MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 w Komentarze do transakcji anulowanych Kiedyś już mi się to zdarzyło - i od tego czasu zanim wyślę komentarze to je przeglądam. Dzisiaj udało mi przyłapać sello na próbie wystawienia komentarza do anulowanej transakcji. Czym to może być spowodowane? Czy źle coś ustawiam? A może to luka w logice komentarzy automatycznych? Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 w Komentarze do transakcji anulowanych ale co w tym dziwnego ?, masz ustawiony "Pozytyw za pozytyw". Sello nie bierze pod uwagę czy transakcja doszła do skutku czy też nie. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 22 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 w Komentarze do transakcji anulowanych Wg mnie transakcja anulowana nie powinna być widoczna na liście komentarzy do wystawienia, bez względu jaki/czy wystawiono komentarz. Jest to błąd powodujący, że (ufając automatowi) wystawimy pozytywa komuś, kto nie wywiązał się z transakcji. Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 w Komentarze do transakcji anulowanych Wg mnie transakcja anulowana nie powinna być widoczna na liście komentarzy do wystawienia, bez względu jaki/czy wystawiono komentarz. Jest to błąd powodujący, że (ufając automatowi) wystawimy pozytywa komuś, kto nie wywiązał się z transakcji. Widoczna być powinna, bo jak dostaniesz negatywa to chciałbyś go widzieć czego dotyczy, poza tym są różne sytuacje np. z Twojej winy (brak towaru) lub sytuacje wyjątkowe. Tak więc rozwiązania są dwa: 1. raz na jakiś czas wchodzisz w transakcje, zmianami zbiorczymi ustawiasz np. "Nie wystawiaj komentarza" 2. Poprosić TS, aby dorobili w parametrach, tak aby z automatu samo się ustawiało gdy transakcję anulujemy. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 22 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 w Komentarze do transakcji anulowanych Wg mnie transakcja anulowana nie powinna być widoczna na liście komentarzy do wystawienia, bez względu jaki/czy wystawiono komentarz. Jest to błąd powodujący, że (ufając automatowi) wystawimy pozytywa komuś, kto nie wywiązał się z transakcji. Widoczna być powinna, bo jak dostaniesz negatywa to chciałbyś go widzieć czego dotyczy, poza tym są różne sytuacje np. z Twojej winy (brak towaru) lub sytuacje wyjątkowe. Tak więc rozwiązania są dwa: 1. raz na jakiś czas wchodzisz w transakcje, zmianami zbiorczymi ustawiasz np. "Nie wystawiaj komentarza" 2. Poprosić TS, aby dorobili w parametrach, tak aby z automatu samo się ustawiało gdy transakcję anulujemy. Jak chcę zobaczyć negatywa to sobie przełączę u góry filtr i go zobaczę. Generalnie chodzi o to, żeby znacznik 'anulowana' nie pozwalał automatowi 'pozytyw za pozytyw' wystawić komentarza automatycznie. Aktualnie mamy automat, który trzeba kontrolować. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 w Komentarze do transakcji anulowanych Jak transakcja jest anulowana, a klient mimo wszystko wystawi pozytywa to niech mu Sello też wystawi pozytywa - co za różnica? Zresztą ja mam gdzieś komentarze W ogóle nie wchodzę do tego modułu Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.