KrzysieS 0 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 w Licencja - brak aktualizacji W dniu dzisiejszym (ok. 8.00) opłaciłem dwie licencje sello, żadna z nich do tej pory nie jest zaktualizowana i widnieje jako wygasła. W procesie zakupu były problemy z płatnościami Payu - więc w ostateczności wybrałem zwykły przelew, który został już zaakceptowany przez Payu, a w oknie zakupu licencji wyświetliła się standardowa informacja, że płatność jest rozliczona a licencja niebawem zostanie zaktualizowana. Proszę o pomoc adminów w rozwiązaniu tego problemu! Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 11 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 w Licencja - brak aktualizacji Zwykły przelew do PayU trwa dłużej niż płatność elektroniczna wprost z banku. Sello pobiera informację o licencjach przy starcie lub po wciśnięciu ok w oknie danych konta. Proszę również upewnić się czy w statusie licencji jest informacja o braku licencji, czy o braku połączenia z serwerem licencji. Jeśli nadal nie ma tej licencji proszę podesłać potwierdzenie przelewu na sello@insert.com.pl. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.