę bo już myślałem że jest jakiś grubszy błąd tych powiązań, ale wystarczy zachować cierpliwość i klikać do skutku...
  3. Kiedyś (chyba w LABoratorium) były "szablony" ale wydaje mi sie że INSERT zrezygnował z tego modułu, a poza tym, że korzystało się z tego od czasu do czasu to miało fajną funkcjonalność, mianowicie - "wyczyść", gdzie usuwały się jednym kliknięciem wszystkie elementy, co bywało przydatne. Teraz faktycznie najprościej pewnie przez "schowek" - ewentualnie utworzenie usługi do której dodamy materiały i po wybraniu jej z instynktu wpadać będzie cały zestaw materiałów (towarów) - zwiększany proporcjonalnie ilościami materiałów po zmianie ilości całej usługi (którą oczywiście nie musimy nazywać usługą i na wydruku możemy bez kłopotu pokazać poszczególne pozycje. Materiały mozna tez ewentualnie "potraktować jako towar" lub wydawać pojedynczo. Niestety nie da się w okienku kosztorys zaznaczyć wszystkich materiałów i jednym kliknięciem "wyjąć je" z usługi jako towar, czego tez brakuje.
  4. Witam, Męczę się z tym i męczę a może jest proste rozwiązanie - porządkowałem konta pocztowe. Pozwoliło mi to juz uzyskać prawie 1,5GB miejsca w archiwum, jednak jednej skrzynki nie mogę za diabła usunąć - pojawia się komunikat: Nie można zapisać zmian w danych, ponieważ wykryto w nich relację (SzablonWiadomosciPocztowej, AdresatWiadomosciPocztowej) nieprzyłączoną do obiektu kontrolującego modyfikację danych. Od razu zaznaczam: sprawdziłem - żaden użytkownik nie ma dodanej tej skrzynki jako 'Podstawowe Konto' Przejrzałem szablony ale tu nie podaje się nigdzie KONKRETNEGO KONTA w szablonie do ustawienia przejrzałem i USUNĄŁEM wszystkie Reguły dla tego konta, choć pamietam że przy usuwaniu innych nie było to konieczne bo reguły kasowały się razem z kasowanym kontem zrobiłem konserwację bazy danycc Prośba o pomoc albo jakiś raport naprawczy, bo się z tym męczę i brak pomysłów już Dodam jeszcze że podobny komunikat mam przy próbie usunięcia jednego z szablonów (temat poboczny i drugoplanowy jakby co) - zastanawiam się jednak co to za ustrojstwo?
  5. Już dawno przestałem liczyć na tą konkretną poprawkę (pomijając wszelkie inne upgrade'y za co dziękuję ::)) Od dłuższego czasu korzystam z "Artoit - Subiekt nexo Import XLS - Towary" i w połączeniu z exportem do Excela, potem schowkami i kilkoma innymi pożytecznymi ulepszeniami - robi robotę na sporej ilości asortymentów.
  6. Czy na pewno nie było na to Zlecenia ZD które jest jeszcze ze statusem (do realizacji)? Program oblicza stany, ale też odejmuje to co już w realizacji - trzeba zwrócić uwagę że wystarczy 1 pozycja z zlecenia na kilkadziesiąt, która spowoduje że zamówienie nie będzie miało statusu Zrealizowane. Warto tu robić Zamówienia różnicowe jak zostaje coś ze zlecenia "na później" - zwłaszcza jeśli chce się zamawiać mechanizmem asortymentu na wyczerpaniu.
  7. A czy jest jakiś artykuł który dokładniej obrazuje wstawienie Dokument.Warianty.Pozycje.AsortymentWybrany.Asortyment.StronaWWW do wzorca wydruku np. w dokumencie ZK w Subiekcie NEXO. W poprawie wzorca nie widzę tej zakładki? Nie ma jakiegoś prostego sposobu podlinkowania na przykład samych nazw pozycji w danym dokumencie PDF kiedy ma się wypełnione pole w kartotece: Asortyment--->zakładka Opis--->Strona WWW.
