Paweł Tobor Tobor 3 Napisano 7 Maja 2018 Udostępnij Napisano 7 Maja 2018 w błąd licencji przy tworzeniu transakcji ręcznie Witam Nie mogę utworzyć transakcji ręcznie pomimo że licencja ważna do listopada 2018r, wyskakuje "wybrane konto nie posiada ważnej licencji Sello", restart sello nie pomaga, czym może być to spowodowane? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 7 Maja 2018 Udostępnij Napisano 7 Maja 2018 w błąd licencji przy tworzeniu transakcji ręcznie Jaki jest status licencji w oknie zarządzania kontami i licencjami? Cytuj Link to postu
Paweł Tobor Tobor 3 Napisano 7 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2018 w błąd licencji przy tworzeniu transakcji ręcznie status: "ważna", data ważności ... tak jak wspomniałem wcześniej licencja jest ważna do listopada 2018 r. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 8 Maja 2018 Udostępnij Napisano 8 Maja 2018 w błąd licencji przy tworzeniu transakcji ręcznie A transakcja na pewno jest utworzona dla konta, które ma licencję? Nie ma w bazie jakiegoś starszego konta bez licencji? Cytuj Link to postu
Paweł Tobor Tobor 3 Napisano 8 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2018 w błąd licencji przy tworzeniu transakcji ręcznie OK, problem rozwiązany w "Parametry użytkownika" - "Transakcje" - "Domyślne konta" miałem ustawione konto, które już nie ma ważnej licencji, dzięki za pomoc, czasami tak jest że człowieka zaćmi Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.