Skocz do zawartości

Łączenie z systemem sprzedaży

Polecane posty

Witam, od jakiegoś czasu regularnie pojawiają się w Sello (v 1.23.0) błędy podczas pobierania transakcji dotyczące komunikacji Sello <> Subiekt:

 

1)

 

InsERT_Driver: Łączenie z systemem sprzedaży:

Nieudane łączenie:

Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne:

Nieudane logowanie do systemu Subiekt GT (0x80041329)

 

2)

 

Wystąpił Błąd (kod błędu: 80041329) Nieudane logowanie do systemu Subiekt GT

 

3)

 

Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne

 

 

Jak sprawdzam w parametry > zewnętrzny system sprzedaży > "testuj połączenie z system", to wszystko jest OK.

 

Zainstalowanie ponowne Sello nie pomaga. Maksymalna liczba stanowisk na Subiekcie nie jest osiągnięta. Może miał ktoś już podobny problem i udało mu się go rozwiązać?

 

iEkl4ZhVRKSjMy4mNiBnSA.jpg

 

 

 

Link to postu

Nieudane logowanie oznacza, że któryś z użytkowników w Subiekcie ma inne hasło niż to podane w Sello w konfiguracji. Proszę sprawdzić w Sello czy na pewno każdy użytkownik ma poprawne hasło. Test połączenia przejdzie poprawnie, bo połączenie testowe jest wykonywane na użytkowniku Szef - hasła poszczególnych użytkowników nie są weryfikowane.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...