Skocz do zawartości

Adam M

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    234
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Adam M's Achievements

2

Reputacja

  1. Ok. Aaa... jak utworzyć kilka paczek do jednej transakcji ? Widzę tylko opcje: Wszystkie towary do 1 paczki Każda sztuka do innej paczki Co w sytuacji jeśli do pierwszej paczki wchodzi 10 różnych produktów a do kolejnej np. 2 produkty ? Jak zaznaczyć że produkty x, xx, y, xy wchodzą do paczki Pierwszej a z, zz do paczki Drugiej ? Dodamy tylko że przy utworzeniu paczek, Klient dostaje wiadomość automatyczną, która zawiera informacje że przygotowano paczkę z zawartością xx. Więc zawartość paczek powinna się zgadzać.
  2. Czy wielopaczkowość, kilka paczek do jednej transakcji lub grupy transakcji jest obsługiwane przez Sello ? Jeśli tak jak wygląda scenariusz takiej transakcji ?
  3. Problem w tym że... nie. Jest to aukcja wystawiana na stałe, do wyczerpania. Trwająca od wielu miesięcy. W szablonie aukcji w Menadżerze Sprzedaży ma właściwy div z danymi - nadal. I nagle w piętek, sobotę przestało działać. Ale... teraz ktoś z zespołu poinformował Mnie że w piątek coś Allegro namieszało - zamknęło nam aukcję, która powinna trwać stale i na nowo ją włączyło - to właśnie z tej aukcji transakcje się nie podpinały, zakończyliśmy ją i wystawiliśmy własną z szablonu i... W źródle strony aukcji - kodu nie ma, jednak gdy zacznę edytować aukcję i jej szablon tam... jest . Zobaczymy po transakcjach czy będzie się podpinało. Reasumując, jeśli allegro, zespół allegro w jakikolwiek sposób ingeruje w aukcje np. zmieniając ich kategorie itp. istnieje duże prawdopodobieństwo że poznikają z nich div-y identyfikujące. Tak prawdopodobnie mieliśmy w ciągu roku kilkadziesiąt razy. Trzeba tą identyfikację zmienić.
  4. Czy możecie powrócić do pomysłu modyfikacji identyfikacji id produktu w transakcjach. Allegro znów poczyściło wasze standardowe sposoby identyfikacji typu: Chyba trzeba było by zrobić jakiś img 1x1px z altem, który byłby identyfikatorem produktu typu:
  5. Gdy aktualizujemy transakcję do której istnieje paczka, zmieniając w niej adres dostawy, przy zamykaniu edycji otrzymujemy monit czy zmienić adres także w istniejącej Paczce. Niestety gdy zauważymy transakcję z paczką której nie dopisaliśmy opcji pobrania i zmieniamy ją na pobranie to... nic nie jest przekazywane do istniejącej Paczki. Paczka idzie bez pobrania. Czy nie można, nie powinno się zastosować w tym wypadku powyższego schematu - monit i po potwierdzeniu aktualizacja ? Pozostaje jeszcze pytanie czy wtedy system nie powinien sprawdzać czy czasem paczka nie jest już... wysłana. Aby obsługa nie zmieniała sobie tego do woli np. w przypadku gdy "zapomną" dodać pobrania przed wysyłką a paczka już wyszła
  6. A czy ugryziecie brakujący wybór magazynu w: Zewnętrzny system sprzedaży > Import > Importuj zamówienia z zewnętrznego systemu Przecież musicie wiedzieć że Subiekt dla różnych magazynów tworzy osobne ZK i przykładowo można mieć pobrane ZK01 z magazynu Głównego i ZK01 z magazynu z asortymentem X To jest według Mnie podstawa przy pracy w Subiekcie z różnymi typami asortymentu, których stany magazynowe odzwierciedlone są za pomocą odrębnych magazynów. Zresztą przy synchronizacji Towarów o tym pamiętaliście, zapewne dlatego że sam towar istnieje dla wszystkich magazynów ale już jego stan jest osobny dla każdego z magazynów. Dacie radę to zrobić ?
  7. Czy Allegro Polecony InPost, jest w pełni obsługiwaną formą wysyłki przez Sello. Czyli czy działa tak jak np Paczkomaty w Sello: - automatycznie wchodzi wraz z formularze z allegro ? - po przetworzeniu transakcji i utworzeniu paczki wysyłane jest do serwisu Inpost ? - pobierany jest nr nadawczy ?
  8. Nie chcę wprowadzać w błąd ale... mieliśmy coś takiego i problemem okazała się pozycja w transakcji / fakturze dotycząca wysyłki. Spróbuj zamienić koszty wysyłki, wstawić produkt / usługę wysyłki z Subiekta jeśli taki macie, do transakcji.
  9. Obsługa wybranego magazynu z konfiguracji "Zewnętrzny system sprzedaży" to jest podstawa o której zapomniano i do tej pory nie nadrobiono tego błędu. My Mamy dwa osobne magazyn w Subiekcie w zależności od typu asortymentu. Dla każdego z magazynów jak wiedzą użytkownicy Subiekt tworzy oddzielne faktury, paragony i ZK. Mamy zatem dwa oddzielne Sello, dwie oddzielne bazy Sello, dwa konta użytkowników Sello i... samo sello nie potrafi rozdzielić dokumentów z których ma pobierać zamówienia ponieważ nie rozróżnia magazynów do importu. W zakładce Towary mamy wybór magazynu do obsługi, to samo powinno być w zakładce Import. Niestety nie ma przez co kolejny raz Sello kładzie rozsądny system obsługi zamówień na łopatki.
  10. MS był takim "bezpiecznikiem". Zdarzało się że Sello nie pobrało aukcji, transakcji itp. Ponadto Sello nie radziło sobie z Ratami dlatego MS był nieodzowny. Mam tylko pytanie - Po co jest "opis produktu" wstawiany z automatu skoro i tak musi być "szablon aukcji" - to rozumiem i "szablon opisu" - to właśnie jest już chyba niepotrzebne.
  11. OK to może teraz w skrócie metodologia robienia / działania w Sello szablonów / szablonów opisów i podpinania towarów do nich. Gdy tworze edytuje szablon lub szablon opisu nie widzę tam opcji powiązania z towarem a tym samym nie mogę podejrzeć jak będzie wyglądała całość czyli szablon z opisem towaru. Potrzebuję przygotować w sumie jeden szablon (mam) z miejscem na automatyczne wstawianie opisu pobieranego z pól automatycznych Towar > Opis. Jak powiązać szablon lub szablon opisu z Towarem aby pokazał podgląd szablonu wraz z opisem towaru ?
  12. A czy opcja w Sello: Automatyczne wznowienie oferty - nie działa ? Mówię oczywiście o formacie sprzedaży SKLEP
×
×
  • Dodaj nową pozycję...