Skocz do zawartości

Zbigniew Klim

Partner
  • Liczba zawartości

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Zbigniew Klim

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Zbigniew Klim's Achievements

0

Reputacja

  1. A co z wzorcami wydruku. Na jednym z wzorców wykorzystywałem u klienta pole: {Dokument.Podmiot.DomyslnaFormaKredytuKupieckiego.Nazwa}. Jaki obiekt mogę wykorzystać w nowej wersji?
  2. Rzeczywiście, uruchamia się pełna synchronizacja. Jednak nawet jak nic nie zmieniamy w Subiekcie Nexo, trwa ona kilka godzin. Ok. 2-3 towary na sekundę, co już przy 10 tys., daje ponad 2 godziny. W naszym przypadku trwa to znacznie dłużej.
  3. Witam, Czy ktoś wie może jak działa funkcja "Synchronizuj z subiektem nexo" w zakładce TOWARY, bo wydaje mi się, że nie działa w ogóle. Chciałbym ręcznie aktualizować towary (opisy, zdjęcia) zmienione w Subiekcie NEXO, gdyż przy kilkudziesięciu tysiącach towarów automatyczna aktualizacja trwa kilka godzin i blokuje inne automatyczne zadania.
  4. Witam, Mamy kilka tys. aukcji wystawionych jeszcze przed wdrożeniem Sello. Wszystkie są typu "SKLEP" , "Do Wyczerpania". Po zaciągnięciu aukcji do SELLO, po ok. 30 dniach aukcje zaczęły same się kończyć. Zauważyliśmy też, że w zakładce "AUKCJE TRWAJĄCE", pomimo tego, że ustawiony jest czas "DO WYCZERPANIA", widać też jakąś przyszłą "DATĘ ZAKOŃCZENIA". Nie chcemy, żeby aukcje same się kończyły. Bardzo proszę o informację, gdzie jest problem, gdyż sytuacja ta spowodowała znacznie zmniejszenie naszej sprzedaży i zainteresowania aukcjami, które z tego powodu straciły historię. SELLO v.1.20. Synchronizacja ilości oraz przełącznik zakończenia aukcji ustawione są na "TYLKO RĘCZNIE".
  5. Jeszcze mi się nasunęło żeby może sprawdzić uprawnienia użytkownika w Sello? Nie da się zgrupować tych transakcji? Dzieje się tak, gdy w parametrach połaczenia jest włączona opcja: "Pozostaw adres kontrahenta bez zmian", pomogła zmiana na: "Aktualizuj adres kontrahenta".
  6. Znalazłem jeszcze jeden problem, który występuje również na bazach demo. Jeżeli jest kilka transakcji dla tego samego klienta, to wówczas pierwsza z nich tworzy zamówienie, natomiast pozostałe zgłaszają błąd: Dotyczy: ... Wyjątek: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
  7. Dla sprawdzenie skopiowałem obie bazy na komputer lokalny. Zaktualizowałem też Subiekta do wersji 10. Subiekt działa, Sello działa, towary się synchronizują, a próba utworzenia dokumentów wstępnych w dalszym ciągu zgłasza ten sam błąd: Brak licencji. Tak jak pisałem wcześniej te same ustawienia na bazach demo Subiekta i Sello działają prawidłowo i zamówienia się generują.
  8. Licencja jest , w Subiekcie normalnie pracujemy na kilku stanowiskach, licencja jest na 9, więc napewno są wolne licencje. Informacje licencyjne się aktualizują bez problemu. Subiekt Nexo PRO oczywiście.
  9. Towary synchronizują się bez problemu, z Subiektem nexo też wszystko OK.
  10. Tak. Aukcja została wystawiona na towar powiązany z nexo.
  11. Zamówienia nie wchodziły nigdy. Paramety połaczenia z Nexo: Dokument wstępny - ZK bez rezerwacji, Dokument koncowy - nie twórz. Te same ustawienia na danych demo działają i zamówienia wchodzą.
  12. InsERT_nexo_Driver: Tworzenie dokumentu zakończone błędem: Dotyczy:CNSPOKE STD14 Szprycha 2.0mm 178mm czarna + nypel (6074467755) Wyjątek: Brak licencji To to cała treść.
  13. Nexo 9.2.2, Sello sprawdzałem na 1.19.1 oraz 1.20, ten sam komunikat. Aukcje, transakcje itd. oraz towary z nexo wszystko się synchronizuje. Nie wchodzą tylko zamówienia.
  14. Witam, Bardzo proszę o pomoc. W Subiekcie Nexo nie powstają dokumenty wstępne, w logu pojawia mi się komunikat: InsERT_nexo_Driver: Tworzenie dokumentu zakończone błędem: Dotyczy:....... Wyjątek: Brak licencji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...