Skocz do zawartości

Milena Czerniak

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Milena Czerniak's Achievements

0

Reputacja

  1. Dziękuję za wyjaśnienia. Czasami maile nam się nie ściągają na czas, a transakcji dziennie mamy 300-400. Zobaczyliśmy te transakcje jako opłacone w pierwszej zakładce to poszły na magazyn. No nic ważne, że wiadomo o co chodzi - czekam cierpliwie na nowy mechanizm:)
  2. Witam, Pierwszy raz odkąd używam sello (około 5 lat) mam zupełnie niezrozumiałą dla mnie sytuację. Klient A zakupił produkt B o godzinie 8:21 i płatność poprzez Payu nie powiodła się. Następnie ten sam klient zakupił ten sam produkt o godzinie 8:25 i za niego z powodzeniem opłacił poprzez PAYU. Do sello zaciąga mi się najpierw ta transakcja z 8:21 jako OPŁACONA, następnie po około 20 min. zaciąga się ta transakcja z 8:25 również jako opłacona. Numer płatności dla obu transakcji jest ten sam. Analogiczną sytuację mam dla innego klienta - też 2 x zakup w odstępie około 15 min, pierwsza płatność nieudana, druga udana. Do Sello zaciąga się najpierw jedna transakcja jako opłacona, po kilkudziesięciu minutach druga transakcja z tą samą kartą płatności. Oczywiście transakcje grupowane są przed "obróbką", ale w tych dwóch sytuacjach pech chciał, że były obrabiane po tym jak zaciągnęła się ta pierwsza transakcja, a przed tym jak weszła ta druga. Sytuacja dość poważna, bo wysłałam podwójnie towar do tych klientów, a zapłacili tylko za 1. W czym może być problem? Jak tego uniknąć? Z góry dziękuję za pomoc!
  3. Baza dobijała do 4GB. Jasne, że to było problemem. Wszystko już ściąga się bez problemu. Dziękuję!
  4. Wszystkie komputery z Sello były restartowane, nie pomogło. Filtry domyślne przywrócone. - w regułach wiadomości nic nie było zmieniane - dotyczy to tylko wiadomości o nowej transakcji i wpłacie - podczas wysyłania wiadomości z sello wyskakuje czasami "błąd składniowy w poleceniu", po wyłączeniu i włączeniu jest ok - ALE zauważyłam, że wiadomości automatycznie także nie dochodzą do klientów ... (mamy ustawione automatyczne wiadomości po wpłynięciu transakcji i te informujące o wysyłce) - sprawdziłam ustawiania poczty i tu niespodzianka - przy przychodzącej wyskoczyły za pierwszym i drugim i trzecim razem błędy -ZAŁĄCZNIK, za czwartym razem Ok - przy poczcie wychodzącej wyskoczyło ok - jest włączona synchronizacja automatyczna tylko na jednym koncie - wielkość bazy ok
  5. Witam, Od wczoraj Sello nie pobiera nam wiadomości automatycznych - tzn. tych informujących o wpłacie i wypełnionym formularzu przez klienta. Wiadomości bezpośrednio napisane na skrzynkę lub napisane poprzez "zadaj pytanie do sprzedającego" wchodzą bez problemu. Wymuszałam synchronizację parametrów z serwisu, wyłączyłam program antywirusowy itp. i problem pozostaje. Bezpośrednio na serwer (oraz Outlock czy Gmail) wiadomości przychodzą. Transakcje pobierają się bez problemu. W czym może być problem?
  6. Witam, Od niedawna zaczęłam nadawać palety za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czy posiada ktoś transformatę dla palet? Póki co generuje mi się błąd "Produkt ("852") nie znajduje się na umowie zawartej z Poczta Polską S.A. (EN:40102)" Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...