Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Jakub ***

Użytkownik
  • Ilość treści

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Bartku, proszę o potwierdzenie, że w nowej wersji 1.35 planowanej na maj, będzie ta opcja gabarytu dla przesyłek paczkomatowych. Myślę, że z wiadomej przyczyny każdy ma wzrost ilości paczek z tą formy wysyłki, a ta funkcja byłaby dla nas nieocenioną pomocą :)
  2. Mamy ten sam problem. Niestety od jakiegoś czasu DPD przepuszcza takie paczki. Kiedyś pojawiał się błąd kodu pocztowego co dawało możliwość wychwycenia takich przesyłek. Najlepszy rozwiązanie jakie mogłoby pojawić się w Sello to właśnie podświetlanie takich transakcji lub chociaż notatka. My akurat nie korzystamy z list magazynowych. Najgorsze jest to, że Allegro nie ma zamiaru nic z tym zrobić i problem na pewno pozostanie. Wg nich nie musimy takich przesyłek wysyłać. Niestety nie da się sprawdzać adresu do każdej transakcji...
  3. Pamiętam, że na forum był już poruszany ten temat i miało coś ruszyć po skończeniu synchronizacji transakcji z REST API. Czy jest w końcu szansa na przypisanie gabarytu Paczkomatów (A,B lub C) do konkretnego towaru? I jednocześnie przy zakupach łączonych aby był brany automatycznie pod uwagę gabaryt największego towaru? Przykład: Zapałki - przypisujemy na stałe gabaryt A Piłka do koszykówki - przypisujemy gabaryt C. Jeśli ktoś kupi zapałki to przy tworzeniu paczki automatycznie wskoczy jej rozmiar jako gabaryt A, jeśli zakupi piłkę to analogicznie wskoczy gabaryt C. Jeśli natomiast zakupi oba przedmioty to automatycznie ustawi się gabaryt z największego przedmiotu, czyli w tym wypadku C. Wiem, że czasami i tak ręcznie trzeba będzie ten gabaryt dalej zmieniać, bo ktoś kupi 10 przedmiotów o wielkości A, ale razem wejdą one dopiero do skrytki B. Nie ukrywam, że przy zróżnicowanym asortymencie pilnowanie tego aspektu dla każdej transakcji jest uciążliwe. Jeśli się uda to wprowadzić to do sprawdzania zostaną nam tylko grupy transakcji.
  4. Bartek, nam wcześniej nigdy nie zdarzyły się duble przy grupowaniu. Z tego co udało mi się ustalić, to w takiej sytuacji, którą opisałem wyżej na 1.32 program się na krótko zwieszał i pojawiał się komunikat o błędzie (brak dostępu?). Nie odpowiem, bo sam tego nie grupowałem, ale możecie sprawdzić tą sytuację na 1.32 i na 1.33 jak to wygląda.
  5. Udało się nam powtórzyć zdublowanie transakcji. Błąd występuje prawdopodobnie wyłącznie przy grupowaniu transakcji. Schemat: Na stanowisku nr. 1 następuje zgrupowanie transakcji X w grupę Y. Na stanowisku nr. 2 bez odświeżenia grida nie widać zgrupowanych transakcji X w grupę Y. Na stanowisku nr. 2 następuje zgrupowanie transakcji X w grupę Z. Po odświeżeniu gridów na stanowiskach 1 i 2 pojawiają się dwie grupy Y i Z.
  6. Właśnie wysłałem na maila sello@insert.com.pl rezultat polecenia sql. Transakcje pobierane są na serwerze automatycznie (cyklicznie), natomiast użytkownik może także pobrać "ręcznie" (wymusić pobranie) na stanowisku klienckim.
  7. Po przejściu na 1.33 pojawiło się nam coś takiego, zakup od jednego klienta: Dokonana wpłata była za jedną paczkę. Numery id transakcji są identyczne. Nie wiem, czy jest to błąd wynikający z "odcięcia" od starych transakcji, czy jakiś błąd nowej wersji, ale zalecałbym, żeby zwrócić na to uwagę.
