Skocz do zawartości

Raport "Pracownicy z rachunkami, które powinny mieć składki ZUS"

Polecane posty

Czy jest jakiś sposób oznaczania umów, od których na 100% nie powinny być pobierane składki ZUS (np. umowa zlecenia z kimś, kto jest gdzieś indziej zatrudniony na etat, albo umowa zlecenia z własnym pracownikiem przebywającym na urlopie rodzicielskim), tak żeby nie pojawiały się one w raporcie "Pracownicy z rachunkami, które powinny mieć składki ZUS" ?

 

Analogicznie, na liście wynagrodzeń przy nieoskładkowanych rachunkach pojawia się notatka N "W rachunku powinny być naliczone składki ZUS". Jak poinformować Gratyfikanta, że dana osoba jest gdzieś indziej zatrudniona i nie ma sensu wszczynać alarmu w jej sprawie?

Co gorsza, taka notatka pojawia się również przy rachunkach do umów o dzieło!

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...