Skocz do zawartości

prado76

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    146
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

prado76's Achievements

0

Reputacja

  1. Posiadam wersję Sello 1.7.2 która jak dotą pracowała bezproblemowo. Chciałbym jednak ja uaktualnic do najnowszej i tu mam pytanie. Czy mogę odrazu zainstalować wersję 1.8.4 czy musze po drodze zainstalować jakąś starszą wersję?
  2. U mnie od dnia dzisejszego (26-luty) dzieje się to samo. Sello nie zapisało ani jednej i kilkunastu transakcji. A jeszcze wczoraj wszystko działao poprawnie - zapisane ok. 18 transakcji. Pracuję cały czas jeszcze na "starej" wresji 1.7.2 i jak do tej pory nie było żadnych problemów. Jeżeli szukasz pomocy, to odpowiedź masz w drugim poście od góry oraz dodatkową informację 4 posty wyżej. Widziałem te odpowiedzi, ale nie wiem, czy konieczna jest instalacja nowej wersji, skoro jeszcze w piatek wszystko działało, a w sobotę juz nie. Przecież problem tzw. wyskoich numerów aukcji nie pojawił się nagle dopiero w sobotę
  3. U mnie od dnia dzisejszego (26-luty) dzieje się to samo. Sello nie zapisało ani jednej i kilkunastu transakcji. A jeszcze wczoraj wszystko działao poprawnie - zapisane ok. 18 transakcji. Pracuję cały czas jeszcze na "starej" wresji 1.7.2 i jak do tej pory nie było żadnych problemów.
  4. Po usunieciu skrzynki i dodanniu na nowo poczta sie ściąga ale od poczatku istnienia skrzynki emailowej. Co ciekawsze ściagnięta poczta jest widoczna jedynie na zakładce nieprzeczytane. Na zakładce Odebrana poczta wiadomości nada sie nie wyświetlają. Proszę o pomoc co z tym zrobić.
  5. Czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć na występujący problem?
  6. U mnie również Sello nie pobiera wiadomości. Niestety nie mogę usunąć konta gdyż jest to jedyne konto przypięte do Sello. Proszę o pomoc co z tym zrobić.
  7. W skrzynce mailowej wiadomości przychodzą na bieżąco i są zapisywane ale nie są odznaczane jako odebrane przez zewnętrznego klienta. W sello przy pobieraniu wiadomości nie wyświetla się żaden błąd. Po ściągnięciu wiadomości wyświetlany jest na dole na pasku komunikat: zakończono odbieranie wiadomości. I tyle.... żadnych objawów błędu.
  8. Od piątku popołudnia mam problem, bo sello nie odbiera wiadomości ze skrzynki pocztowej. Żadne zmiany w ustawieniach nie były dokonywane. Adres serwera dla poczty też nie uległ zmianie. Wiadomości na skrzynce "wiszą" ale w sello nie ma ich w ogóle. Co w tej sytuacji?? Czy ktos z Was miał podobny problem? Poproszę o pomoc, bo praca jest dośc utrudniona.
  9. Tak na allegro w zakładce transakcje aukcje są widoczne.
  10. Sello nie pobrało wszystkich transakcji. Opcja pobieranie na podstawie zmian w historii nie jest zaznaczona. Co można w tej sytuacji zrobić. Sprzedaż była gdyz email o sprzedaży i wyborze płatności od allegro przyszedł. Sama aukcja trafiła w Sello na zakładkę zakończone. Jak dociągnąć tą transakcję do Sello. Myślałem że kilka za kilka dni zostanie dociągnięta ale niestety minęło już 5 dni i nic z tego.
  11. Miałem to samo. Pomogło przestawienie twórz użytkownika jako firma czy jakoś tak.
  12. U mnie to samo.Województwo jest wpisane a mimo to krzyczy że niepoprawne województwo. Trzeba ponownie przeklikac i dopiero wysyła aukcje.
  13. nie wiem czy to jest z tym związane ale Sello dodatkowo przy synchronizowaniu parametrów z serwisu wywala błąd "Ostatnia operacja nie powiodła się. Niepoprawna/niepełna odpowiedź z serwera." Czym jest spowodowany powyższy błąd?
  14. Ostatnio taka satuacja zdarza się codziennie. Nie towarzysza temu błędy w raporcie no bo nie podejmuje nawet wysłania aukcji. Czas na wysłanie jest ustawiony na 200 minut. Jedyne co pomaga to wyłaczenie i na nowo otwarcie Sello. Wtedy po jakichś 10 minutach zaczyna wysyłać ale nie po to ustawiam czas na zadaną godzinę aby pilnować Sello i je zamykać. Po ponownym otwarciu Selo dopiero zaczyna wysyłać wszystkie przygotowane aukcje ale wysyła hurtem na jedną godzinę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...