Skocz do zawartości

E-przesyłka z odbiorem w kiosku Ruchu - w jaki sposób się odbiera?

Polecane posty

Czy do odbioru e-przesyłki (odbiór w punkcie) Poczty Polskiej gdzie punktem odbioru jest Kiosk Ruchu wymagany jest jakiś kod? Jeśli tak to w jaki sposób klient jest informowany o tym kodzie?

 

Wydawało mi się, że wystarczy powiedzieć że ma się paczkę na nazwisko i się ją odbiera?

 

Ktoś wie jak to wygląda?

Link to postu

Że tak jest dla Paczki w Ruchu to rozumiem. Ale dla przesyłki pocztowej z odbiorem w punkcie? Jesteś pewien?

 

No i gdzie klient ma uzyskać ten kod jeśli go skasował, nie otrzymał sms'a, podał zły numer telefonu komórkowego?

Link to postu

Że tak jest dla Paczki w Ruchu to rozumiem. Ale dla przesyłki pocztowej z odbiorem w punkcie? Jesteś pewien?

 

No i gdzie klient ma uzyskać ten kod jeśli go skasował, nie otrzymał sms'a, podał zły numer telefonu komórkowego?

 

Sam - jak można - zamawiam Pocztę do Kiosku (bo nie ma kolejek) i taki sms pamiętam. Nawet się dziwiliśmy, że mimo kodu wymagany jest DO. Kod zdaje się przychodzi także mailowo.

Link to postu

Dopytałem Poczty Polskiej i trochę dziwnie mają to zorganizowane ;) Dostałem taką odpowiedź:

 

Jeśli przesyłka została nadana z usługą Odbiór w Punkcie (Orlen), to nie wysyłamy kodów odbioru, tylko SMS z informacją o tym, że przesyłka oczekuje do odbioru w danym punkcie. W przypadku wyboru Kiosku RUCH, wysyłamy SMS z kodem odbioru, który jest konieczny do wydania przesyłki adresatowi. Jeżeli taki SMS nie dojdzie do adresata lub zostanie przez niego usunięty, proszę o informację, to wygenerowany zostanie nowy kod w postaci kolejnego SMS. W wyjątkowych sytuacjach (jeśli SMS-y od PP S.A. nie dochodzą do adresata) przesyłka może zostać wydana na oświadczenie, jednak w tym przypadku konieczny jest kontakt z nami. Podobnie jest w przypadku, gdy zostanie podany zły numer telefonu. Do śledzenia przesyłek posiadamy ogólnodostępną stronę http://emonitoring.poczta-polska.pl/ .

 

Reasumując w przypadku każdego problemu - trzeba wszystko odkręcać ręcznie :(

 

Wg mnie to powinna być jakaś strona gdzie klient wprowadziłby swój numer przesyłki i kliknął pole - wyślij SMS'a jeszcze raz.

Link to postu

Wg mnie to powinna być jakaś strona gdzie klient wprowadziłby swój numer przesyłki i kliknął pole - wyślij SMS'a jeszcze raz.

 

 

W paczkomatach chyba są podobne problemy. Ja dzisiaj miałem Klienta co podał nr telefonu stacjonarnego, mimo to BliskaPaczka go zaakceptowała dla Paczkomatu. Ciekawe jak odbierze jeśli nie ma maila w telefonie.

Link to postu

Ja dzisiaj miałem Klienta co podał nr telefonu stacjonarnego, mimo to BliskaPaczka go zaakceptowała dla Paczkomatu. Ciekawe jak odbierze jeśli nie ma maila w telefonie.

 

Nie wiem czy u wszystkich i czy nie jest to dodatkowo płatna usługa ale na telefon stacjonarny można wysłać sms.

Link to postu

Nie wiem czy u wszystkich i czy nie jest to dodatkowo płatna usługa ale na telefon stacjonarny można wysłać sms.

Tak można, ale żaden z przewoźników nie obsługuje tego systemu. Oni wysyłają tylko zwykłe sms'y.

 

Moja odpowiedź była skierowana do HotKey'a, bo jak napisał "Bliska Paczka" przyjęła numer stacjonarny.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...