Marcin Leplawy 6 Napisano 28 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2018 w synchronizacja z subiektem na jdenej ze stacji na Windowsie 7 ma błąd przy łączeniu się sello z subiektem nie synchronizuje się towary ani zamówienia a w tescie jest błąd: Uruchamianie aplikacji nie powiodło się https://www.dropbox.com/s/5j8izkjx4ce5m26/Zrzut%20ekranu%202018-02-28%2016.24.36.png?dl=0 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 2 Marca 2018 Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 w synchronizacja z subiektem Błąd ten oznacza, że na tym komputerze nie jest zainstalowany Subiekt. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.