  8. To poczekam, jeśłi nie będzie innych problemów w ciągu tego tygodnia, to uciążliwość jest ale moze poczekać. Tak czułem że to coś grubszego - dziękuję za info
  9. Prośba o pilną pomoc. Po aktualizacji mam kłopot z edycją (części) zleceń ZD. Może problemy są także w innych obszarach, ale na ta chwilę nie zidentyfikowałem. Można generować do nich dokumenty, ale nie da się w nie ingerować: Popraw / Zmień Status / etc - NIE DZIAŁA. MIAŁEM W MIĘDZYCZASIE JAKIŚ KOMUNIKAT o będzie w adaptacji pól własnych po aktualizacji, ale mignął tylko i nie pojawił sie już więcej, więc nie wiem czy ma to znaczenie
  10. Po aktualizacji (możliwe że też wcześniej, ale pracownicy zgłosili dziś, że po aktualizacji wczorajszej nie działa) program wyrzuca/wyłącza się po próbie utworzenia dokumentu w NEXO, a także po działaniach typu "pokaż w subiekcie NEXO" w module Towary. Myślę że dotyczy to wszystkich prób wymuszenia działania w samym subiekcie (subiekt oczywiście zaktualizowany do wersji 37.0.0 - też wczoraj) - co ciekawe, kiedy uruchamiam SELLO>Narzędzia> Uruchom Subiekt NEXO, to to działa i nie wyrzuca. "Testuj połączenie z systemem" w ustawieniach robiłem, jest komunikat że wszystko ok PROSZE O PILNA POMOC, BO MAMY SPORY PROBLEM Z OBSŁUGĄ ZAMÓWIEŃ
  11. Ale tu chyba chodziło o to czy da się w tej zbiorczej zmianie wykorzystać juz istniejący symbol dodając jedynie prefiks w celu lepszej identyfikacji i sortowania juz istniejących symboli Czyli miałem: -XYZ -YZX -ZXY a teraz zbiorczo dodaję prefiks np. AA- i powstaje -AA-XYZ -AA-YZX -AA-ZXY Też poszukiwałem takiej opcji, ale chyba nie ma niestety (co dość dziwne) - może się mylę? Jeśłi jest to chętnie się dowiem także...
  12. Czy coś w temacie oddziałów drgnęło? Mam taką sytuację że nawet jak użytkownik ma podstawowy Odział B to i tak wszystko wpada na Oddział A i to nawet dziwnie bo jak zmieniłem w NEXO podstawoy oddział na B to i tak wszystko wpada na A - docelowo chciałbym by wszystko wchodziło z Sello na jeden konkretny wybrany oddział w NEXO - czy można go gdzieś zdefiniować bo nie widzę takiego miejsca? I druga sprawa: zawsze, bez względu na wybranego użytkownika przy logowaniu, po utworzeniu dokumentu pojawia się ta sama osoba w polu Wystawił(a) - czy można gdzieś to ustawić żeby utworzony dokument był przypisany do zalogowanego w Sello użytkownika, bo obecnie musimy to za każdym razem ręcznie zmieniać o czym część pracowników zapomina.
  13. Ok, taki raport rozwiązał problem. Dziękuję SELECT [Id] ,[Nazwa] FROM [ModelDanychContainer].[WidokiSerwisowe] DELETE FROM [ModelDanychContainer].[WidokiSerwisowe] WHERE Tag = '399B63F1-39AE-409B-B96A-C179F30D0AAE'
  14. Witam, od kilku wersji (z dobry rok już, ale nie było kiedy napisać) nie wyświetla się żaden rekord w liście ROZRACHUNKI w Informatorze Klienta (Ctrl+I) Kiedyś na pewno pojawiały się tam bieżące - rozliczone i nierozliczone Należności i Zobowiązania > od jakiegoś czasu PUSTO. Próbowałem już Przywracać domyślne filtry > wszystko ustawiłęm na (dowolne) - NIC. Co dziwniejsze, od jakiegoś czasu przy wybieraniu klienta do ZK, ZD, FS, etc... pojawia się informacja o bieżącym saldzie rozrachunków co w pewnym stopniu rozwiązało problem... Ale po wejściu w Informator Rozrachunki puste: Prośba o pomoc, bo jest to upierdliwe, a nadmienię że oczywiście w Module Rozrachunki wszystkie rozliczone i nierozliczone są widoczne > chodzi tylko o Informator
×
×
  • Dodaj nową pozycję...