Gonz P 12 Napisano 21 Października 2017 Udostępnij Napisano 21 Października 2017 w Taka moja wojenka... (edytowane) Tak sobie myślę... Edytowane 26 Marca 2018 przez Gonz P Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 22 Października 2017 Udostępnij Napisano 22 Października 2017 w Taka moja wojenka... Hihi, ale na Amazonie to ja bym się chyba nawet bał im odpyskować, tam to jest dopiero zamordyzm (tak przynajmniej czytam na forum polskich sprzedawców na Amazonie ...). Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 22 Października 2017 Udostępnij Napisano 22 Października 2017 w Taka moja wojenka... Prawdę mówiąc Allegro ma gdzieś, to czy ich pracownicy się cieszą z pracy na infolinii czy też nie. Zapewne rotacja jest tak duża, że już się przyzwyczaili. A wdrażanie nowego pracownika jest bardzo proste - tu masz listę szablonów, poczytaj je sobie, gdy nie będzie żaden pasować, wyślij losowo. Target - 10.000 maili dziennie. :D Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 22 Października 2017 Udostępnij Napisano 22 Października 2017 w Taka moja wojenka... Hahahahaaaa i nie zgadzaj się na zwroty prowizji ;D ;D Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 159 Napisano 23 Października 2017 Udostępnij Napisano 23 Października 2017 w Taka moja wojenka... Ciekawe czy się sami doczekają akcji sabotażowej, bo skoro kupujący może według widzimisię kupować, anulować zakupy, rezygnować, nie odbierać i jeszcze negatwy według własnego uznania za to ładować to gdyby tak sami otrzymali takich "subiektywnych" komentarzy nagle dziesiątki, gdyby masowo zaczęły wracać paczki "bo się rozmyśliłem, itd. - wszak zakupy można też z prywatnych kont dokonywać, można poprosić znajomych, etc. - kto wie czy kiedyś nie powstanie społeczny ruch mający uświadomić Allegro, że nieco przesadzili z "ochroną" kupujących a za te przywileje słono płaca sprzedający. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 23 Października 2017 Udostępnij Napisano 23 Października 2017 w Taka moja wojenka... Ciekawe czy się sami doczekają akcji sabotażowej, bo skoro kupujący może według widzimisię kupować, anulować zakupy, rezygnować, nie odbierać i jeszcze negatwy według własnego uznania za to ładować to gdyby tak sami otrzymali takich "subiektywnych" komentarzy nagle dziesiątki, gdyby masowo zaczęły wracać paczki "bo się rozmyśliłem, itd. - wszak zakupy można też z prywatnych kont dokonywać, można poprosić znajomych, etc. - kto wie czy kiedyś nie powstanie społeczny ruch mający uświadomić Allegro, że nieco przesadzili z "ochroną" kupujących a za te przywileje słono płaca sprzedający. Sklep Allegro dostaje negatywy. Ale dziwnym trafem ciągle gwiazdki 5.0. To jakiś fenomen, że u nich każdy kto daje negatywa daje gwiazdki po 5. Zresztą przejrzyjcie sobie ich komentarze negatywne. I gwiazdki. https://allegro.pl/uzytkownik/1680/oceny?recommend=false&page=1 A potem swoje negatywne i swoje gwiazdki. Tam naprawdę kupują sami wyjątkowi klienci. A co do zwrotów..... http://allegro.pl/uzytkownik/Allegro?order=m&freeReturn=1 To mówi wszystko ;D Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 159 Napisano 23 Października 2017 Udostępnij Napisano 23 Października 2017 w Taka moja wojenka... No właśnie widzisz wystawione przez kogoś gwiazdki, tylko te, które sam wystawisz mógłbyś kontrolować - czy czasem dziwnie nie zmieniły się. Negatywa obecnie można dać "bo tak", może być byle jaki powód, np. mail. w środku nocy i za pół godziny komentarz, że nie odpisuje na maile. Można też bez konsekwencji naciągać sprzedawce na wysyłkę w 2 strony, wystarczy takowej nie odebrać bo np. za długo docierała a oczekiwałeś na 2-gi dzień, bo przecież kupiłeś i wybrałeś opcje "wieczór", jest wieczór a paczki brak, bo się po prostu rozmyśliłeś, bo się pojawiły ważniejsze wydatki, itd. i dopóki intensywność i sposób nie będą miały cech celowego narażania na koszty sprzedawca jest bezsilny. Ciekawe jakby Allegro zareagowało, gdyby zaczęli ponosić znaczące koszty przez takie zwroty, bo na razie w stosunku do mających tego typu problemy sprzedawców nie wykazują empatii i mówią "ryzyko zawodowe". Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 23 Października 2017 Udostępnij Napisano 23 Października 2017 w Taka moja wojenka... To jest fajny komentarz z ich profilu: "Mimo że nakładki na mopa wysłano w tym samym pudle co mopa (mop miał mieć wysyłkę gratis) doliczono 8 zł kosztów wysyłki. Prosiłem o korektę ceny przed i po wysyłce uzyskałem informację że "system tak nalicza". Może czas zmienić system? 9 na 10 użytkowników oszuk.cie i nic nie zauważą ale skoro ktoś się upomina to warto chyba się zastanowić? Towar bez zastrzeżeń, obsługa i koszty: duży minus." Odpowiedź z 12 paź 2017: "Dziękujemy za zakup w naszym Sklepie. Bardzo nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z naszej obsługi Klienta oraz sposobu naliczania kosztów dostawy. Zapewniamy, że opłata za wysyłkę została naliczona zgodnie z cennikiem widniejącym w ofercie. Jednocześnie dziękujemy Panu za sugestie, są one dla nas bardzo cenne." Nie wpadłbym na pomysł, aby do przesyłki gratisowej, gdy ktoś coś jeszcze dokupi, doliczyć koszty przesyłki z tej drugiej rzeczy. Ciekawe jakie byłoby stanowisko Allegro, gdyby tak zrobił normalny sprzedawca, a klient założył spór żądając zwrotu tych 8 zł. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 23 Października 2017 Udostępnij Napisano 23 Października 2017 w Taka moja wojenka... Ciekawe jakie byłoby stanowisko Allegro, gdyby tak zrobił normalny sprzedawca, a klient założył spór żądając zwrotu tych 8 zł. Oni często biorą stronę Klienta. Na dodatek jak masz w ofercie transport gratis to w ocenie za koszt wysyłki wystawia 5 gwiazdek z automatu. Ja muszę jeszcze zbadać przypadek, gdy transport nie jest gratis, tylko 0 zł. To jest co innego, bo w tym przypadku możesz naliczyć dodatkową opłatę za drugą sztukę, np 1 zł, no i w takim przypadku, gdzie transport był 0 zł (nie gratis) mi Klient dał 2 gwiazdki i tak mi naliczyło. Niezłe chamstwo. Pikanterii dodaje fakt, że mam też w tej samej ofercie transport GRATIS z PWR, ale jakoś nie dało mi tych 5 gwiazdek, także automat zaokrąglania dp 5 gwiazdek nie działa poprawnie chyba. Wniosek: Unikamy transportu za 0zł - jeden rodzaj transportu gratis wystarczy np PWR, za Inpost Klient niech płaci, a my mamy gwarantowane 5 gwiazdek z automatu. Cytuj Link to postu
Gonz P 12 Napisano 24 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2017 w Taka moja wojenka... Wniosek: Unikamy transportu za 0zł - jeden rodzaj transportu gratis wystarczy np PWR, za Inpost Klient niech płaci, a my mamy gwarantowane 5 gwiazdek z automatu. Nie mamy ... Z automatu 5 gwiazdek masz tylko w przypadku jeśli kupujący wybierze darmową dostawę. Też wpadłem na pomysł aby dać darmową dostawę ale taką której kupujący nie będą wybierać często Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 24 Października 2017 Udostępnij Napisano 24 Października 2017 w Taka moja wojenka... Z automatu 5 gwiazdek masz tylko w przypadku jeśli kupujący wybierze darmową dostawę. Też wpadłem na pomysł aby dać darmową dostawę ale taką której kupujący nie będą wybierać często Aha ok. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.