Witam, przyznam szczerze, że coraz bardziej wkurza mnie moja organizacja pracy przy sprzedaży internetowej allegro i os commerce. Wszelakie programy które powinny pomagać coraz bardziej utrudniają. Wygląda to następująco.
Mam sklep internetowy oraz dwa konta na allegro. Podstawą jest magazyn - subiekt.
Program magazynowy jest połączony ze sklepem internetowym programem 2s2, także cały towar automatycznie wystawia się w sklepie internetowym. Tutaj póki co nie ma problemu. Trudności zaczynają się przy allegro. Dotychczas korzystałem z programu sello do organizacji sprzedaży. Jednak program ten moim zdaniem ma poważny wadę, nie ma funkcji automatycznego wznawiania. Menadźer allegro ma takową, ale szczerze mówiąc, nie chce mi się uczyć obsługi kolejnego softu tylko dla tej jednej funkcji.
Do sprawdzanie przelewów mam kolejny program bankonet. Do wydruku pocztowych formularzy zainstalowałem program msadres.
Czy istnieje program który zawiera w sobie większość funkcji z programów które wymieniłem? Jak u was przebiega proces sprzedaży, czy jest jakieś uproszczenie tego procesu?
W jaki sposób radzicie sobie ze wznawianiem aukcji? Ręczne wystawianie u mnie nie wchodzi w rachubę.
Proszę pomóżcie