Skocz do zawartości

Taka moja wojenka...

Polecane posty

Prawdę mówiąc Allegro ma gdzieś, to czy ich pracownicy się cieszą z pracy na infolinii czy też nie.

 

Zapewne rotacja jest tak duża, że już się przyzwyczaili.

A wdrażanie nowego pracownika jest bardzo proste - tu masz listę szablonów, poczytaj je sobie, gdy nie będzie żaden pasować, wyślij losowo.

Target - 10.000 maili dziennie.

 

:D :D :D

Link to postu

Ciekawe czy się sami doczekają akcji sabotażowej, bo skoro kupujący może według widzimisię kupować, anulować zakupy, rezygnować, nie odbierać i jeszcze negatwy według własnego uznania za to ładować to gdyby tak sami otrzymali takich "subiektywnych" komentarzy nagle dziesiątki, gdyby masowo zaczęły wracać paczki "bo się rozmyśliłem, itd. - wszak zakupy można też z prywatnych kont dokonywać, można poprosić znajomych, etc. - kto wie czy kiedyś nie powstanie społeczny ruch mający uświadomić Allegro, że nieco przesadzili z "ochroną" kupujących a za te przywileje słono płaca sprzedający.

Link to postu

Ciekawe czy się sami doczekają akcji sabotażowej, bo skoro kupujący może według widzimisię kupować, anulować zakupy, rezygnować, nie odbierać i jeszcze negatwy według własnego uznania za to ładować to gdyby tak sami otrzymali takich "subiektywnych" komentarzy nagle dziesiątki, gdyby masowo zaczęły wracać paczki "bo się rozmyśliłem, itd. - wszak zakupy można też z prywatnych kont dokonywać, można poprosić znajomych, etc. - kto wie czy kiedyś nie powstanie społeczny ruch mający uświadomić Allegro, że nieco przesadzili z "ochroną" kupujących a za te przywileje słono płaca sprzedający.

 

 

Sklep Allegro dostaje negatywy. Ale dziwnym trafem ciągle gwiazdki 5.0.

To jakiś fenomen, że u nich każdy kto daje negatywa daje gwiazdki po 5.

 

Zresztą przejrzyjcie sobie ich komentarze negatywne.

I gwiazdki.

 

https://allegro.pl/uzytkownik/1680/oceny?recommend=false&page=1

 

A potem swoje negatywne i swoje gwiazdki.

 

Tam naprawdę kupują sami wyjątkowi klienci.

 

A co do zwrotów.....

http://allegro.pl/uzytkownik/Allegro?order=m&freeReturn=1

 

To mówi wszystko  ;D ;D

Link to postu

No właśnie widzisz wystawione przez kogoś gwiazdki, tylko te, które sam wystawisz mógłbyś kontrolować - czy czasem dziwnie nie zmieniły się. Negatywa obecnie można dać "bo tak", może być byle jaki powód, np. mail. w środku nocy i za pół godziny komentarz, że nie odpisuje na maile. Można też bez konsekwencji naciągać sprzedawce na wysyłkę w 2 strony, wystarczy takowej nie odebrać bo np. za długo docierała a oczekiwałeś na 2-gi dzień, bo przecież kupiłeś i wybrałeś opcje "wieczór", jest wieczór a paczki brak, bo się po prostu rozmyśliłeś, bo się pojawiły ważniejsze wydatki, itd. i dopóki intensywność i sposób nie będą miały cech celowego narażania na koszty sprzedawca jest bezsilny. Ciekawe jakby Allegro zareagowało, gdyby zaczęli ponosić znaczące koszty przez takie zwroty, bo na razie w stosunku do mających tego typu problemy sprzedawców nie wykazują empatii i mówią "ryzyko zawodowe".

Link to postu

To jest fajny komentarz z ich profilu:

 

"Mimo że nakładki na mopa wysłano w tym samym pudle co mopa (mop miał mieć wysyłkę gratis) doliczono 8 zł kosztów wysyłki. Prosiłem o korektę ceny przed i po wysyłce uzyskałem informację że "system tak nalicza". Może czas zmienić system? 9 na 10 użytkowników oszuk.cie i nic nie zauważą ale skoro ktoś się upomina to warto chyba się zastanowić? Towar bez zastrzeżeń, obsługa i koszty: duży minus."

 

Odpowiedź z 12 paź 2017:

"Dziękujemy za zakup w naszym Sklepie. Bardzo nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z naszej obsługi Klienta oraz sposobu naliczania kosztów dostawy. Zapewniamy, że opłata za wysyłkę została naliczona zgodnie z cennikiem widniejącym w ofercie. Jednocześnie dziękujemy Panu za sugestie, są one dla nas bardzo cenne."

 

 

Nie wpadłbym na pomysł, aby do przesyłki gratisowej, gdy ktoś coś jeszcze dokupi, doliczyć koszty przesyłki z tej drugiej rzeczy.

 

Ciekawe jakie byłoby stanowisko Allegro, gdyby tak zrobił normalny sprzedawca, a klient założył spór żądając zwrotu tych 8 zł.

Link to postu

Ciekawe jakie byłoby stanowisko Allegro, gdyby tak zrobił normalny sprzedawca, a klient założył spór żądając zwrotu tych 8 zł.

 

 

Oni często biorą stronę Klienta.

Na dodatek jak masz w ofercie transport gratis to w ocenie za koszt wysyłki wystawia 5 gwiazdek z automatu.

 

Ja muszę jeszcze zbadać przypadek, gdy transport nie jest gratis, tylko 0 zł. To jest co innego, bo w tym przypadku możesz naliczyć dodatkową opłatę za drugą sztukę, np 1 zł, no i w takim przypadku, gdzie transport był 0 zł (nie gratis) mi Klient dał 2 gwiazdki i tak mi naliczyło. Niezłe chamstwo. Pikanterii dodaje fakt, że mam też w tej samej ofercie transport GRATIS z PWR, ale jakoś nie dało mi tych 5 gwiazdek, także automat zaokrąglania dp 5 gwiazdek nie działa poprawnie chyba.

 

Wniosek:

Unikamy transportu za 0zł - jeden rodzaj transportu gratis wystarczy np PWR, za Inpost Klient niech płaci, a my mamy gwarantowane 5 gwiazdek z automatu.

Link to postu

 

Wniosek:

Unikamy transportu za 0zł - jeden rodzaj transportu gratis wystarczy np PWR, za Inpost Klient niech płaci, a my mamy gwarantowane 5 gwiazdek z automatu.

 

Nie mamy ...

 

Z automatu 5 gwiazdek masz tylko w przypadku jeśli kupujący wybierze darmową dostawę. Też wpadłem na pomysł aby dać darmową dostawę ale taką której kupujący nie będą wybierać często :P

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...