Skocz do zawartości

Alladynek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Alladynek's Achievements

1

Reputacja

  1. Panowie, liczę, że ktoś da radę inaczej poniedziałek mamy straszliwy.. Ciekawy początek roku się zapowiada.
  2. Bartek, jak najbardziej to rozumiem, już troszkę korzystamy z Sello. Kwestia nazewnictwa jest mało istotna, wiadomo o co chodzi.. Problem polega na tym, że niewiarygodnie długo lub nie kończy się wcale "aktualizacja klientów", bo rozumiem to na tym etapie się synchronizuje sello->subiekt i transakcje? Korzystałem już z podpowiedzi odnośnie przyspieszenia działania etc. ale niestety niewiele się zmieniło, a zaznaczę, iż nie zmienialiśmy nic w ustawieniach sello i nagle zaczęły się problemy. Czy może słyszeliście o jakimś problemie z API Allegro?
  3. Witam, mam dość istotny problem z synchronizacją poprawnych kosztów transportu z sello do subiekta. Chodzi o fakt, iż w większości przypadków synchronizuje się najniższy koszt transportu dla danej transakcji zamiast tego z paczki. Problem pojawił się w dniu wczorajszym i dziś dalej występuje. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem lub podpowie co moglibyśmy zrobić dla poprawienia sytuacji? P.S. w poniedziałek mieliśmy problem z synchronizacją transakcji. pozdrawiam,
  4. Sam komputer jest OK, inne programy działają bez zarzutu. Być może jest jakaś możliwość sprawdzenia szybkości odpowiedzi z bazy danych? Jeżeli chodzi o zdjęcia to wydaje mi się, że też ponieważ inne komputery działają płynnie.
  5. Cześć, od weekendu pojawił się u nas następujący problem: W momencie chęci edycji szablonu lub też dodania nowego każdorazowe przejście z okna "podstawowe" do "opis" trwa niewiarygodną ilość czasu. Dodatkowo po zmianie nawet 1 linijki kodu html i wejściu z "edycja kodu html" do "edytor graficzny" znowu trwa to niemiłosierną ilość czasu. Nie muszę pewnie nadmieniać, iż jest to dla nas olbrzymie marnotrawienie czasu i nie możemy sobie na to pozwolić. Problem występuje tylko na jednym ze stanowisk i myślałem, że może być jakiś problem z komunikacją z bazą danych na serwerze (siec lokalna), ale na innych komputerach to nie występuje i sama sieć chodzi normalnie. Macie jakieś pomysły?
  6. To jest jakaś niepoważna sprawa. U nas ten sam problem, nie da się pracować!! I oczywiście znają życie do 7 będziemy uziemieni?!
  7. Ja mam pytanie OT, czy już ustawiacie to z Sello, i jeśli tak to jak:)
  8. Ok, umowa podpisana - abonament free, płacimy tylko za zrealizowane poprzez tę usługę zwroty. P.S. Spoko usługa, ale dowiedziałem się dzisiaj, że jesteśmy 3 (sic!) klientem na tę usługę w PL:D
  9. Ja jeszcze nie korzystam ale właśnie w tym tygodniu rozmawiałem z Pania z poczty na ten temat i przygotowywała mi ofertę. Wygląda to następująco - podpisujesz umowę na Kurier48 i według ustalonych gabarytow/ilości nadawanej etc. dostajesz konkretną cenę za paczkę. Dokładnie w tej samej cenie jest zwrot.
  10. Chyba jednak bede sie musial przychylic sie do opinii kolegi z posta wczesniej - byc moze problem z Allegro, poniewaz dzis od rana sytuacja wrocila do normy.
  11. Sprawdzane na 3 komputerach mających dostęp do bazy. Oczywiście sprawa sprzętowa nie jest to na pewno, każdy z komputerów jest naprawdę mocny jeśli chodzi o moc obliczeniową. P.S. żadne z działań nie poprawiło funkcjonowania. Nie ukrywam, iż jest to dramat. Gdzie mogę zgłosić oficjalnie problem aby uzyskać support?
  12. Czy istnieje szansa na uzyskanie innej odpowiedzi, ponieważ to nie w ustawieniach lezy problem. Pomimo zmiany nadal od godziny (sic!) wisi "aktualizacja formularzy pozakupowych". Przypominam ponownie, że takie zmiany w oczekiwaniu występują od tygodnia, pomimo braku jakichkolwiek zmian w ustawieniach....
  13. Witam, z Sello korzystamy już od kilku miesięcy, kiedyś zdarzały się sytuacje, że nie importowały się np. formularze etc. ale można było to jakoś przeskoczyć zmianami w synchronizacji, jednakże teraz dopadł nas inny problem: od momentu instalacji najnowszej wersji czas pobierania zamówień i formularzy jest okrutnie długi, czasem zanim możemy zabrać się za przygotowanie paczek mija kilka godzin. Myślałem, że to sytuacja przejściowa, jednakże już prawie tydzień to trwa i nie wiemy co zrobić, a jak wiecie Klienci nie lubią czekać... Proszę o sugestie!
  14. Jeżeli miałbyś możliwość przytoczenia będę zobowiązany. A też jeśli zasada jest podobna to tak naprawdę tłumaczenie Klienta, że zauważył wadę wczoraj jest bardzo trudne do udowodnienia przez niego (zwłaszcza, jeżeli towar posiada ślady użytkowania) Oczywiście nie jestem zwolennikiem walki z Klientem, sami również pracujemy w sposób, który oszczędza nam czas i środki (drobne produkty, w większości uznawane reklamacje na podstawie opisów = zdjęć), ale zarazem nienawidzę cwaniactwa i warto w zanadrzu mieć jakiś dobry paragraf lub pomysł na dyskusję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...