h2dist 0 Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 w Dostawa, a poczta polska Cześć, od dłuższego czasu borykamy się z problemem przy dostawie. Otóż kiedyś wysyłaliśmy paczki przez Poczte, ale od dłuższego czasu robimy to przez InPost. Jednak Poczta, pomimo tego, że jest nie aktywna jako sposób dostawy wskakuje nam do automatycznych wiadomości przez co cena się różni i dostajemy wiadomości od klientów, którzy pytają się dlaczego mają mniej/więcej zapłacić. Tak samo jest przy formularzu, gdzie nie zgadzają się "dane w transakcji" i "dane z formularzy pozakupowych". Macie pomysł jak rozwiązać ten problem, może całkowicie usunąć Pocztę Polską z opcji dostaw? Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2017 w Dostawa, a poczta polska Proszę zajrzeć do parametrów transakcji, gdzie ustawia się domyślne wartości dla nowych transakcji, w tym dostawę. Zapewne jest tam ustawiona poczta polska. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.