Ks. Robak 314 Napisano 21 Września 2016 Udostępnij Napisano 21 Września 2016 w Pytania o szczegóły szczegółów sprzedawanych przedmiotów Odbieram to tak jak Alwin. Krętactwo. Jak to nie możecie iść do magazynu ?? Za co Wam płacę ?? Zaraz napiszę skargę do właściciela ;D To już lepiej pisać, że nie możemy nic zmierzyć, bo produkt jest fabrycznie zapakowany, a na sklepie w chwili obecnej nie mamy rozpakowanego żadnego egzemplarza. No nie wiem, każda odpowiedź jest zła. Ale jeżeli robimy z klienta głupka, w stylu "Kurier dostarcza do paczkomatu, a dokładnie to pan Stefan", to klient to wyczuje i jeden oleje, a inny się obrazi. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 21 Września 2016 Udostępnij Napisano 21 Września 2016 w Pytania o szczegóły szczegółów sprzedawanych przedmiotów Można jeszcze robić z klienta głupka w inny sposób: "Dziękujemy za przesłaną wiadomość, Z Pana pytania wynika, że interesuje Pana wysokość przycisku włączającego telewizor. Rozumiemy, że powyższa informacja jest dla Pana ważna. Niestety dysponujemy tylko danymi technicznymi udostępnionymi przez producenta, a interesującego Pana wymiaru producent nie podaje. W przypadku dalszych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt." Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 21 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2016 w Pytania o szczegóły szczegółów sprzedawanych przedmiotów Za co Wam płacę ?? No właśnie Pan nam za nic nie zapłacił. Jak nam Pan zapłaci za indywidualne pomiary to nie ma sprawy Zaraz napiszę skargę do właściciela ;D He he, ile to ja razy mówię klientom, że muszę się spytać kierownika/właściciela o zgodę No nie wiem, każda odpowiedź jest zła. Ale jeżeli robimy z klienta głupka, w stylu "Kurier dostarcza do paczkomatu, a dokładnie to pan Stefan", to klient to wyczuje i jeden oleje, a inny się obrazi. Moim celem jest żeby udzielić kulturalnej odpowiedzi, że mu nie zmierzę i nie może mnie do tego zmusić. Nie, znaczy nie To już nie mój problem, że klientowi odpowiedź się nie spodoba, byleby była kulturalna. Pisz prawdę bo będziesz się smażył w piekle, Najpierw trzeba by uwierzyć w piekło... ewentualnie skróć to do: Przepraszamy ale nie jesteśmy w stanie udzielić odpowiedzi na to pytanie. Ale tutaj też zostawia się furtkę klientowi w stylu: "nie rozumiem dlaczego nie jesteście w stanie udzielić odpowiedzi" "To proszę do nich zadzwonić i niech magazynier idzie na magazyn i sprawdzi. Telefonów/maili nie macie?" ;D Można jeszcze robić z klienta głupka w inny sposób: "Dziękujemy za przesłaną wiadomość, Z Pana pytania wynika, że interesuje Pana wysokość przycisku włączającego telewizor. Rozumiemy, że powyższa informacja jest dla Pana ważna. Niestety dysponujemy tylko danymi technicznymi udostępnionymi przez producenta, a interesującego Pana wymiaru producent nie podaje. W przypadku dalszych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt." "To proszę do nich zadzwonić i niech magazynier idzie na magazyn i sprawdzi. Telefonów/maili nie macie?" ;D To zapytam inaczej - jaka odpowiedź byłaby dla Was satysfakcjonująca i zamykająca? I dlaczego uważacie że te odpowiedzi są chamskie? Najważniejszy fragment powyższych odpowiedzi to ten: "paczki są pakowane przez zewnętrzny magazyn i po wystawieniu aukcji nie mamy dostępu do towaru." Gdybym ja dostał taką odpowiedź to bym od razu sobie pomyślał - dropshipping - i dla mnie wszystko jest jasne. Wg mnie ważne jest tutaj żeby klient po odpowiedzi od razu zrozumiał, że nie pisze do małego sklepiku gdzie sklepikarz ma towar pod ręką i może wszystko zmierzyć, tylko żeby widział, że to jest mega-koncern korporacyjny i nikt nie będzie jeździł/dzwonił/mailował po magazynach, żeby mu to pomierzyć. Albo pisząc prawdę można napisać coś takiego: "Niestety, nie możemy udzielić odpowiedzi na to pytanie, gdyż producent nie udziela takich specyfikacji, a my ze względu na (pasuje wybrać najlepsze z poniższych) -brak czasu, -brak możliwości, -politykę firmy, -intensywną obsługę bieżących zamówień, nie jesteśmy w stanie wykonywać żadnych indywidualnych pomiarów/zdjęć/opisów/wycen przedmiotów ponad to co jest dostępne w opisie