-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Marcin Florczak's Achievements
0
Reputacja
-
Przeliczanie rabatu, błąd zaokrąglenia
Marcin Florczak odpowiedział Marek Kolmer → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Subiekt GT
Albo przed rabatem mniej więcej 14900.49 i rabat 4.03 wychodzi po rabacie równo 14300 -
Magazyn, kody kreskowe, naklejki
Marcin Florczak odpowiedział Agata Bachta Bachta → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Subiekt GT
U mnie kody kreskowe są w polu symbol i działo to poprawnie. Ale może chodzi o czytnik i jego sposób identyfikacji kodów. Bo mój, który aktualnie używam pobiera kod normalnie w systemie liczbowym a stary potrzebował w subiekcie z przodu kodu symbol #. jak zmieniłem czytnik musiałem wszystkie kody poprawiać usuwając ten znak. Spróbuje Pani dodać przed kodem # może pomoże -
Błąd przy zapisywaniu zamówienia różnicowego
Marcin Florczak odpowiedział Marcin Florczak → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Subiekt GT
OK. Nie zdarzają się przynajmniej u nas takie sytuacje często, ale czy nie lepiej by było, gdyby program zapisał tak jak było, czyli w dwóch pozycjach, ewentualnie wyliczył średnią cenę? -
Błąd przy zapisywaniu zamówienia różnicowego
Marcin Florczak dodał temat → w Forum użytkowników - InsERT GT - Subiekt GT
Witam. Miałem dziś taką sytuację. Klient zamówił meble. Stół, 2 komody i 6 krzeseł. Krzesła były w promocji: KUP 6 a za jedno zapłacisz 1 grosz. Wiec na zamówieni wpisaliśmy 5 krzeseł po 404,10 groszy i 1x0,01. Komody i stół przyjechały do nas, na krzesła trzeba jeszcze poczekać. A że klient chce to co jest, wiec zrealizowaliśmy komody i stół a krzesła zapisaliśmy na zamówieniu różnicowym. I tu pojawił się błąd. Zamiast zapisać tak jak było na zamówieniu pierwotnym , subiekt zbił te dwie pozycje w jedną. A to jedno krzesło co dołączył do tamtych pięciu zapisał z ceną 404.10 zamiast 0.01zł. I zamiast prawidłowej kwoty 2020,51 na zamówieniu wyszło 2424,60. Także gdyby się ktoś nie zorientował, mógłby być później problem z płatnością u klienta, bo byśmy chcieli od niego ponad 400 zło więcej. -
Usunięcie zamówienia zaliczkowego
Marcin Florczak odpowiedział Marcin Florczak → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Subiekt GT
Nie. Wtedy go nie widać. -
Usunięcie zamówienia zaliczkowego
Marcin Florczak odpowiedział Marcin Florczak → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Subiekt GT
W jakim celu usunąć? Po prostu żeby nie widniało mi na liście zamówień. Po co tam mają widnieć zamówienia , które nigdy nie będą zrealizowane. Co do statusu- zrobiłem tak "zrealizuj bez dokumentu". Ale ono nadal widnieje na liście zamówień zrealizowanych zaliczką cząstkową. Gdyby jeszcze przeszło do zrealizowanych całkowicie to było by ok. A usuwając korektę i fakturę zrobi mi się luka w numeracji... -
Usunięcie zamówienia zaliczkowego
Marcin Florczak dodał temat → w Forum użytkowników - InsERT GT - Subiekt GT
Witam. mam mały problem z usunięciem zamówienia zaliczkowego. Sytuacja wygląda tak: Klient zamówił towar, wpłacił zaliczkę (FV zaliczkowa cząstkowa), po pewnym czasie zrezygnował, wiec wystawiliśmy korektę faktury zaliczkowej i oddaliśmy klientowi pieniądze. Ale niestety zamówienie wisi nadal w systemie a usunąć go już się nie da, bo wyskakuje komunikat: " Do dokumentu została wystawiona faktura zaliczkowa i nie można go usunąć" Może ktoś wie jak to obejść?. Mam już 2 takie zamówienia i zaśmiecają mi listę :P:P PS - przy unieważnieniu tez jest taki komunikat. -
[Subiekt] Drukarka fiskalna w sieci.
Marcin Florczak odpowiedział mac → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
czy komuś udało się zrobić tak jak proponował kaczor_ks i mu działa? Ja od kilku godz próbuję i jakoś mi nie wychodzi. Albo brak połączenia, albo zakłócenia i brak połączenia. Mam drukarkę fiskalną temo i subiekta gt ver 1.25 sp2.win 7 home premium 32bit Jeśli komus dziła bardzo bym prosił o "krok po kroku" jak to zrobić... czy tworzyć connector czy spliter czy coś innego. Bardzo dziękuje.