krzysztof orczykowski 0 Napisano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2018 w Wysyłanie wiadomości w ustawieniach poczt pokazuje pop OK SMTP OK a pokazuje błąd (null); IDispatch error #3375; -2147217617 Cytuj Link to postu
Marek Toporczyk 0 Napisano 5 Maja 2018 Udostępnij Napisano 5 Maja 2018 w Wysyłanie wiadomości Dopisuje się z podobnym problemem Pojawił się problem po wymianie serwera z systemem windows serwer 2003 na Windows serwer 2012 R2 Parsowanie wiadomości.: (null) (0x80040E21) Sello na nowym serwerze odbiera i wysyła wiadomości wszystkie oprócz tych z allegro. Na komputerze z windows 10 podłączonym do bazy tego serwera odbieranie i wysyłanie wiadomości działa normalnie. w historycznych wątkach forum użytkownicy zgłaszali ten problem ale nigdzie nie znalazłem rozwiązania. Proszę o pomoc Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 7 Maja 2018 Udostępnij Napisano 7 Maja 2018 w Wysyłanie wiadomości Proszę sprawdzić, czy na skrzynce nie ma jakiejś wiadomości zawierającej np. bardzo długą listę odbiorców, lub duże załączniki. Cytuj Link to postu
Paw Ł. 3 Napisano 8 Maja 2018 Udostępnij Napisano 8 Maja 2018 w Wysyłanie wiadomości (edytowane) Niestety dziś pojawił się dokładnie ten sam błąd: IDispatch error #3375; -2147217617 Pracowałem na Sello 1.25 więc myślałem, że aktualizacja do 1.26 pomoże, niestety bez zmian). Nie ma żadnej wiadomości z załącznikami lub długą listą odbiorców. W dodatku odbieranie wiadomości zdaje się działać bez problemu. Dla testu usunąłem z Sello to konto pocztowe i dodałem je na nowo - bez zmian. Edit - rozwiązaniem okazało się usunięcie z kolejki mailingu wszystkich wiadomości i utworzenie kolejki na nowo. Widocznie Sello z jakiegoś powodu utworzyło błędne wiadomości, których nie dawał rady wysłać. Edytowane 8 Maja 2018 przez Paweł Łoboziak Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 8 Maja 2018 Udostępnij Napisano 8 Maja 2018 w Wysyłanie wiadomości 1 godzinę temu, Paweł Łoboziak napisał: Pracowałem na Sello 1.25 więc myślałem, że aktualizacja do 1.26 pomoże, niestety bez zmian). Sama aktualizacja wersji nie jest panaceum na każdy problem. Lista zmian w każdej wersji jest ściśle określona i dostępna publicznie. Cytuj Link to postu
Paw Ł. 3 Napisano 8 Maja 2018 Udostępnij Napisano 8 Maja 2018 w Wysyłanie wiadomości Przed chwilą, Bartosz Rosa napisał: Sama aktualizacja wersji nie jest panaceum na każdy problem. Lista zmian w każdej wersji jest ściśle określona i dostępna publicznie. To zauważyłem. Błąd jest w samym Sello, bo z jakiegoś powodu nagle dziś utworzyło taką uszkodzoną kolejkę mailingu. Oby to nie było zbyt częste Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 9 Maja 2018 Udostępnij Napisano 9 Maja 2018 w Wysyłanie wiadomości Niestety błąd z serii IDispatch niezbyt wiele informacji ze sobą niesie, więc na podstawie samego tylko numeru nie uda nam się ustalić przyczyny. Cytuj Link to postu
Paw Ł. 3 Napisano 9 Maja 2018 Udostępnij Napisano 9 Maja 2018 w Wysyłanie wiadomości Niestety zdaję sobie sprawę z tego. Ale skoro nie da się namierzyć przyczyny, to może warto ominąć problem w taki sposób, że Sello w momencie wykrycia błędu IDispatch usuwa każdy powodujący błąd e-mail i tworzy go na nowo (czyli to, co trzeba było zrobić ręcznie). Oczywiście wiem, że to nie priorytet, bo problem pewnie jest rzadki (i dobrze), ale gdzieś tam na końcu listy warto to dopisać, bo nie każdy wpadnie na usuwanie kolejki mailingu. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 9 Maja 2018 Udostępnij Napisano 9 Maja 2018 w Wysyłanie wiadomości Problem z IDispatchem mamy zapisany, ale stworzenie jakiejś jego obsługi też nie jest takie banalne. Aplikacja jest wielowarstwowa i tak naprawdę, nie wiadomo w którym miejscu ten błąd się pojawia aby go sprawnie wychwycić i jakoś mu zaradzić. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.