aukcji. Przepraszamy." lub pomieszane z wersją Ks. Robaka: "Rozumiemy, że powyższa informacja jest dla Pana ważna. Niestety, nie możemy udzielić odpowiedzi na to pytanie, gdyż dysponujemy tylko danymi technicznymi udostępnionymi przez producenta, a interesującego Pana wymiaru producent nie podaje. Natomiast my nie wykonujemy żadnych indywidualnych pomiarów/zdjęć/opisów/wycen przedmiotów ponad informacje dostępne w aukcji. Przepraszamy." Czy te dwie ostatnie odpowiedzi są dla Was bardziej czy mniej chamskie? PS Dziś ewidentnie mam dzień debilnych pytań - kolejne - "proszę mi podać wymiar przedmiotu zaznaczony na załączonym zdjęciu od punktu A do punktu B". No i jak mam wytłumaczyć grzecznie komuś, że nie mam ochoty montować przedmiotu tylko po to żeby zmierzyć i podać mu debilny wymiar, który nie ma absolutnie żadnego znaczenia? PS2 A może udzielić dowolnej odpowiedzi i podać link do tego wątku? Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 21 Września 2016 Udostępnij Napisano 21 Września 2016 w Pytania o szczegóły szczegółów sprzedawanych przedmiotów Najpierw trzeba by uwierzyć w piekło... Twardowsky'ego nie oglądałeś ? Napisz, tak jak Ks.Robak radził. Produkty są fabrycznie pakowane... nie dysponujecie rozpakowanym przedmiotem... dodaj coś o prawach konsumenta (zwrot bez podania przyczyny) przeproś i olej temat. Poza tym każda "odmowna" odpowiedź będzie negatywnie odebrana, więc ... tak jak pisałem nie ma szablonu który załatwi sprawę. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 21 Września 2016 Udostępnij Napisano 21 Września 2016 w Pytania o szczegóły szczegółów sprzedawanych przedmiotów PS2 A może udzielić dowolnej odpowiedzi i podać link do tego wątku? ;D ;D To będzie najlepsze. :D To teraz kolejna wersja, tym razem typu zajęty telefon na infolinii "Przepraszamy, ale wszystkie linie są zajęte". "Dziękujemy za przesłaną wiadomość. Uprzejmie informujemy, że jesteśmy w posiadaniu tylko tych danych, które zostały podane w naszej ofercie i tylko w tym zakresie możemy pomóc. Przepraszamy, ale nie posiadamy wymiarów przycisku włączającego telewizor. " Albo kolejna wersja Paczkomatu: "Przycisk włączający jest takiego samego wymiaru jak przycisk do zmiany kanałów". Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 27 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2016 w Pytania o szczegóły szczegółów sprzedawanych przedmiotów No i okazało się, że jednak muszę wysyłać bezczelną i chamską odpowiedź bo lepsza taka przez maila niż tłumaczenie się klientowi przez telefon, że mu czegoś nie zmierzę bo gram w pasjansa i mi właśnie przeszkadza swoim głupim telefonem Tak, uparciuchy jak się nie odpowie na maila to wysyłają go ponownie, a potem dzwonią i pytają o to samo. I najpierw mają pretensje że nie odpowiedzieliśmy na maila a potem zaczyna się głupie pytanie: -ale jaki wymiar ma to coś z dokładnością do setnej części milimetra -proszę pana mamy tylko takie informacje jak na aukcji -a nie może pan wziąć przedmiotu i go zmierzyć -ale ja nie mam przedmiotu przy sobie -a przecież piszecie że towar macie dostępny od ręki, to gdzie jest -na magazynie -to nie może pan iść na magazyn i zmierzyć mi tego -magazyn jest zbyt daleko -to niech pan zadzwoni do magazynu żeby ktoś to zmierzył mi -towary są już spakowane do wysyłki i nie mamy otwartego przedmiotu -to taka filozofia otworzyć i z powrotem zapakować -magazyn nie zajmuje się mierzeniem towarów tylko pakowaniem paczek -no to dlatego mówiłem, żeby to pan poszedł mi to zmierzyć -nie ma takiej możliwości -nie to nie, grh grh A za sekundę wpada zamówienie na ten przedmiot, wysyłka poszła - teraz tylko czekać na negatywa lub obniżone gwiazdki za kontakt ze sprzedawcą Dlatego moją chamską odpowiedzią będzie to (lepiej powiedzieć wprost że nie robimy tego i już, a nie tłumaczyć się ) "Nasza firma nie wykonuje na indywidualne prośby klientów żadnych pomiarów/zdjęć/opisów/wycen przedmiotów ponad to co jest dostępne w opisie aukcji. Jeśli w opisie aukcji nie ma istotnej dla Państwa informacji to w takiej sytuacji odradzamy zakup przedmiotów." Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 w Pytania o szczegóły szczegółów sprzedawanych przedmiotów Klienci sa różni, jeden zrozumie inny będzie drążył temat, więc osobiscie darował bym sobie chamskie odpowiedzi. Cytuj Link to postu
