Skocz do zawartości

Nowe tagi: urlencode, today oraz lista towarów w formie tekstowej

Polecane posty

 

Kombinuję nad formularzem odstąpienia od umowy w formie linku mailto:

zawierającego gotowe odstąpienie od umowy, który to link byłby wysyłany w wiadomości np. o wysyłce towaru.

 

Klient łatwo tworzyłby oświadczenie, przez co być może zmniejszyłaby się liczba odstąpień na telefon, kłopotliwych przy odzyskiwaniu prowizji Allegro.

 

Do szczęścia potrzebne są jednak nowe tagi.

 

urlencode - gdyż mailto: wymaga właśnie takiego zakodowania wiadomości

today - zwracającego dzisiejszą datę, konieczną do zadatowania oświadczenia

lista towarów w formie tekstowej - tworzony email przez mailto: jest w formie tekstowej, więc obecnie wstawiają się tekstowe tagi tabelki z listą towarów. Co nie jest właściwe w tej sytuacji.

 

Może dałoby się to gdzieś wcisnąć w planach ? :D

Link to postu

Do szczęścia potrzebne są jednak nowe tagi.

today - zwracającego dzisiejszą datę, konieczną do zadatowania oświadczenia

 

Ja używam:

 

[inne::Data]

 

 

to aktualna data, sprawdź może to jest to co potrzebujesz.

Listę towarów w formie tekstowej też można wyciągnąć chyba z tabelki, poszukam i podeślę.

 

 

 

Link to postu

Nie ułatwiaj klientom odstąpienia od umowy ;) Niech się zmęczą to może zrezygnują z odstąpienia ;) I tak za to płacisz i dodają Ci pracy i kosztów - to po co im jeszcze ułatwiać ;)

 

Tak robi Inpost bo składałem teraz 2 reklamacje i ileż to dokumentów i printscreenów mi kazali dosłać. A potem jeszcze źle bo ja wysłałem je na podany mi adres email, a przecież pisało, że muszą być ręcznie podpisane i należy je do nich wysłać Pocztą Polską podpisane. Potem znowu źle bo ja odesłałem na główny adres Inpostu, a reklamacje odsyła się na inny adres bo to spółka córka tym się zajmuje. Nie powiedzieliśmy tego panu bo przecież każdy o tym wie. Na stronie Inpostu oczywiście też nie podajemy adresów bo po co one klientom. Są tylko formularze kontaktowe. A ten list co poszedł na główny adres to też zgubili bo co im zależy jedna mniej czy więcej zgubiona przesyłka ;) To jest strategia - zmęczyć klienta ile wlezie ale nie wiedzieli że trafili na mnie ;)

 

 

Link to postu

Nie ułatwiaj klientom odstąpienia od umowy ;) Niech się zmęczą to może zrezygnują z odstąpienia ;) I tak za to płacisz i dodają Ci pracy i kosztów - to po co im jeszcze ułatwiać ;)

 

Tak robi Inpost bo składałem teraz 2 reklamacje i ileż to dokumentów i printscreenów mi kazali dosłać. A potem jeszcze źle bo ja wysłałem je na podany mi adres email, a przecież pisało, że muszą być ręcznie podpisane i należy je do nich wysłać Pocztą Polską podpisane. Potem znowu źle bo ja odesłałem na główny adres Inpostu, a reklamacje odsyła się na inny adres bo to spółka córka tym się zajmuje. Nie powiedzieliśmy tego panu bo przecież każdy o tym wie. Na stronie Inpostu oczywiście też nie podajemy adresów bo po co one klientom. Są tylko formularze kontaktowe. A ten list co poszedł na główny adres to też zgubili bo co im zależy jedna mniej czy więcej zgubiona przesyłka ;) To jest strategia - zmęczyć klienta ile wlezie ale nie wiedzieli że trafili na mnie ;)

 

 

 

 

Nie do końca się zgodzę z tym, żeby utrudniać. Od wiosny ubiegłego roku dołączamy do paczek gotowy, wydrukowany formularz zwrotu na kartce A5, na odwrocie jest instrukcja zwrotu. Kilka informacji:

jak odesłać

jakie terminy

co zrobić jeśli chce się wymienić towar

oraz namiary na stronę brokera, żeby mogli sobie nadać paczkę z domu bez zastanawiania się jak to zrobić

 

Efekt? Ogromny spadek telefonów i maili "jak mogę zwrócić towar". Fakt, ilość zwrotów wzrosła o około 2%, ale nie blokują nam tel i nie poświęcamy czasu na odpisywanie. Według moich wyliczeń, jesteśmy do przodu.

Daliśmy kupującym nawet dłuższy czas na zwrot, do 30 dni. Uważam, że to przynosi dobry efekt.

 

 

Oczywiście, nie wszędzie to się sprawdzi. Są branże, gdzie roszczeniowość kupujących jest znacznie większa. Ale to już każdy sam musi oszacować dla swojej sprzedaży.

Link to postu

Nie ułatwiaj klientom odstąpienia od umowy ;) Niech się zmęczą to może zrezygnują z odstąpienia ;) I tak za to płacisz i dodają Ci pracy i kosztów - to po co im jeszcze ułatwiać ;)

 

Tak robi Inpost bo składałem teraz 2 reklamacje i ileż to dokumentów i printscreenów mi kazali dosłać. A potem jeszcze źle bo ja wysłałem je na podany mi adres email, a przecież pisało, że muszą być ręcznie podpisane i należy je do nich wysłać Pocztą Polską podpisane. Potem znowu źle bo ja odesłałem na główny adres Inpostu, a reklamacje odsyła się na inny adres bo to spółka córka tym się zajmuje. Nie powiedzieliśmy tego panu bo przecież każdy o tym wie. Na stronie Inpostu oczywiście też nie podajemy adresów bo po co one klientom. Są tylko formularze kontaktowe. A ten list co poszedł na główny adres to też zgubili bo co im zależy jedna mniej czy więcej zgubiona przesyłka ;) To jest strategia - zmęczyć klienta ile wlezie ale nie wiedzieli że trafili na mnie ;)

 

Co do InPostu masz 100% rację, bo też przez to parę razy przechodziłem z ich Poleconymi (paczkomat mi nigdy jeszcze nie zginął).

I faktycznie to działa :)

 

Ale z naszymi klientami chodzi mi o dostanie "jakiejkolwiek" informacji o odstąpieniu od umowy, bo bez tego Allegro nie zwraca prowizji.

Przy małych kwotach można olać, ale przy dużych już gorzej.

 

Co do obaw czy wzrośnie ilość zwrotów - chyba nie wzrośnie. Zobacz, że Allegro InPost oferuje darmowy zwrot, a na ilość zwrotów się to nie przełożyło.

Po prostu klienci są leniwi, a zaniesienie paczki na Pocztę, POK, paczkomatu to ogromny wysiłek, który sprawia, że już lepiej niech ten niepotrzebny produkt za 150 zł leży w szafie  :D :D

Link to postu
  • 3 tygodnie później...

 

Kombinuję nad formularzem odstąpienia od umowy w formie linku mailto

 

W NAJNOWSZYCH ofertach możesz dodać kilka różnych formularzy odstąpienia od umowy w treści - już to działa (zmieniasz tak jak cenniki dostawy):

 

 

https://after-sales.allegrostatic.com/after-sales-service-d2/d7be84bc-5408-42d2-8d0d-acf3ea02feba

 

 

 

Ba! Nawet w STARYCH to działa ...

 

 

Moje Allegro ---> Moja sprzedaż ---> polityka zwrotów

a potem wybierasz właściwą politykę w ofercie.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...