Szop1 0 Napisano 5 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 w Łączenie z systemem sprzedaży Witam, od jakiegoś czasu regularnie pojawiają się w Sello (v 1.23.0) błędy podczas pobierania transakcji dotyczące komunikacji Sello <> Subiekt: 1) InsERT_Driver: Łączenie z systemem sprzedaży: Nieudane łączenie: Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne: Nieudane logowanie do systemu Subiekt GT (0x80041329) 2) Wystąpił Błąd (kod błędu: 80041329) Nieudane logowanie do systemu Subiekt GT 3) Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne Jak sprawdzam w parametry > zewnętrzny system sprzedaży > "testuj połączenie z system", to wszystko jest OK. Zainstalowanie ponowne Sello nie pomaga. Maksymalna liczba stanowisk na Subiekcie nie jest osiągnięta. Może miał ktoś już podobny problem i udało mu się go rozwiązać? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 5 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 w Łączenie z systemem sprzedaży Nieudane logowanie oznacza, że któryś z użytkowników w Subiekcie ma inne hasło niż to podane w Sello w konfiguracji. Proszę sprawdzić w Sello czy na pewno każdy użytkownik ma poprawne hasło. Test połączenia przejdzie poprawnie, bo połączenie testowe jest wykonywane na użytkowniku Szef - hasła poszczególnych użytkowników nie są weryfikowane. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.