legend 5 Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 w Pytania o szczegóły szczegółów sprzedawanych przedmiotów problem jest spory, przynajmniej w mojej branży bo zawsze coś jest do czegoś dedykowane, więc pasuje do rzeczy podanych w opisie, ale jak to w PL bywa ludzie coś kombinują, dłubią i dlatego potrzebują wymiarów jakiś dodatkowych. Jako jeden z nielicznych mam pomierzone z grubsza towary.... i to chyba przyciąga jeszcze bardziej tych od głupich pytań. Często jest tak, że tłumaczę, iż towar jest w centralnym magazynie naszej firmy spakowany i nie mam/mamy możliwości podania wymiarów, często wówczas lecą przekleństwa i wyzwiska czy stwierdzenie "jak macie takie podejście do sprzedaży to !@#$%^&" Poniekąd rozumiem tych ludzi, ale niestety nie jestem w stanie czasowo się wyrobić z prosbami o wymiary. Z doświadczenia wiem, że lepiej z ignorować maila bo ludzie to wysyłają z automatu do wielu sprzedających - jak odpowiesz to sam się "uwidaczniasz" na atak Jeszcze są klienci, którzy prócz wymiarów chcą, abym im poszedł dwie rzeczy ze sobą przypasować ...... Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 w Pytania o szczegóły szczegółów sprzedawanych przedmiotów problem jest spory, przynajmniej w mojej branży bo zawsze coś jest do czegoś dedykowane, więc pasuje do rzeczy podanych w opisie, ale jak to w PL bywa ludzie coś kombinują, dłubią i dlatego potrzebują wymiarów jakiś dodatkowych. Jako jeden z nielicznych mam pomierzone z grubsza towary.... i to chyba przyciąga jeszcze bardziej tych od głupich pytań. Często jest tak, że tłumaczę, iż towar jest w centralnym magazynie naszej firmy spakowany i nie mam/mamy możliwości podania wymiarów, często wówczas lecą przekleństwa i wyzwiska czy stwierdzenie "jak macie takie podejście do sprzedaży to !@#$%^&" Poniekąd rozumiem tych ludzi, ale niestety nie jestem w stanie czasowo się wyrobić z prosbami o wymiary. Z doświadczenia wiem, że lepiej z ignorować maila bo ludzie to wysyłają z automatu do wielu sprzedających - jak odpowiesz to sam się "uwidaczniasz" na atak Jeszcze są klienci, którzy prócz wymiarów chcą, abym im poszedł dwie rzeczy ze sobą przypasować ...... To wszystko prawda, ale cieszcie się, że u Was nikt nie robi takich numerów jak można poczytać na forach: -zamówiłem 5 telewizorów to jeden wybiorę a resztę oddam bo mogę za darmo -zamówiłam 2 sukienki i 4 torebki aby porównać odcienie i resztę oddać -zamówiłem 4 obiektywy, bo wypożyczenie kosztuje 150 zł za weekend to oddam po 13 dniach za darmo Jak nie będziecie podawać wymiarów to będą zamawiać, sprawdzać i oddawać za darmo. Wiele osób jest w stanie przeboleć 10 czy 12 zł kosztu przesyłki zwrotnej. Co innego przy dużych gabarytach, gdzie koszt zwrotu może być duży. Ale wtedy można zrobić numer na reklamację - lodówka ? Biorę śrubokręt - Panie, przyszła porysowana, chcę darmowy zwrot bo to reklamacja. I jeszcze jedno - rzecznicy praw konsumenta teraz bardzo przychylnie podchodzą do konsumenta. Mój kolega kupił sobie XBoxa 360 na Boże Narodzenie w dużym markecie. Miał zwarcie i się Xbox zepsuł. Z serwisu przyszło, że wina klienta, nie naprawią. Więc poszedł do Rzecznika, ten zarządził Mediacje, i zaraz się okazało, że dostał nowy Xbox One, 2 gry i rok XBox Live Gold. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2016 w Pytania o szczegóły szczegółów sprzedawanych przedmiotów Z doświadczenia wiem, że lepiej z ignorować maila bo ludzie to wysyłają z automatu do wielu sprzedających - jak odpowiesz to sam się "uwidaczniasz" na atak No ale co robisz jak nie odpiszesz, a Ci zadzwonią? Lepiej chamsko przez maila niż przez telefon Cytuj Link to postu
legend 5 Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 w Pytania o szczegóły szczegółów sprzedawanych przedmiotów gram na czas. przepraszam, że nie było odp bo pewnie kolega nie zdążył odpisać na maila lub mu uciekło. Najkrócej... możesz odp. że nie masz narzędzia aby to zmierzyć np suwmiarki. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.