Ks. Robak 314 Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 w Nowe tagi: urlencode, today oraz lista towarów w formie tekstowej Kombinuję nad formularzem odstąpienia od umowy w formie linku mailto: zawierającego gotowe odstąpienie od umowy, który to link byłby wysyłany w wiadomości np. o wysyłce towaru. Klient łatwo tworzyłby oświadczenie, przez co być może zmniejszyłaby się liczba odstąpień na telefon, kłopotliwych przy odzyskiwaniu prowizji Allegro. Do szczęścia potrzebne są jednak nowe tagi. urlencode - gdyż mailto: wymaga właśnie takiego zakodowania wiadomości today - zwracającego dzisiejszą datę, konieczną do zadatowania oświadczenia lista towarów w formie tekstowej - tworzony email przez mailto: jest w formie tekstowej, więc obecnie wstawiają się tekstowe tagi tabelki z listą towarów. Co nie jest właściwe w tej sytuacji. Może dałoby się to gdzieś wcisnąć w planach ? Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 18 Marca 2017 Udostępnij Napisano 18 Marca 2017 w Nowe tagi: urlencode, today oraz lista towarów w formie tekstowej Do szczęścia potrzebne są jednak nowe tagi. today - zwracającego dzisiejszą datę, konieczną do zadatowania oświadczenia Ja używam: [inne::Data] to aktualna data, sprawdź może to jest to co potrzebujesz. Listę towarów w formie tekstowej też można wyciągnąć chyba z tabelki, poszukam i podeślę. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 18 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2017 w Nowe tagi: urlencode, today oraz lista towarów w formie tekstowej O, rzeczywiście, nie zauważyłem tej daty No to jeden problem odpada. Jak znajdziesz sposób na towary, to by było super. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 20 Marca 2017 Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 w Nowe tagi: urlencode, today oraz lista towarów w formie tekstowej Nie ułatwiaj klientom odstąpienia od umowy Niech się zmęczą to może zrezygnują z odstąpienia I tak za to płacisz i dodają Ci pracy i kosztów - to po co im jeszcze ułatwiać Tak robi Inpost bo składałem teraz 2 reklamacje i ileż to dokumentów i printscreenów mi kazali dosłać. A potem jeszcze źle bo ja wysłałem je na podany mi adres email, a przecież pisało, że muszą być ręcznie podpisane i należy je do nich wysłać Pocztą Polską podpisane. Potem znowu źle bo ja odesłałem na główny adres Inpostu, a reklamacje odsyła się na inny adres bo to spółka córka tym się zajmuje. Nie powiedzieliśmy tego panu bo przecież każdy o tym wie. Na stronie Inpostu oczywiście też nie podajemy adresów bo po co one klientom. Są tylko formularze kontaktowe. A ten list co poszedł na główny adres to też zgubili bo co im zależy jedna mniej czy więcej zgubiona przesyłka To jest strategia - zmęczyć klienta ile wlezie ale nie wiedzieli że trafili na mnie Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 20 Marca 2017 Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 w Nowe tagi: urlencode, today oraz lista towarów w formie tekstowej Nie ułatwiaj klientom odstąpienia od umowy Niech się zmęczą to może zrezygnują z odstąpienia I tak za to płacisz i dodają Ci pracy i kosztów - to po co im jeszcze ułatwiać Tak robi Inpost bo składałem teraz 2 reklamacje i ileż to dokumentów i printscreenów mi kazali dosłać. A potem jeszcze źle bo ja wysłałem je na podany mi adres email, a przecież pisało, że muszą być ręcznie podpisane i należy je do nich wysłać Pocztą Polską podpisane. Potem znowu źle bo ja odesłałem na główny adres Inpostu, a reklamacje odsyła się na inny adres bo to spółka córka tym się zajmuje. Nie powiedzieliśmy tego panu bo przecież każdy o tym wie. Na stronie Inpostu oczywiście też nie podajemy adresów bo po co one klientom. Są tylko formularze kontaktowe. A ten list co poszedł na główny