Łukasz Saładonis 6 Napisano 20 Marca 2017 Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 w Oddzielna lista rachunków Dzień dobry. Nasza firma posiada kilka oddziałów oraz zatrudnionych pracowników w tych oddziałach. Osoby zatrudnione są na podstawie umów cywilnoprawnych. Chciałbym aby dla każdego oddziału była oddzielna lista rachunków. Wiem że przy liście płac można stworzyć dodatkową definicję list płac. Stworzyłem taką definicję dla list rachunków. Nie wiem jak przypisać umowy do konkretnej definicji list rachunków. Z góry dziękuję za pomoc. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 371 Napisano 20 Marca 2017 Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 w Oddzielna lista rachunków Prawdopodobnie ma Pan domyślnie skonfigurowane typy umów pracowniczych gdzie dla umów cywilnoprawnych wybrana jest konkretna definicja listy płac - w takim przypadku w umowie nawet się ona nie pokazuje i umowa jest do tej definicji przypisana domyślnie. Jeśli w konfiguracji / typy umów pracowniczych dla danego typu zmieni Pan przypisanie definicji listy płac na "(dowolna)" wtedy w umowie cywilnej tak jak w umowie o pracę pokaże się sekcja z wyborem definicji listy płac. Link to postu
Łukasz Saładonis 6 Napisano 20 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 w Oddzielna lista rachunków Dziękuję za podpowiedź. Działa Pozdrawiam. Link to postu
Polecane posty