EuriskoPL 0 Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 w Paczkomaty - wysyłanie tylko z serwera. Dzień dobry Proszę o pomoc w rozwiązaniu dość dziwnego problemu. Otóż od kilku tygodni nie jest możliwe wysłanie danych do InPostu z komputerów klienckich (pracowników) , działa to tylko z komputera na którym jest baza danych (serwer, zalogowany 'szef'). Wcześniej działało poprawnie. Obecnie kliknięcie 'wyślij' na dostawcy paczek z poziomu komputera pracownika pokazuje w Sello jakąś aktywność ('tworzenie paczek w systemie' etc), ale nigdy nie ma efektu tej pracy, statusy paczek się nie zmieniają. W zbliżonym czasie w serwerze było instalowane Sello 1.19 i zmieniana karta sieciowa, obecnie ma on inny adres IP - aczkolwiek jestem prawie pewien, że pozmieniałem tą konfigurację już wszędzie (sello.xml, konfiguracja połączenia z subiektem). Czy ktoś wie, co się mogło popsuć ? pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 w Paczkomaty - wysyłanie tylko z serwera. Jaki system operacyjny jest na tych komputerach? Jeśli jest to Windows XP, to niestety nie będzie to działać, ze względu na wyłączenie obsługi szyfrowania SHA1 od tego roku i przejście na SHA256 (Paczkomaty jak i inne serwisy zaprzestały z korzystania z tego szyfrowania w okolicach listopada). Tego szyfrowania Windows XP nie obsługuje i nie będzie obsługiwać, gdyż wsparcie dla tego systemu ze strony Microsoftu skończyło się. Podobnie sytuacja ma się z systemem Windows Server 2003. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.