adres to też zgubili bo co im zależy jedna mniej czy więcej zgubiona przesyłka To jest strategia - zmęczyć klienta ile wlezie ale nie wiedzieli że trafili na mnie Nie do końca się zgodzę z tym, żeby utrudniać. Od wiosny ubiegłego roku dołączamy do paczek gotowy, wydrukowany formularz zwrotu na kartce A5, na odwrocie jest instrukcja zwrotu. Kilka informacji: jak odesłać jakie terminy co zrobić jeśli chce się wymienić towar oraz namiary na stronę brokera, żeby mogli sobie nadać paczkę z domu bez zastanawiania się jak to zrobić Efekt? Ogromny spadek telefonów i maili "jak mogę zwrócić towar". Fakt, ilość zwrotów wzrosła o około 2%, ale nie blokują nam tel i nie poświęcamy czasu na odpisywanie. Według moich wyliczeń, jesteśmy do przodu. Daliśmy kupującym nawet dłuższy czas na zwrot, do 30 dni. Uważam, że to przynosi dobry efekt. Oczywiście, nie wszędzie to się sprawdzi. Są branże, gdzie roszczeniowość kupujących jest znacznie większa. Ale to już każdy sam musi oszacować dla swojej sprzedaży. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 20 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 w Nowe tagi: urlencode, today oraz lista towarów w formie tekstowej Nie ułatwiaj klientom odstąpienia od umowy Niech się zmęczą to może zrezygnują z odstąpienia I tak za to płacisz i dodają Ci pracy i kosztów - to po co im jeszcze ułatwiać Tak robi Inpost bo składałem teraz 2 reklamacje i ileż to dokumentów i printscreenów mi kazali dosłać. A potem jeszcze źle bo ja wysłałem je na podany mi adres email, a przecież pisało, że muszą być ręcznie podpisane i należy je do nich wysłać Pocztą Polską podpisane. Potem znowu źle bo ja odesłałem na główny adres Inpostu, a reklamacje odsyła się na inny adres bo to spółka córka tym się zajmuje. Nie powiedzieliśmy tego panu bo przecież każdy o tym wie. Na stronie Inpostu oczywiście też nie podajemy adresów bo po co one klientom. Są tylko formularze kontaktowe. A ten list co poszedł na główny adres to też zgubili bo co im zależy jedna mniej czy więcej zgubiona przesyłka To jest strategia - zmęczyć klienta ile wlezie ale nie wiedzieli że trafili na mnie Co do InPostu masz 100% rację, bo też przez to parę razy przechodziłem z ich Poleconymi (paczkomat mi nigdy jeszcze nie zginął). I faktycznie to działa Ale z naszymi klientami chodzi mi o dostanie "jakiejkolwiek" informacji o odstąpieniu od umowy, bo bez tego Allegro nie zwraca prowizji. Przy małych kwotach można olać, ale przy dużych już gorzej. Co do obaw czy wzrośnie ilość zwrotów - chyba nie wzrośnie. Zobacz, że Allegro InPost oferuje darmowy zwrot, a na ilość zwrotów się to nie przełożyło. Po prostu klienci są leniwi, a zaniesienie paczki na Pocztę, POK, paczkomatu to ogromny wysiłek, który sprawia, że już lepiej niech ten niepotrzebny produkt za 150 zł leży w szafie :D Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 21 Marca 2017 Udostępnij Napisano 21 Marca 2017 w Nowe tagi: urlencode, today oraz lista towarów w formie tekstowej Tak robi Inpost bo składałem teraz 2 reklamacje i ileż to dokumentów i printscreenów mi kazali dosłać. Tak robi też Allegro ze zwrotami ... prowizji Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 w Nowe tagi: urlencode, today oraz lista towarów w formie tekstowej Kombinuję nad formularzem odstąpienia od umowy w formie linku mailto W NAJNOWSZYCH ofertach możesz dodać kilka różnych formularzy odstąpienia od umowy w treści - już to działa (zmieniasz tak jak cenniki dostawy): https://after-sales.allegrostatic.com/after-sales-service-d2/d7be84bc-5408-42d2-8d0d-acf3ea02feba Ba! Nawet w STARYCH to działa ... Moje Allegro ---> Moja sprzedaż ---> polityka zwrotów a potem wybierasz właściwą politykę w ofercie. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.