Skocz do zawartości

NETboy

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

NETboy's Achievements

0

Reputacja

  1. Pytanie to Team'u SELLO ... gdzie mam skierować reklamację , aby odzyskać pieniądze wplacone na licencje Ebay ? tak, na marginesie ... chyba należałoby wyłączyć możliwość zakupu licencji na Ebay, skoro nie działa wspolpraca sello-ebay
  2. Wykupiłem licencje dla konta na EBAY. Nie mogę jednak nic wystawić. Doczytałem się na forum, ze podobno obsluga Ebay nie dziala od dawna. Co w tej sytuacji z licencją ? ...czy można ją przenieść na konto allegro ? ... lub uzykać zwrot kwoty za licencje ?
  3. Zgadza się. Ale to i tak zapewni sprawniejszą pracę. Gdyż obecnie teraz trzeba przy kazdej aukcji ustawiac atrybuty i kategorie, albo w ciskać to w mnożone szablony. wiec jesli wystawiamy 10 000 auckji to 10 000 razy trzeba ustawic kategorie, parametry i atrybuty. Jesli robimy to raz w tygodniu to ilość nakładu pracy jest ogromna. Jesli będzie to ustawiane przy towarach, to ustawimy to raz przy towarach, a potem w memencie gdy nastąpią zmiany w allegro. To i tak zapewni zysk, czasowy i zmiejszy nakład pracy. Gdyż nie wszystkie kategorie i nie wszystkie parametry w allegro zmieniają się naraz i nie każdego dnia. Będzie tylko część towarów wymagała uaktualnienia. Wchodzimy w aukcje nie wystawioną ---> w towar ---> uaktualniamy ---> wracamy do aukcji ---> wysyłamy
  4. Może tak : Przy towarze mogą być dostępne do wypełnienia wszystkie kategorie i atrybuty z wszystkich 8 serwisów. Mogą być wizualnie pogrupowane, dla łatwego rożróżnienia które dotyczą którego serwisu. A w momencie tworzenia aukcji dla danego serwisu, Sello wybierałoby te, które dany serwis wymaga. Uzytkownik, miałby możliwość wypełnienia przy towarze wszytskich kategorii i atrybutów dla każdego serwisu lub tylko tych dla, którego serwisu chce. Ale niezależnie od tego , to : AUTOMATYCZNA AKTUALIZACJA SZABLONOW OPISU w SZABLONACH AUCKJI jest i tak PILNA I POTRZEBNA
  5. Ja również bardzo oczekuję tej funkcjonalności / poprawki .. też zgłaszałem to Bartkowi kilka razy ... przy kilku tysiącach szablonów aukcji barak tego w Sello zaczyna być przeszkodą w rozwijaniu sprzedaży, przy której dopracowuje się szablony opisów. Apeluję o nadanie wysokiego priorytetu tej sprawie ! To poważna potrzeba.
  6. do ja_CK : Ja nie miałem problemów z przyjmowaniem ode mnie druków na poczcie. A Ty jakie masz ? Jedyny problem, jaki był na początku to, że w okienkach nie chcieli kwitować odbioru druku przesyłek nierejestrowanych ( po prostu nie rozumiały istoty tej czynności i bały się ), ale wyjaśniłem to na moją korzyść z centralą poczty. Podobno poszedł przykaz na cały region, że mają kwitować. Obecnie juz nie nosze żadnych druków i nic nie kwituję. Wysyłam pliki eksportu na maila poczty , a potem otrzymuje od nich zwrot z pocztowego programu Poczta 2000 , plik zwrotu importuję do EKN wtedy zbiory są oznaczone jako nadane. Wzielem się za przygotowanie XML'a , sciagnąlem specyfikację , ale w rozmowie z informatykiem poczty dowiedziałem się, że import XML w EKN w obecnej wersji jest wadliwy. Nie działa poprawnie. Ma to być poprawione w najbliższej wersji 3.0. Mnie to cieszy, to będzie znacząca funkcjonalność EKN. Korzystam ze skrótów klawiszowych w EKN to znacznie przyspiesza. Tego w sofcie on-line chyba brak. Adresy zasysam jako CSV. Dlatego czekam i liczę, że będą rozwijać EKN. Nie testowalem pracy EKN w sieci, udało mi się tak pracę zorganizować, że całość czynności odbywa się na jednym PC. Są jakieś klopoty z pracą w sieci ? A Ty jak sobie radzisz z przygotowaniem wysyłek ? ...z czego korzystasz ?
