kukiman 0 Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 w Niemożność zainstalowania klienta Sello Witam, Postanowiłem zostać nowym użytkownikiem Sello - niestety już przy instalacji napotkałem na problemy a mianowicie: Włączam instalację ~5 minut nic się nie dzieje a następnie wyskakuje komunikat zamieszczony w załączniku wątku. Z góry ziękuję za pomoc Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 w Niemożność zainstalowania klienta Sello Czy komputer na którym instalujesz Sello ma włączone połączenie z internetem bo tak wskazuje komunikat? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 14 Października 2016 Udostępnij Napisano 14 Października 2016 w Niemożność zainstalowania klienta Sello Sprawdzimy. Proszę w międzyczasie uruchomić instalację w trybie administratora (Uruchom jako administrator). Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.