Skocz do zawartości
Forum użytkowników
Marcin Kasprzycki

Jak udostępnić Subiekta 123 w ramach licencji biurowej Subiekt 123 dla InsERT GT?

Polecane posty

Udostępnionymi dla klientów Subiektami 123 możesz zarządzać z poziomu modułu Klienci biura.

image.thumb.png.bd3526e5f4ab44770d3d10c01fe24865.png

 

Subiekta 123 można udostępnić wyłącznie dla zarejestrowanych klientów biura rachunkowego. Aby rozpocząć proces udostępniania aplikacji, zacznij od zarejestrowania klienta.

W formularzu rejestracji nowego klienta biura wprowadź jego identyfikator podatkowy oraz nazwę firmy. Wybierz również program, w kontekście którego dokonywana jest rejestracja. Jeżeli klient jest rejestrowany na potrzeby udostępnienia Subiekta 123, wybierz z listy program Subiekt 123 dla InsERT GT.

image.png.673360d44c9bf4469be869e6b67d075e.png

 

Po wybraniu programu prezentowana jest liczba zarejestrowanych klientów biura na potrzeby udostępnienia 123 oraz liczba klientów możliwych jeszcze do zarejestrowania.

Limit możliwych do zarejestrowania klientów stanowi suma podmiotów z posiadanych przez biuro rachunkowe licencji Rachmistrza GT oraz Rewizora GT. Górny limit udostępnień aplikacji w ramach podstawowej licencji Subiekta 123 dla InsERT GT wynosi 100.   

Zarejestruj nowego klienta. Po pomyślnym zarejestrowaniu możesz od razu udostępnić Subiekta 123.

image.png.f6a6ccb5ef4b8c94577934375938b8a6.png

 

W formularzu udostępniania dane zostaną automatycznie pobrane z bazy GUS. Alternatywnie wprowadź ręcznie dane firmy klienta biura. Na podstawie tych danych zostanie założony podmiot w Subiekcie 123. Wprowadzone dane będą drukowane na fakturach wystawianych w aplikacji klienta.

Uwaga: Zwróć szczególną uwagę na adres e-mail wprowadzony w formularzu. Na podany adres zostanie wysłana klientowi wiadomość z zaproszeniem do korzystania z Subiekta 123. W zaproszeniu dostępny będzie link, który umożliwi użytkownikowi rozpoczęcie korzystania z udostępnionej usługi.

image.png.9f509943c05fdf9d51825a1374bc4190.png

 

Wprowadzony adres e-mail klienta biura pozwoli również firmie InsERT na kontakt z klientem w zakresie funkcjonowania usługi. Na ten adres mogą być wysyłane informacje o planowanych aktualizacjach Subiekta 123, przerwach technicznych, zmianach regulaminu itp.

Klient biura rachunkowego, po otrzymaniu wiadomości e-mail z zaproszeniem do korzystania z udostępnionego Subiekta 123, musi kliknąć link, aby uzyskać dostęp do aplikacji.

Po kliknięciu w link zostanie przekierowany na stronę logowania, na której można użyć posiadanego Konta InsERT lub założyć nowe korzystając z opcji Załóż Konto InsERT. W formularzu zakładania nowego konta należy uzupełnić wszystkie wymagane dane. Założone konto wymaga potwierdzenia. W tym celu na adres e-mail konta wysłana zostaje wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Należy kliknąć w link i zalogować się do udostępnionej usługi. 

Uwaga: Nie ma obowiązku zakładania konta na dokładnie taki sam adres e-mail, jak ten, na który zostało dostarczone zaproszenie do korzystania z usługi.

Poradnik poświęcony akceptacji zaproszenia: Jak rozpocząć korzystanie z udostępnionej usługi?

 

Zakończenie udostępniania usługi

Po pomyślnym udostępnieniu Subiekta 123 z poziomu listy zarejestrowanych klientów biura możesz zakończyć udostępnianie usługi dla wybranego klienta lub wykonać operację ponownego udostępnienia.

image.thumb.png.cdbe53ad821b94dbb6c94e8ead9efcf6.png

 

Zobacz również:

Jak rozpocząć korzystanie z udostępnionej usługi?

Wprowadziłem błędne dane klienta przy udostępnianiu Subiekta 123, jak je poprawić?

Udostępnij ten post


Link to postu

×