  7. Ja używam EKN i bardzo sobie chwalę. Oczywiście są dorbne błedy i pewne rzeczy neleży poprawić w nim w nowej wersji, ale można z tym życ i działać dość dobrze. Czas jaki oszczędzam na przygotowaniu wysyłek , dzięki EKN jest bezcenny. Zależy mi by poczta rozwijała ten soft. Jeśli komuś wydaję się on nielogiczny, niezrozumialy, zawiły itp. ... to mogę pomoc go zrozumieć. Polecam bo warto.
  8. Witajcie, potrzebuję, aby wysyłane zdjęcia na serwer FTP miały oryginalne nazwy, takie jak ją na dysku. W tej chwili obserwuję, że Sello tworzy w TEMP'ie ich kopie i nadaje własne nazwy. Czy jest mozliwość, aby uzyskal możliwość zachowania oryginalnych nazw ? Celem jest, abym mial łatwy dostęp do tych zdjeć na FTP i łatwość wyszukania potrzebnych mi plikow po nazwach, ktore odpowiadają tym oryginalnym z dysku. pozdrawiam
  9. Mam wielką prośbę, aby uwzględnić tę poprawkę w najbliższej wersji ... przezywam horror ręcznie, na piechotę zmieniając ogromne ilości szablonów ... Możecie to uwzględnić ? może nie jest to aż tak trudno do zrobienia sprawa, a na pewno więcej osób zacznie szerzej korzystać z możliwości jakie dają szablony pozdrawiam w nadziei na pozytywne wieści od Was
  10. Podajcie przybliżony chociaż termin wypuszczenia nowej wersji sello z automatycznym odswiezaniem szablonów ... mam wiele pracy , ktora wymaga zamiany bardzo wielu szablonow ... i chce zaplanować sobie jakies terminy, chciał poczakac juz na nowa wersje o ile bede wiedzial kiedy ma sie pojawic Prosze o jakies info !
  11. Hej, borykam się z problemem : wysyłam grafiki na serwer , pice mają do 50 kb, czyli nie są duże .... a ich wysyłanie trwa stosunkowo długo ... kilkadziesiąt piców i musze czekac kilkadziesiąt minut, w najlepszym wypadku kilkanaście ... przy tym bardzo czesto przerywane jest wysyłanie i sello daje komunikat, że nie wysłano wszystkich ... Nie wiem, gdzie szukać przyczyny .... co sprawdzić , gdzie interweniować ? ma ktoś z kolegów sugestie ? pozdrowienia
  12. Bardzo przydałaby się również możliwość zbiorowego kopiowania szablonów aukcji. Mam ich np. 1000 i chcialbym je powielić , aby zrobić pożniej lekko zmodyfikowane wersje. Dobrze gdyby można było je kopiować tak jak to się robi z plikami. Zaznaczam ktore szablony i daję kopiuj ... a w nazwie dostają na koncu jakies oznaczenie swiadczace o tym ze to kopia. no. właśnie słowo "KOPIA". Na dzien dzisiejszy muszę 1000 szablonow kopiować na piechotę , tzn. każdy osobno.
  13. Witajcie, proponuję, aby pole w szablonach "Dodatkowe informacje o przesyłce i płatności" mogło pobierać dane z jednego miejsca , w ktorym zostałyby takie informacje zdefioniowane przez uzytkownika. Tak aby było to analogicznie jak jest z "Regulaminem", "wizytówką", czy rachunkiem bankowym , które są raz zdefiniowane w Zakładce ADMINISTRACJA ---> Parametry ---> Moja Firma . Tam tez może być umieszczone pole do Informacji o wysyłce i płatnościach. Ważne to jest dlatego, że jesli mam np. 1700 szablonów (własnie mam taką sytuację) ... to zmiana w każdym z nich pola "Dodatkowe informacje o przesyłce i płatności" jest bardzo czaso i energochłonna. Zazwyczaj te informacje są takie same dla wszystkich transakcji wiec umieszczenie ich edycji w jednym miejscu poprawiłoby funkcjonalnosc programu. Wybór czy w konkretnym szablonie skorzystac z gotowego, wczesniej zdefiniowanego wzroca, czy pozowlić na wpisanie tak jak jest to w obecnej wersji programu, może być dany użytkownikowi np. przez umieszczenie pola/kratki do zaznaczenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...