  8. Tak, masz rację Bartek. W naszym przypadku ona powinna się mniej więcej pokrywać z datą wystawienia. Natomiast jeżeli wszędzie jest pusto, to można ją jako taką potraktować. Jeżeli uda się Wam to dodać w 1.31.2, to byłoby super
  9. Zastanawia mnie tylko, czy startingAt nie jest przypadkiem zaplanowaną datą wystawienia oferty, a nie datą jej utworzenia, stąd w przypadku aukcji wystawianych "od razu" może ona być jako null. Natomiast wtedy createdAt byłoby właściwą datą utworzenia. W każdym razie przy Wyślij/Odbierz - (Serwisy Aukcyjne) Odbierz - Aukcje trwające data aktualizuje się 100% i jestem tego pewny, bo sprawdzałem. Natomiast z menu kontekstowego (prawy przycisk myszy) na 100% się nie aktualizuje. Przyjrzyjcie się temu Bartek. Dzięki.
  10. W takim razie jak to wytłumaczyć... { "publication": { "duration": null, "status": "ACTIVE", "startingAt": null, "endingAt": null, "endedBy": null, "republish": null } }
  11. W logu są 3 zdarzenia dla GET, wszystkie mają status RESPONSE 200 (OK). Dwa zdarzenia to jest pobranie zdjęć. Paczka z danymi zawiera: "createdAt":"2019-07-04T09:30:21Z", "updatedAt":"2019-07-07T07:13:53.186Z" Log dotyczy wybrania z menu kontekstowego Pobierz pełne dane (opisy i zdjęcia) dla pojedynczej aukcji. Zdjęcia i sama treść opisu jest aktualizowana, data utworzenia niestety nie. Natomiast dla opcji Wyślij/Odbierz - (Serwisy Aukcyjne) Odbierz wygląda to tak: Aukcje trwające (bez zaznaczonej opcji pobierz pełne dane) - aktualizuje datę bezproblemowo ! Aukcje trwające (z zaznaczoną opcją pobierz pełne dane) - tego nie jestem w stanie sprawdzić, bo chyba 20 godzin by się pobierało Czy mimo wszystko log będzie konieczny?
  12. W aukcjach trwających jest część aukcji, które mają pustą wartość w kolumnie Data wystawienia. Niestety funkcja pobierz pełne dane nie aktualizuje tego pola... Nie zauważyłem tego wcześniej lub nie zwróciłem na to uwagi. Pytanie do Bartka. Czy aktualizacja tego pola odbywa się wyłącznie poprzez Wyślij/Odbierz - Odbierz - Aukcje trwające? Pamiętam, że wcześniej funkcja pobierz pełne dane aktualizowała tą wartość. Niestety nie korzystamy z automatycznego pobierania aukcji trwających ze względu na czas procedury, natomiast zawsze wybiórczo aktualizowane były potrzebne aukcje właśnie poprzez pobranie pełnych danych.
  13. Słowo klucz: Jeżeli na etykiecie była opisana zawartość przesyłki, to mógł jej nie przyjmować, a jeżeli przyjął... to odpowiedzialność spada na nich. Tak, to zawsze będą się tłumaczyć, że nadawca zataił przed nimi zawartość i w mojej ocenie ciężko będzie z nimi wygrać.
  14. Już drugi raz w ciągu ostatniego tygodnia dostajemy błąd Access token expired. Czy ktoś również to odnotował? U nas serwer działa 24/7 i nie zauważyłem też braku z połączeniem. Problem ten miał być rozwiązany w wersji 1.31. My go natomiast nie doświadczyliśmy w wersjach wcześniejszych, za to teraz stało się to już drugi raz. Za pierwszym razem myślałem, przypadek, za drugim, już w to wątpię. Bartek, ST mógłby się temu przyjrzeć jeżeli większa liczba użytkowników będzie miała podobny problem. Na razie nie jest to uciążliwe, jeżeli trzeba robić autoryzację co 3-4 dni... Błąd wygląda tak przy odbieraniu/wysyłaniu aukcji: Cannot perform runtime binding on a null reference Zwrócone dane: {"error":"invalid_token","error_description":"Access token expired: TOKEN
×